hehequote:
maar voordat je dat -goed- op orde hebt ben je 1 tot meerdere dagen verderquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met alleen DOS kan je geen mkv afspelen, dat kan met een framebuffer en mplayer wel
Niet waar, dat is zo gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
hehe
[..]
maar voordat je dat -goed- op orde hebt ben je 1 tot meerdere dagen verder
Arch gebruikt geen aptquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
sudo apt-get arch-gui-installer zeker?
je wou alles zelf doen, dan verwacht ik ook dat je alles vanaf source zelf compiled..quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arch gebruikt geen apt![]()
Arch gebruikt pacman.
Sudo pacman -S mplayer
That's it, misschien nog wel de drivers voor framebuffer en je grafische kaart
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je wou alles zelf doen, dan verwacht ik ook dat je alles vanaf source zelf compiled..
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:27 schreef wdn het volgende:
Ben-to is uitermate vreemd
1/2 prijs ben-to battles in een supermarkt.
Hoofdpersoonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt... alleen mogelijk in Japanse anime
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Hoorayquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben verliefd geworden op FMA brotherhood
Echt superdupervet
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Boku wa Tomodachi ga Sukunai is een Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai surrogaat.
Aha.quote:Mijn agent gaat de NI Nai schattige wakker, maar niet zo leuk mijn zus is de Ga Sukunai vrienden.
Die van UTW is goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:23 schreef Weakling het volgende:
Wilde gister eerste twee eps van Fate/Zero kijken, want de caps intrigeerden me wel. Maar helaas: blocky mess ahoy! Maar eens een andere versie vanavond opzoeken.
blocky mess?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:23 schreef Weakling het volgende:
Wilde gister eerste twee eps van Fate/Zero kijken, want de caps intrigeerden me wel. Maar helaas: blocky mess ahoy! Maar eens een andere versie vanavond opzoeken.
Heb de 720p UTW versie, maar zie dat ze ook een 8bit 720p versie heb uitgebracht. Misschien dat die beter werkt.quote:
Ja, dat er om de paar seconden en vooral bij scene wisselingen het scherm vol blokjes komt te staan, de kleur verspringt en zo. Daarna gaat het weer een paar seconden goed en vervolgens is het weer prijs. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.quote:
aha ik snap..quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Heb de 720p UTW versie, maar zie dat ze ook een 8bit 720p versie heb uitgebracht. Misschien dat die beter werkt.
[..]
Ja, dat er om de paar seconden en vooral bij scene wisselingen het scherm vol blokjes komt te staan, de kleur verspringt en zo. Daarna gaat het weer een paar seconden goed en vervolgens is het weer prijs. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.
Met CCCP werkt het gewoon lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
Heb de 720p UTW versie, maar zie dat ze ook een 8bit 720p versie heb uitgebracht. Misschien dat die beter werkt.
[..]
Ja, dat er om de paar seconden en vooral bij scene wisselingen het scherm vol blokjes komt te staan, de kleur verspringt en zo. Daarna gaat het weer een paar seconden goed en vervolgens is het weer prijs. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen.
Op mijn PC waarschijnlijk ook wel, maar ik kijk ze op mijn TV met een losse mediaspeler (ACRyan mini) en die vindt het niet zo leuk.quote:
Ik hoop het niet, want ik zit liever relaxed onderuit op de bank om een anime te kijken ...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:51 schreef mschol het volgende:
gaan ze nou standaard die 10bit prut gebruiken (wat nog nergens* fatsoenlijk wordt ondersteund!)
*standalone mediaspelers, mediaspelers, decoders.
Ik had hetzelfde met de gg release van Ben-to. Heb daarna die van EveTaku gebruikt, die is zonder blokjes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Met CCCP werkt het gewoon lekker
Aha, dat begrijp ik. Misschien geduldig wachten op een firmware update.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:05 schreef Weakling het volgende:
[..]
Op mijn PC waarschijnlijk ook wel, maar ik kijk ze op mijn TV met een losse mediaspeler (ACRyan mini) en die vindt het niet zo leuk.
[..]
Ik hoop het niet, want ik zit liever relaxed onderuit op de bank om een anime te kijken ...
Is je PC redelijk genoeg?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde met de gg release van Ben-to. Heb daarna die van EveTaku gebruikt, die is zonder blokjes.
Waar ligt het eigenlijk aan dat het die blokjes doet? Heb er eerder nooit last van gehad eigenlijk..
Na wat zoeken, zou het kunnen liggen aan de gebruikte render codec. Als je op je PC afspeelt kun je 'm veranderen:quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Bakakame het volgende:
Waar ligt het eigenlijk aan dat het die blokjes doet? Heb er eerder nooit last van gehad eigenlijk..
gast ..quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:33 schreef robin007bond het volgende:
DAMN! Deze moet ik hebben!
http://www.jlist.com/product/APO228
Vooral voor die hug-pillow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |