Ik weet hoe het voelt, broquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
telkens een week wachten op een aflevering
Het is het land van pantsu, rijstwijn en okashiimono; waarom zou je daar in Tjahnoats naam niet naartoe willen!?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef mschol het volgende:
[..]
al is het alleen je return ticket, scheelt toch al de helft van de prijs![]()
al lijkt het mij erg tof, ik zie mijzelf er niet alleen naar toegaan
Omdat subsidiequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is het land van pantsu, rijstwijn en okashiimono; waarom zou je daar in Tjahnoats naam niet naartoe willen!?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
FOK!meeting in Japan.
De helft gesponsord door Japan zelf.
Daar snap ik dus echt helemaal niks van, wat mensen leuk vinden aan lucky star.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
echt! 100% alleen maar humor in die anime.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
FOK!meeting in Japan.
Oh, zoals?quote:
Mwah dat staat wel meteen ergens opgeslagen voor zover ik weet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een thumbnail kan niet zo veel kwaad hoor. Gewoon niet op klikken
Ik durf ook niet in m'n uppie...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil daar echt nog een keer naartoe, als ik dat durf. Volgens mij kun je dat beter niet doen als je de taal niet spreekt.
Als we dat als groepsreis daar indienen en vermelden dat het vanuit een groot Nederlands forum is endergelijke maken we best wel kans denk ik gezien hun doelquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:38 schreef Qunix het volgende:
FOK!meeting in Japan.
moet je dan niet een minimum aantal aanmeldingen hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef lelouch het volgende:
[..]
Als we dat als groepsreis daar indienen en vermelden dat het vanuit een groot Nederlands forum is endergelijke maken we best wel kans denk ik gezien hun doel
one piece ?quote:
Same ... nou ja, het lijkt me ook niet zo tof in mijn uppie, want niemand om de ervaringen mee te delen.quote:
durven vind ik een te groot woord, ben ook best gewend dingen alleen te doen, maar zo'n ervaring moet je idd met z'n 2'en of meer meemaken..quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Same ... nou ja, het lijkt me ook niet zo tof in mijn uppie, want niemand om de ervaringen mee te delen.
Huidig seizoen: http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef kristyle het volgende:
Is er zo geen plaatje van de anime van dit seizoen?
Of is er ergens een handige lijst te raadplegen waar de onlangs uitgekomen anime opstaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |