Mwah, dat valt wel mee denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
En dan vergeten we even dat moé, de kanker is die de teloorgang van de animé-industrie zal veroorzaken.
Ik heb m nooit als een comedy gezien eigenlijk. Eerst was het zo'n stereotype romantische high school anime.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Was die serie in het begin niet gewoon een comedy? Ga hem denk ik ook maar es kijken.
Nouja, op een gegeven moment wordt het allemaal toch wel wat té erg en kan het lachwekkend zijn hoe ver ze erin gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb m nooit als een comedy gezien eigenlijk. Eerst was het zo'n stereotype romantische high school anime.
Je zegt het zelf 'op een gegeven moment'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, op een gegeven moment wordt het allemaal toch wel wat té erg en kan het lachwekkend zijn hoe ver ze erin gaan
Jij zei 'nooit'quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je zegt het zelf 'op een gegeven moment'.Hij vroeg om het begin. Dat vond ik erg normaal.
die tt is ook gewoon goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
En nu klaagt er niemand om de TT.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jij zei 'nooit'
Maar oké, als je het zo bekijkt, dan is het inderdaad geen comedy. Denk dat het ook inderdaad nooit zo bedoeld is, maar na een tijdje is het haast onmogelijk om het niet een béétje lachwekkend te vinden
Wie is Saber?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
En nu klaagt er niemand om de TT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wie is Saber?
Waarom is ze zo vermoeid?Ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Dan haal ik het door de war met een andere serie. Ik zal morgen wat afleveringen kijken, ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb m nooit als een comedy gezien eigenlijk. Eerst was het zo'n stereotype romantische high school anime.
De raws komen vandaag uit als het goed is, dus denk dat we de subs morgen of maandag al kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:15 schreef wdn het volgende:
Fairy Tail heeft de 100 bereikt
Fate/0 komt morgenvroeg pas denk ik(?)
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De raws komen vandaag uit als het goed is, dus denk dat we de subs morgen of maandag al kunnen verwachten
Repelsteeltju, F/0 #1 al gezien?
En d'tjes en t'tjes zijn mijn aartsvijanden, dus als jullie die spotten dan mogen jullie ze graag melden
Ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:01 schreef wdn het volgende:
Ben aan het twijfelen of Fate beter is dan Shana.
En neig er naar om nee te zeggen (wie kan nu nee zeggen tegen een rood/zwart harige shana).
we kijken toch niet naar een half zachte hentai he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in Japan.
shanaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:01 schreef wdn het volgende:
Ben aan het twijfelen of Fate beter is dan Shana.
En neig er naar om nee te zeggen (wie kan nu nee zeggen tegen een rood/zwart harige shana).
Kan, maar hoeft niet per sé. Als je F/SN gezien hebt (ook alis het 3 jaar geleden) dan weet je de meest belangrijke elementen en personages nog wel. Als je de review op animees.nl leest (schaamteloze reclamequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
we kijken toch niet naar een half zachte hentai he?
is het handig als je F/S night eerst even kijkt voor F/0 ? night heb ik wel gezien maar das minimaal 3 jaar terug..
Dickworms?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in Japan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in Japan.
Allebei zijn ze goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef SleepSub het volgende:
SS/Eclipse zal weer tot levend komen, alleen maar voor Shana III
sweeetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef SleepSub het volgende:
SS/Eclipse zal weer tot levend komen, alleen maar voor Shana III
Dit gaat serieus te ver.quote:
Hey... dit is niet zo erg als wat de katholieke kerk in het echt doetquote:
Zij animeren het niet in details.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey... dit is niet zo erg als wat de katholieke kerk in het echt doet
Je ziet er niks van, manquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ok, nu wil ik het geneens zien...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wie is Saber?
Waarom is ze zo vermoeid?Saber is het Engelse woord voor sabel (een soort zwaard) en ik was te lui om metaalmoeheid volledig te typen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wel. Speel de Heavens Feel route van de Visual Novel maar...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey... dit is niet zo erg als wat de katholieke kerk in het echt doetNiet toegeven dat je over penis-wormen en kleine meisjes fantaseert, anders kom je geheid op een of ander verknipt AIVD lijstje terecht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Helaas is mijn fantasie zo goed als oneindig...
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 08-10-2011 22:36:12 ]“An interesting thing is a good thing.”
Dat commentaar kan je gewoon uitzetten hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel lang geleden de stream van Fate/Zero #2 gezien, hij was wel leuk, maar het is ergerlijk dat zowel de spaanse rip als de franse rip al te downloaden zijn terwijl, de engelse nog niet te downloaden toen ik 'em keek en sowieso streams:.
Maar'é het commentaar, dat godverdomme gewoon vast zat in die video, was soms wel grappig.
Gen Urobuchi heeft echt een pesthekel aan kleine kinderen. Eerst dit en later Puella Magi Madoka Magica, ik bedoel gast... Niet dat Nasu niet even verantwoordelijk is voor de richting waar dit op gaat maar nog steeds gast!!!!!
(later meer indrukken, omdat nog niemand te kennen gegeven heeft 'em gezien te hebben.)
Commie heeft hem nu al uitgebracht. Dus ik ga hem opnieuw kijken zonder een risico te lopen op oogkanker.
Is dat F/Z? Wat is dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat commentaar kan je gewoon uitzetten hoor
Ik geef je wel gelijk, streamen zuigt.
Smakelijke screencap![]()
[ afbeelding ]
Uhu, dat is Fate Zero.quote:
Verdomme, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Maar'é ik ben wel erg blij dat Mister X' (zoals Cake hem noemde) "kunst" niet gecensureerd is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat commentaar kan je gewoon uitzetten hoor
Ik geef je wel gelijk, streamen zuigt.
Smakelijke screencap![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij heeft volgens mij vooral wat met gedesillusioneerde kleine meisjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gen Urobuchi heeft echt een pesthekel aan kleine kinderen.
Mensen schijnen ook nog een ziel te hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen van mensen IRL. Het zijn atomen, meer niet.
Fate/Stay night is een visual novel van hele goede kwaliteit. Helaas met een slechte anime adaptie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is dat fate zero nou precies waar jullie het telkens over hebben?
En dat fate/stay night?
Niet volgens iedereen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Mensen schijnen ook nog een ziel te hebben
Pixels hebben die niet
Beter speel je 'm op de PC. Hij is alleen in het Japans voor de PS2, de PC versie heeft Engelse patches en erotiekquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:10 schreef wdn het volgende:
Goed idee. Mijn PS3 speelt PS2 games en ik heb een US PS2.
Eens kijken of die game te vinden is
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer, het ging zo goed tussen ons.
Ze waren inderdaad niet al te best. Toch vind ik dat de emoties wel goed naar voren kwamen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar de seks-scènes in de Visual Novel.Het was net alsof ik naar Piet Paulisma aan het luisteren was.
Er was geen audio voor die scènes, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Draait'ie onder ubuntu?quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Beter speel je 'm op de PC. Hij is alleen in het Japans voor de PS2, de PC versie heeft Engelse patches en erotiek
is dat zo grof als op bovenstaande screenshots? dan is het wel een hele zwik meer als dat ik mij van F/SN kan herrinnerenquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:02 schreef wdn het volgende:
F/S Night was een visual novel en adult game en is daarna naar een anime (uit 2006 meen ik) overgezet (24 eps). De anime volgt 1 lijn van het spel (Fate's route). Er is ook nog een film genaamd Unlimited Blade Works trouwens.
Saber, Archer, Rider, Assassin, Berseker, Lancer, Gilgamesh, Caster zijn 'summons' met elk een eigen set eigenschappen van een 'master' waarbij er een gevecht is om de overheersing (Holy Grail War).
Deze serie was volgens mij redelijk onschuldig???
F/0 is een pre-quel van F/S N (25 eps). "Fate/zero takes place 10 years prior to the events of Fate/stay night, detailing the events of the 4th Holy Grail War in Fuyuki City.[1] The War of the Holy Grail is a contest in which seven magi summon seven Heroic Spirits to compete to obtain the power of the "Holy Grail," which grants a miracle. After three inconclusive wars for the elusive Holy Grail, the Fourth War commences."
Eerste 2 eps zijn best grof met geweld en zo. Meer dan de eerste serie.
Ja!quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:35 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat zo grof als op bovenstaande screenshots? dan is het wel een hele zwik meer als dat ik mij van F/SN kan herrinneren
Jullie mogen niet teveel over Fate/Zero praten! Anders heb ik straks niks meer te zeggen in de reviewquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja!
F/SN was meer voor de tere zieltjes.
F/0 zeer zeker niet. Het is voor de volwassen anime kijker.
Met Wine draait 't perfectquote:
ik ben benieuwd, zodra hij helemaal uit is ga ik eens kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja!
F/SN was meer voor de tere zieltjes.
F/0 zeer zeker niet. Het is voor de volwassen anime kijker.
hebbie linkje van VN? (wil et wel eens proberen nml)quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met Wine draait 't perfect
Wel eerst via Wine FFDSHOW, OGG, quartz installeren en MSCVRT71 overriden in winecfg.
Oh en waarschijnlijk zul je ook de settings aan moeten passen zoals hier:
http://img205.imageshack.us/img205/7416/screenshot4wo0.jpg (copy/paste deze link)
Wie weet draait het ook goed zonder, dus alleen die instellingen veranderen bij performance issues.
DMquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hebbie linkje van VN? (wil et wel eens proberen nml)
Seikon no Qwaser, een serie over een jongen die aan tieten zuigt, heeft máár een idioot iets?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd, zodra hij helemaal uit is ga ik eens kijken
vanmiddag/vanavond eerst even de (toch wel) aardige serie (met iig 1 idioot iets) Seikon no Qwaser afkijken
opzich wel.. 1 idioot iets wat de hele serie door gebruikt wordtquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Seikon no Qwaser heeft máár een idioot iets?
Nou nou...quote:Hino Akihiro, the president of game maker Level 5 and the scenario writer of Mobile Suit Gundam AGE, posted in his twitter that he was surprised to meet severe criticism against Gundam AGE. He said "We didn't make a perfunctory approach to understand the concept of Gundam. We are producing Gundam AGE in a different way from any other Gundam series. Our policy for the new gundam will be explained in the anime." The mecha designer Ebikawa Kanetake ("Full Metal Panic!", "Mobile Suit Gundam 00", "Gundam AGE") encouraged Hino that they have also received fierce disapproval from the fans when they announced Gundam 00.
http://twitter.com/AkihiroHino
http://gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=957919quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:23 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel.. 1 idioot iets wat de hele serie door gebruikt wordt
Hmm, als je de Haruhi series hebt gezien is 'The Disappearance of Haruhi Suzimya' wel leuk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef Kijana het volgende:
Is er nog een anime film die de moeite waard is om te kijken?
Ik heb tot nu toe Akira, Grave of the Fireflies, The Girl Who Leapt Through Time, 5 Centimeters Per Second, Spirited Away en Princess Mononoke gezien.
paprika, sword of the stranger, beyond the clouds en pale cocoon.:)quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef Kijana het volgende:
Ik heb tot nu toe Akira, Grave of the Fireflies, The Girl Who Leapt Through Time, 5 Centimeters Per Second, Spirited Away en Princess Mononoke gezien.
Eind november komtquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef Kijana het volgende:
3/4'de van die trailer bevatten beelden van 5 cm. Hoe serieus moet ik dit nemen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eind november komt
http://www.imdb.com/title/tt1839494/
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
http://gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=957919
Howl's Moving Castle, Nausikaä of the Valley of the Wind, eigenlijk alle Ghibli filmsquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef Kijana het volgende:
Even in Smplayer framedrops aanzetten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef mschol het volgende:
[..]dat ben ik nog niet tegengekomen
iemand tips voor 720p @ oude laptop?
ik heb een oude Thosiba R50p staan die ik, indien mogelijk, voor series kijken wil kunnen gebruiken..
helaas heb ik geen flauw idee of ik het soepel aan de praat zal gaan krijgen:
2GB ram
een Pentuim M 1,7Ghz dacht ik (heb em nu niet voor mijn neus)
80GB 4200rom schijfje..
nou heb ik vannochtend even lubuntu geinstalleerd, smplayer geinstalleerd en een willekeurige 720p serie afgespeeld, dit leek goed te gaan tot dat hij moest bufferen, dan raakt hij volledig out-of-sync en dan moet ik em pauseren en weer resumen..
tips?(als ik beter windows XP kan gebruiken, prima ga ik daar op over; lubuntu was meer een probeerseltje)
Tijdens het airen werd toendertijd een van de laatste bloederige scenes vervangen met een random scene van een bootje op het water.quote:
Is die bloederige scene niet juist heel belangrijk?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tijdens het airen werd toendertijd een van de laatste bloederige scenes vervangen met een random scene van een bootje op het water.
En zo was was nice boat geboren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is die bloederige scene niet juist heel belangrijk?
Belachelijk.
Oh god ja. Eerste eps die ik tegenkwam met dat erin ben ik gestoptquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tijdens het airen werd toendertijd een van de laatste bloederige scenes vervangen met een random scene van een bootje op het water.
Ik heb maar 2 bloederige scene's gezien (kerel en baby), mis ik nu de belangrijkste?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
It's a trap!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige is dan volgens mij kimi na ga nozoumu eien oid. wel wat ouder, maar absoluut een aanrader.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:38 schreef kristyle het volgende:
Ik wil meer school days achtige anime, maar dan wel beter qua kwaliteit.
Al gezien, die is wel beter ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Enige is dan volgens mij kimi na ga nozoumu eien oid. wel wat ouder, maar absoluut een aanrader.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:42 schreef kristyle het volgende:
[..]
Al gezien, die is wel beter ja.
Eén van de weinig drama's die ik echt goed vond.Clannad misschien wat voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In die serie eindigt een hond geregeld met een vrouw in bed.quote:
quote:
Dan moet je juist verder kijken heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik vond em een eikel, dus afgezet.
die stond al aanquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even in Smplayer framedrops aanzetten.
Kan je proberen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die stond al aanhardframe drops aanzetten?
dat werkt nog steeds niet lekker,quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je proberen.
Probeer anders auto-sync aan te zetten bij audio
Typ: "top" in de terminal zonder de aanhalingstekens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt nog steeds niet lekker,
harddrop ga ik nog proberen..
hoe kan ik realtime cpu usage zien?
Zonde, daar ga je spijt van krijgenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef kristyle het volgende:
[..]
Ooit eens aan begonnen, gedropt na 8 eps
Die leraar faalt zelf. Unlimited Blade Works heeft een E ~ A++ rang niet een D+ rang.quote:
Oneens, ik vond het verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonde, daar ga je spijt van krijgen
Vooral omdat Clannad: After Story de beste anime ooit gemaakt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het jezelf niet aan, doe jezelf een plezier.
morgen dat eff bekijken, de video lijkt met hard drop aan wel goed te gaan, hij slaat soms wel een aantal frames over maar audio/video desync lijkt niet meer voor te komen (i.v.m. draadloos netwerk heb ik maar 1 bestand geprobeerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Typ: "top" in de terminal zonder de aanhalingstekens.
Je gebruikt ook een kut-distributie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen dat eff bekijken, de video lijkt met hard drop aan wel goed te gaan, hij slaat soms wel een aantal frames over maar audio/video desync lijkt niet meer voor te komen (i.v.m. draadloos netwerk heb ik maar 1 bestand geprobeerd) morgen verder kijken dus..
e.v.t. gooi ik voor de vergelijking windows XP ernaast.. (ben nog steeds niet echt gecharmeerd van linux..)
dan gebruik ik linux helemaal niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je gebruikt ook een kut-distributie.
Installeer op je main-pc Arch Linux, althans als je er de skills voor hebt
Je begint namelijk met een kale terminal, de rest moet je handmatig installeren.
Maar gebruiksvriendelijkheid is overrated. Het enige dat je nodig hebt is een terminal.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gebruik ik linux helemaal niet meer(ik zou er overigens vast wel uitkomen hoor, het is niet de eerste keer dat ik met linux werk, laatste keer was alleen een flink aantal jaar terug)
enige waarom ik het wilde proberen was vanwege het feit dat de usability verbeterd zou zijn (helaas heb ik al veel te vaak de terminal op moeten roepen, dus dat argument gaat niet op)
en dat hij lichter (en dus sneller) als windows zou zijn
dat laatste zou dus zo kunnen zijn, maar dan moet ik xp geinstalleerd hebben gehad.... voor een oordeel daarover..
een terminal != gebruikersvriendelijk/gemakquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar gebruiksvriendelijkheid is overrated. Het enige dat je nodig hebt is een terminal.
Met alleen DOS kan je geen mkv afspelen, dat kan met een framebuffer en mplayer welquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
een terminal != gebruikersvriendelijk/gemak
en ik heb anno 2011 geen zin meer om tig miljoen commando's in te voeren om een taak gedaan te krijgen, als ik dat wilde had ik nog wel ergens dos 6.x/7.x gedraaid...
hehequote:
maar voordat je dat -goed- op orde hebt ben je 1 tot meerdere dagen verderquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met alleen DOS kan je geen mkv afspelen, dat kan met een framebuffer en mplayer wel
Niet waar, dat is zo gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe
[..]
maar voordat je dat -goed- op orde hebt ben je 1 tot meerdere dagen verder
Arch gebruikt geen aptquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
sudo apt-get arch-gui-installer zeker?
je wou alles zelf doen, dan verwacht ik ook dat je alles vanaf source zelf compiled..quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arch gebruikt geen apt![]()
Arch gebruikt pacman.
Sudo pacman -S mplayer
That's it, misschien nog wel de drivers voor framebuffer en je grafische kaart
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je wou alles zelf doen, dan verwacht ik ook dat je alles vanaf source zelf compiled..
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:27 schreef wdn het volgende:
Ben-to is uitermate vreemd
1/2 prijs ben-to battles in een supermarkt.
Hoofdpersoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt... alleen mogelijk in Japanse anime
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Hoorayquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben verliefd geworden op FMA brotherhood
Echt superdupervet
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Boku wa Tomodachi ga Sukunai is een Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai surrogaat.
Aha.quote:Mijn agent gaat de NI Nai schattige wakker, maar niet zo leuk mijn zus is de Ga Sukunai vrienden.
Die van UTW is goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:23 schreef Weakling het volgende:
Wilde gister eerste twee eps van Fate/Zero kijken, want de caps intrigeerden me wel. Maar helaas: blocky mess ahoy! Maar eens een andere versie vanavond opzoeken.
blocky mess?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:23 schreef Weakling het volgende:
Wilde gister eerste twee eps van Fate/Zero kijken, want de caps intrigeerden me wel. Maar helaas: blocky mess ahoy! Maar eens een andere versie vanavond opzoeken.
Heb de 720p UTW versie, maar zie dat ze ook een 8bit 720p versie heb uitgebracht. Misschien dat die beter werkt.quote:
Ja, dat er om de paar seconden en vooral bij scene wisselingen het scherm vol blokjes komt te staan, de kleur verspringt en zo. Daarna gaat het weer een paar seconden goed en vervolgens is het weer prijs. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.quote:
aha ik snap..quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Heb de 720p UTW versie, maar zie dat ze ook een 8bit 720p versie heb uitgebracht. Misschien dat die beter werkt.
[..]
Ja, dat er om de paar seconden en vooral bij scene wisselingen het scherm vol blokjes komt te staan, de kleur verspringt en zo. Daarna gaat het weer een paar seconden goed en vervolgens is het weer prijs. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.
Met CCCP werkt het gewoon lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Heb de 720p UTW versie, maar zie dat ze ook een 8bit 720p versie heb uitgebracht. Misschien dat die beter werkt.
[..]
Ja, dat er om de paar seconden en vooral bij scene wisselingen het scherm vol blokjes komt te staan, de kleur verspringt en zo. Daarna gaat het weer een paar seconden goed en vervolgens is het weer prijs. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.
Op mijn PC waarschijnlijk ook wel, maar ik kijk ze op mijn TV met een losse mediaspeler (ACRyan mini) en die vindt het niet zo leuk.quote:
Ik hoop het niet, want ik zit liever relaxed onderuit op de bank om een anime te kijken ...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:51 schreef mschol het volgende:
gaan ze nou standaard die 10bit prut gebruiken (wat nog nergens* fatsoenlijk wordt ondersteund!)
*standalone mediaspelers, mediaspelers, decoders.
Ik had hetzelfde met de gg release van Ben-to. Heb daarna die van EveTaku gebruikt, die is zonder blokjes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met CCCP werkt het gewoon lekker
Aha, dat begrijp ik. Misschien geduldig wachten op een firmware update.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:05 schreef Weakling het volgende:
[..]
Op mijn PC waarschijnlijk ook wel, maar ik kijk ze op mijn TV met een losse mediaspeler (ACRyan mini) en die vindt het niet zo leuk.
[..]
Ik hoop het niet, want ik zit liever relaxed onderuit op de bank om een anime te kijken ...
Is je PC redelijk genoeg?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met de gg release van Ben-to. Heb daarna die van EveTaku gebruikt, die is zonder blokjes.
Waar ligt het eigenlijk aan dat het die blokjes doet? Heb er eerder nooit last van gehad eigenlijk..
Na wat zoeken, zou het kunnen liggen aan de gebruikte render codec. Als je op je PC afspeelt kun je 'm veranderen:quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Bakakame het volgende:
Waar ligt het eigenlijk aan dat het die blokjes doet? Heb er eerder nooit last van gehad eigenlijk..
gast ..quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:33 schreef robin007bond het volgende:
DAMN! Deze moet ik hebben!
http://www.jlist.com/product/APO228
Vooral voor die hug-pillow
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:33 schreef robin007bond het volgende:
DAMN! Deze moet ik hebben!
http://www.jlist.com/product/APO228
Vooral voor die hug-pillow
Ja, leuk smoesje: "Nee echt, ik heb 'm niet zelf gekocht! Ik heb 'm als grap gehad van mijn zusje/broertje/moeder!"quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zo'n knuffel-kussen is iets dat je moet krijgen met een knipoog naar je otaku zijn. Als je het zelf koopt is het gewoon triest.
Inderdaad en er dan wel elke dag mee slapen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, leuk smoesje: "Nee echt, ik heb 'm niet zelf gekocht! Ik heb 'm als grap gehad van mijn zusje/broertje/moeder!"
Ook al heb je geen kut je mag hem best dragen hoor. Vinden de dames vast niet ergquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.jlist.com/product/TMT010![]()
helaas 15 dollar en ik heb geen kut
4e plaatje Azu-nyan op de poster op de achtergrondquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik las dat als: ik heb geen vagina dus ik kan dat geld niet bij elkaar sprokkelen door me promiscue te gedragen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zal helemaal niets gebeuren. Ook een reden waarom ik het tweede seizoen niet meer wil kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:39 schreef robin007bond het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die hier K-On!(!) hebben gezien.
Komen er na episode 10 van het eerste seizoen wel eens gewelddadige of erotische scènes? Ik kijk het met plezier met mijn zusje, maar ik ben zo bang dat er wat gaat gebeuren dat ze niet mag zien![]()
Kijk een tietgrapje kan nog wel, dat zullen meisjes onderling ook wel eens maken, maar meer hoeft echt niet.
/a/quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik las dat als: ik heb geen vagina dus ik kan dat geld niet bij elkaar sprokkelen door me promiscue te gedragen.
* Repelsteeltju heeft te veel tijd op het misognistische /a/ doorgebracht en de link niet gevolgd.
Lucky Star is ook een aanrader!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:39 schreef robin007bond het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die hier K-On!(!) hebben gezien.
Komen er na episode 10 van het eerste seizoen wel eens gewelddadige of erotische scènes? Ik kijk het met plezier met mijn zusje, maar ik ben zo bang dat er wat gaat gebeuren dat ze niet mag zien![]()
Kijk een tietgrapje kan nog wel, dat zullen meisjes onderling ook wel eens maken, maar meer hoeft echt niet.
Ja, zo las ik het ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik las dat als: ik heb geen vagina dus ik kan dat geld niet bij elkaar sprokkelen door me promiscue te gedragen.
* Repelsteeltju heeft te veel tijd op het misogynistische /a/ doorgebracht en de link niet gevolgd.
Oh godzijdank.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Er zal helemaal niets gebeuren. Ook een reden waarom ik het tweede seizoen niet meer wil kijken.
Nope, ik kom er al een jaar niet meer...quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh godzijdank.
Dan kan ik met een gerust hart verder kijken. Als broer moet je natuurlijk wel je zusje beschermen tegen dat soort dingen
Je bent overgestapt op /jp/?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nope, ik kom er al een jaar niet meer...
me2quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nope, ik kom er al een jaar niet meer...
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh godzijdank.
Dan kan ik met een gerust hart verder kijken. Als broer moet je natuurlijk wel je zusje beschermen tegen dat soort dingen
Ah, lief.quote:
echt! 100% alleen maar humor in die anime.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sarcasme of echt? Mijn zusje die snapt niks van heel die otaku-cultuur
Maar dan moet ik elke serie opnieuw kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah, lief.
Misschien kan je soms af en toe zelf anime van te voren kijken en het zelf keuren, voordat je samen met je zusje mee gaat kijken.
Maar niet tegen het achterlijke vrouwbeeld dat je in anime tegenkomt? Stel je voor dat ze Yui gaat idoliseren ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zijn ontsnapt uit de klauwen van anonimiteit... drie hoeraatjes voor ons?quote:
Neen, naar Fok!quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
echt! 100% alleen maar humor in die anime.
En nog meer dingen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
We zijn ontsnapt uit de klauwen van anonimiteit... drie hoeraatjes voor ons?
Fruits Basket is er nog 1!quote:
truequote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan moet ik elke serie opnieuw kijken
quote:Free tickets to Japan from the Japanese government
Announced today - the Japanese ministry of tourism is going to invite 10,000 foreigners to Japan - and pay for your travel.
Applications will be done through the internets and folks will be invited during 2012. Applicants need to submit their travel plans for when they are in Japan and if the government thinks that you truly intend to visit (and not overstay as an illegal immigrant) then they will pay for your return ticket.
The Japanese governments strategy for this plan is that they expect travelers to blog and use social media to spread the word about their experience in Japan which should hopefully lead to more folks visiting Japan.
The amount of foreigners visiting Japan since the earthquake and nuclear accident has decreased a ton - some prefectures like Yamagata have experienced up to 80% drop in overseas visitors. The Japanese government is spending 1.1 billion yen on this project.
Bron: http://www.yomiuri.co.jp/atmoney/news/20111009-OYT1T00814.htm
Clannad After Story heb ik echt al iets van 20x gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
true![]()
Als het een leuke serie is, dan vind ik het meestal niet erg om m opnieuw te kijken.
SPOILER: Het ergste aan /a/:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ergste aan /a/:SPOILER: Het ergste aan /a/:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ergste aan /a/:Daar kweek je vanzelf wel een schild voor.SPOILER: Het ergste aan /a/:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En heeft ook consequenties...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kweek je vanzelf wel een schild voor.
nog niet gezien, clannad vond ik wel goed, tis zeker een aanrader?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad After Story heb ik echt al iets van 20x gezien
Beste anime ooit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet gezien, clannad vond ik wel goed, tis zeker een aanrader?
Ik snap dit niet helemaal. Betaalt de Japanse overheid nu al je reiskosten of alleen de terugreis of betalen ze de terugreis pas als je te kennen geeft te vertrekken of betalen ze pas voor je retourtje als ze geloven dat je je niet (illegaal) in Japan wilt vestigen?quote:Announced today - the Japanese ministry of tourism is going to invite 10,000 foreigners to Japan - and pay for your travel.
Applications will be done through the internets and folks will be invited during 2012. Applicants need to submit their travel plans for when they are in Japan and if the government thinks that you truly intend to visit (and not overstay as an illegal immigrant) then they will pay for your return ticket.
al is het alleen je return ticket, scheelt toch al de helft van de prijsquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal. Betaalt de Japanse overheid nu al je reiskosten of alleen de terugreis of betalen ze de terugreis pas als je te kennen geeft te vertrekken of betalen ze pas voor je retourtje als ze geloven dat je je niet (illegaal) in Japan wilt vestigen?
Heeft de Japanse overheid ambtenaren in dienst in Engels begrijpen en een fatsoenlijke antwoord in het Engels kunnen formuleren?
Het lijkt me igg heel vet om naar Japan te gaan zonder duizenden euro's neer te hoeven leggen voor een vliegticket.
Ik weet hoe het voelt, broquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
telkens een week wachten op een aflevering
Het is het land van pantsu, rijstwijn en okashiimono; waarom zou je daar in Tjahnoats naam niet naartoe willen!?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
al is het alleen je return ticket, scheelt toch al de helft van de prijs![]()
al lijkt het mij erg tof, ik zie mijzelf er niet alleen naar toegaan
Omdat subsidiequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is het land van pantsu, rijstwijn en okashiimono; waarom zou je daar in Tjahnoats naam niet naartoe willen!?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
FOK!meeting in Japan.
De helft gesponsord door Japan zelf.
Daar snap ik dus echt helemaal niks van, wat mensen leuk vinden aan lucky star.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
echt! 100% alleen maar humor in die anime.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
FOK!meeting in Japan.
Oh, zoals?quote:
Mwah dat staat wel meteen ergens opgeslagen voor zover ik weet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een thumbnail kan niet zo veel kwaad hoor. Gewoon niet op klikken
Ik durf ook niet in m'n uppie...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil daar echt nog een keer naartoe, als ik dat durf. Volgens mij kun je dat beter niet doen als je de taal niet spreekt.
Als we dat als groepsreis daar indienen en vermelden dat het vanuit een groot Nederlands forum is endergelijke maken we best wel kans denk ik gezien hun doelquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
FOK!meeting in Japan.
moet je dan niet een minimum aantal aanmeldingen hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef lelouch het volgende:
[..]
Als we dat als groepsreis daar indienen en vermelden dat het vanuit een groot Nederlands forum is endergelijke maken we best wel kans denk ik gezien hun doel
one piece ?quote:
Same ... nou ja, het lijkt me ook niet zo tof in mijn uppie, want niemand om de ervaringen mee te delen.quote:
durven vind ik een te groot woord, ben ook best gewend dingen alleen te doen, maar zo'n ervaring moet je idd met z'n 2'en of meer meemaken..quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Same ... nou ja, het lijkt me ook niet zo tof in mijn uppie, want niemand om de ervaringen mee te delen.
Huidig seizoen: http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef kristyle het volgende:
Is er zo geen plaatje van de anime van dit seizoen?
Of is er ergens een handige lijst te raadplegen waar de onlangs uitgekomen anime opstaan?
Bedankt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Huidig seizoen: http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/
Volgend seizoen: http://randomc.net/2011/06/25/summer-2011-preview/
Ik ben te jongquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Chartfag heeft een verzameling met plaatjes van animeseizoenen.
En als iemand vanuit dit topic een soort van Japan-meet wil organiseren ben ik zeker van de partij! Ik heb de tijd en het geld om te gaan.
ik heb zelf ook interessequote:
Dat zou eigenlijk best wel tof zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef Frag_adder het volgende:
misschien een idee om te kijken hoeveel animo er echt voor zo'n reis is, in groepsverband kan veel geld schelen
Orealo's ik ga naar japan oh nee ik heb nu een vriendin ik stop met anime thread.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk best wel tof zijn.
Was er hier een hele tijd terug ook niet het plan om een soort groepsreis te maken per auto of zo? En dan rondtrekken? Kan me herinneren dat het met Orealo was.
Dat was het idd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Orealo's ik ga naar japan oh nee ik heb nu een vriendin ik stop met anime thread.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Orealo's ik ga naar japan oh nee ik heb nu een vriendin ik stop met anime thread.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Oh, soooo true.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, soooo true.
Met zijn plannen om o.a. via de LOI Japans te studeren naast werken, maar dat hij daarmee na 1 week ermee faalde.
faalde hij in de eerste week al? dat had ik eff gemistquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, soooo true.
Met zijn plannen om o.a. via de LOI Japans te studeren naast werken, maar dat hij daarmee na 1 week ermee faalde.
Ja, heel schema opgezet met studeer en werktijden en een schema met zijn verdiensten e.d. Hij had zelfs een ''volg me'' blog opgezet, maar daar was het ook erg snel stilletjes geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
faalde hij in de eerste week al? dat had ik eff gemist
http://orealo.weblog.nl/quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Linkje naar dat topic plox? Dat wil ik wel eens lezen.
* Repelsteeltju heeft net gekeken of "Orealo's ik ga naar japan oh nee ik heb nu een vriendin ik stop met anime thread" een echte OP was van een Animanga topic.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:56 schreef Bolter het volgende:
Zucht joh, de gehele openingspost straalt er uit dat die jongen er totaal niet over na gedacht heeft. Je mag best dromen, maar door maar gelijk met je "studie" te stoppen en allerlei rare fratsen uit te halen. Dit is zo'n typ die over 3 weken een meisje tegenkomt en dan al niet meer weg wilt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Liefde is wel tof idd![]()
Maar is dat zo erg? en mss gaat het meisje wel mee. en mss is het meisje na een tijdje weer weg en lonkt japan nog steeds.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een voorspelling in dat topic, op de eerste pagina al.
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://orealo.weblog.nl/
(emigreren naar) Japan!
Dit denk ik?
Outcast als glazenwasser naar new yorkquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ach... wou jij niet een glazenwasser in NY worden?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:56 schreef Bolter het volgende:
Zucht joh, de gehele openingspost straalt er uit dat die jongen er totaal niet over na gedacht heeft. Je mag best dromen, maar door maar gelijk met je "studie" te stoppen en allerlei rare fratsen uit te halen. Dit is zo'n typ die over 3 weken een meisje tegenkomt en dan al niet meer weg wilt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:36 schreef Orealo het volgende:
Nee, dit plan wordt in de ijskast gezet.
Met uitleg :
er zijn verschillende redenen voor,
de eerste is dat ik een ontzettend leuk meisje ontmoet heb, waar ik nu al bijna 3 maanden iets mee heb.
Haar wil ik voor niets verlaten.
Tevens heb ik een vaste baan aangeboden gekregen bij het bedrijf waar ik eerst als uitzendkracht werkte.
Deze baan biedt voldoende doorstroommogelijkheden voor mij, om me daarop te concentreren.
Ik vind het zelf ook best jammer, maar kwalitatief gezien is mijn leven er stukken vooruit op gegaan.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een voorspelling in dat topic, op de eerste pagina al.
[..]
En nog een reactie van jou daarop ook O_W
[..]
Oeh, hopelijk is die ook voor Android.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:55 schreef Qunix het volgende:
Ik leer trouwens in de metro Japans dankzij een iPhone app "Japan" en het is nog leuk ook
Ideaal voor in de metro.
Thanks. Hij is op Android alleen in het Spaans te vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:00 schreef Qunix het volgende:
http://itunes.apple.com/u(...)ese/id337246927?mt=8
Ooooowwwwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:26 schreef robin007bond het volgende:
I have the power to obtain the lapo.
*subsidie aanvragen doet*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef Qunix het volgende:
Alleen als je een echt leuke titel hebt. Anders moet je de reis betalen zodat wij met z'n alle naar Japan kunnen om te meeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |