quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:33 schreef robin007bond het volgende:
DAMN! Deze moet ik hebben!
http://www.jlist.com/product/APO228
Vooral voor die hug-pillow
Ja, leuk smoesje: "Nee echt, ik heb 'm niet zelf gekocht! Ik heb 'm als grap gehad van mijn zusje/broertje/moeder!"quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zo'n knuffel-kussen is iets dat je moet krijgen met een knipoog naar je otaku zijn. Als je het zelf koopt is het gewoon triest.
Inderdaad en er dan wel elke dag mee slapen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:15 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, leuk smoesje: "Nee echt, ik heb 'm niet zelf gekocht! Ik heb 'm als grap gehad van mijn zusje/broertje/moeder!"
Ook al heb je geen kut je mag hem best dragen hoor. Vinden de dames vast niet ergquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.jlist.com/product/TMT010![]()
helaas 15 dollar en ik heb geen kut
4e plaatje Azu-nyan op de poster op de achtergrondquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik las dat als: ik heb geen vagina dus ik kan dat geld niet bij elkaar sprokkelen door me promiscue te gedragen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zal helemaal niets gebeuren. Ook een reden waarom ik het tweede seizoen niet meer wil kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:39 schreef robin007bond het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die hier K-On!(!) hebben gezien.
Komen er na episode 10 van het eerste seizoen wel eens gewelddadige of erotische scènes? Ik kijk het met plezier met mijn zusje, maar ik ben zo bang dat er wat gaat gebeuren dat ze niet mag zien![]()
Kijk een tietgrapje kan nog wel, dat zullen meisjes onderling ook wel eens maken, maar meer hoeft echt niet.
/a/quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik las dat als: ik heb geen vagina dus ik kan dat geld niet bij elkaar sprokkelen door me promiscue te gedragen.
* Repelsteeltju heeft te veel tijd op het misognistische /a/ doorgebracht en de link niet gevolgd.
Lucky Star is ook een aanrader!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:39 schreef robin007bond het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die hier K-On!(!) hebben gezien.
Komen er na episode 10 van het eerste seizoen wel eens gewelddadige of erotische scènes? Ik kijk het met plezier met mijn zusje, maar ik ben zo bang dat er wat gaat gebeuren dat ze niet mag zien![]()
Kijk een tietgrapje kan nog wel, dat zullen meisjes onderling ook wel eens maken, maar meer hoeft echt niet.
Ja, zo las ik het ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik las dat als: ik heb geen vagina dus ik kan dat geld niet bij elkaar sprokkelen door me promiscue te gedragen.
* Repelsteeltju heeft te veel tijd op het misogynistische /a/ doorgebracht en de link niet gevolgd.
Oh godzijdank.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:42 schreef Lithia het volgende:
[..]
Er zal helemaal niets gebeuren. Ook een reden waarom ik het tweede seizoen niet meer wil kijken.
Nope, ik kom er al een jaar niet meer...quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh godzijdank.
Dan kan ik met een gerust hart verder kijken. Als broer moet je natuurlijk wel je zusje beschermen tegen dat soort dingen
Je bent overgestapt op /jp/?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nope, ik kom er al een jaar niet meer...
me2quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nope, ik kom er al een jaar niet meer...
Hoe oud zijn jullie dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh godzijdank.
Dan kan ik met een gerust hart verder kijken. Als broer moet je natuurlijk wel je zusje beschermen tegen dat soort dingen
Ah, lief.quote:
echt! 100% alleen maar humor in die anime.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sarcasme of echt? Mijn zusje die snapt niks van heel die otaku-cultuur
Maar dan moet ik elke serie opnieuw kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ah, lief.
Misschien kan je soms af en toe zelf anime van te voren kijken en het zelf keuren, voordat je samen met je zusje mee gaat kijken.
Maar niet tegen het achterlijke vrouwbeeld dat je in anime tegenkomt? Stel je voor dat ze Yui gaat idoliseren ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zijn ontsnapt uit de klauwen van anonimiteit... drie hoeraatjes voor ons?quote:
Neen, naar Fok!quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
echt! 100% alleen maar humor in die anime.
En nog meer dingen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
We zijn ontsnapt uit de klauwen van anonimiteit... drie hoeraatjes voor ons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |