Fruits Basket is er nog 1!quote:
truequote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dan moet ik elke serie opnieuw kijken
quote:Free tickets to Japan from the Japanese government
Announced today - the Japanese ministry of tourism is going to invite 10,000 foreigners to Japan - and pay for your travel.
Applications will be done through the internets and folks will be invited during 2012. Applicants need to submit their travel plans for when they are in Japan and if the government thinks that you truly intend to visit (and not overstay as an illegal immigrant) then they will pay for your return ticket.
The Japanese governments strategy for this plan is that they expect travelers to blog and use social media to spread the word about their experience in Japan which should hopefully lead to more folks visiting Japan.
The amount of foreigners visiting Japan since the earthquake and nuclear accident has decreased a ton - some prefectures like Yamagata have experienced up to 80% drop in overseas visitors. The Japanese government is spending 1.1 billion yen on this project.
Bron: http://www.yomiuri.co.jp/atmoney/news/20111009-OYT1T00814.htm
Clannad After Story heb ik echt al iets van 20x gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
true![]()
Als het een leuke serie is, dan vind ik het meestal niet erg om m opnieuw te kijken.
SPOILER: Het ergste aan /a/:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ergste aan /a/:SPOILER: Het ergste aan /a/:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het ergste aan /a/:Daar kweek je vanzelf wel een schild voor.SPOILER: Het ergste aan /a/:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En heeft ook consequenties...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar kweek je vanzelf wel een schild voor.
nog niet gezien, clannad vond ik wel goed, tis zeker een aanrader?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Clannad After Story heb ik echt al iets van 20x gezien
Beste anime ooit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet gezien, clannad vond ik wel goed, tis zeker een aanrader?
Ik snap dit niet helemaal. Betaalt de Japanse overheid nu al je reiskosten of alleen de terugreis of betalen ze de terugreis pas als je te kennen geeft te vertrekken of betalen ze pas voor je retourtje als ze geloven dat je je niet (illegaal) in Japan wilt vestigen?quote:Announced today - the Japanese ministry of tourism is going to invite 10,000 foreigners to Japan - and pay for your travel.
Applications will be done through the internets and folks will be invited during 2012. Applicants need to submit their travel plans for when they are in Japan and if the government thinks that you truly intend to visit (and not overstay as an illegal immigrant) then they will pay for your return ticket.
al is het alleen je return ticket, scheelt toch al de helft van de prijsquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik snap dit niet helemaal. Betaalt de Japanse overheid nu al je reiskosten of alleen de terugreis of betalen ze de terugreis pas als je te kennen geeft te vertrekken of betalen ze pas voor je retourtje als ze geloven dat je je niet (illegaal) in Japan wilt vestigen?
Heeft de Japanse overheid ambtenaren in dienst in Engels begrijpen en een fatsoenlijke antwoord in het Engels kunnen formuleren?
Het lijkt me igg heel vet om naar Japan te gaan zonder duizenden euro's neer te hoeven leggen voor een vliegticket.
Ik weet hoe het voelt, broquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
telkens een week wachten op een aflevering
Het is het land van pantsu, rijstwijn en okashiimono; waarom zou je daar in Tjahnoats naam niet naartoe willen!?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
al is het alleen je return ticket, scheelt toch al de helft van de prijs![]()
al lijkt het mij erg tof, ik zie mijzelf er niet alleen naar toegaan
Omdat subsidiequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is het land van pantsu, rijstwijn en okashiimono; waarom zou je daar in Tjahnoats naam niet naartoe willen!?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
FOK!meeting in Japan.
De helft gesponsord door Japan zelf.
Daar snap ik dus echt helemaal niks van, wat mensen leuk vinden aan lucky star.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
echt! 100% alleen maar humor in die anime.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
FOK!meeting in Japan.
Oh, zoals?quote:
Mwah dat staat wel meteen ergens opgeslagen voor zover ik weet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een thumbnail kan niet zo veel kwaad hoor. Gewoon niet op klikken
Ik durf ook niet in m'n uppie...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil daar echt nog een keer naartoe, als ik dat durf. Volgens mij kun je dat beter niet doen als je de taal niet spreekt.
Als we dat als groepsreis daar indienen en vermelden dat het vanuit een groot Nederlands forum is endergelijke maken we best wel kans denk ik gezien hun doelquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
FOK!meeting in Japan.
moet je dan niet een minimum aantal aanmeldingen hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef lelouch het volgende:
[..]
Als we dat als groepsreis daar indienen en vermelden dat het vanuit een groot Nederlands forum is endergelijke maken we best wel kans denk ik gezien hun doel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |