Enige is dan volgens mij kimi na ga nozoumu eien oid. wel wat ouder, maar absoluut een aanrader.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:38 schreef kristyle het volgende:
Ik wil meer school days achtige anime, maar dan wel beter qua kwaliteit.
Al gezien, die is wel beter ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Enige is dan volgens mij kimi na ga nozoumu eien oid. wel wat ouder, maar absoluut een aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:42 schreef kristyle het volgende:
[..]
Al gezien, die is wel beter ja.
Eén van de weinig drama's die ik echt goed vond.Clannad misschien wat voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In die serie eindigt een hond geregeld met een vrouw in bed.quote:
quote:
Dan moet je juist verder kijken heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik vond em een eikel, dus afgezet.
die stond al aanquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Even in Smplayer framedrops aanzetten.
Kan je proberen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die stond al aanhardframe drops aanzetten?
dat werkt nog steeds niet lekker,quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je proberen.
Probeer anders auto-sync aan te zetten bij audio
Typ: "top" in de terminal zonder de aanhalingstekens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
dat werkt nog steeds niet lekker,
harddrop ga ik nog proberen..
hoe kan ik realtime cpu usage zien?
Zonde, daar ga je spijt van krijgenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef kristyle het volgende:
[..]
Ooit eens aan begonnen, gedropt na 8 eps
Die leraar faalt zelf. Unlimited Blade Works heeft een E ~ A++ rang niet een D+ rang.quote:
Oneens, ik vond het verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zonde, daar ga je spijt van krijgen
Vooral omdat Clannad: After Story de beste anime ooit gemaakt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het jezelf niet aan, doe jezelf een plezier.
morgen dat eff bekijken, de video lijkt met hard drop aan wel goed te gaan, hij slaat soms wel een aantal frames over maar audio/video desync lijkt niet meer voor te komen (i.v.m. draadloos netwerk heb ik maar 1 bestand geprobeerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Typ: "top" in de terminal zonder de aanhalingstekens.
Je gebruikt ook een kut-distributie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
morgen dat eff bekijken, de video lijkt met hard drop aan wel goed te gaan, hij slaat soms wel een aantal frames over maar audio/video desync lijkt niet meer voor te komen (i.v.m. draadloos netwerk heb ik maar 1 bestand geprobeerd) morgen verder kijken dus..
e.v.t. gooi ik voor de vergelijking windows XP ernaast.. (ben nog steeds niet echt gecharmeerd van linux..)
dan gebruik ik linux helemaal niet meerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je gebruikt ook een kut-distributie.
Installeer op je main-pc Arch Linux, althans als je er de skills voor hebt
Je begint namelijk met een kale terminal, de rest moet je handmatig installeren.
Maar gebruiksvriendelijkheid is overrated. Het enige dat je nodig hebt is een terminal.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dan gebruik ik linux helemaal niet meer(ik zou er overigens vast wel uitkomen hoor, het is niet de eerste keer dat ik met linux werk, laatste keer was alleen een flink aantal jaar terug)
enige waarom ik het wilde proberen was vanwege het feit dat de usability verbeterd zou zijn (helaas heb ik al veel te vaak de terminal op moeten roepen, dus dat argument gaat niet op)
en dat hij lichter (en dus sneller) als windows zou zijn
dat laatste zou dus zo kunnen zijn, maar dan moet ik xp geinstalleerd hebben gehad.... voor een oordeel daarover..
een terminal != gebruikersvriendelijk/gemakquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar gebruiksvriendelijkheid is overrated. Het enige dat je nodig hebt is een terminal.
Met alleen DOS kan je geen mkv afspelen, dat kan met een framebuffer en mplayer welquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef mschol het volgende:
[..]
een terminal != gebruikersvriendelijk/gemak
en ik heb anno 2011 geen zin meer om tig miljoen commando's in te voeren om een taak gedaan te krijgen, als ik dat wilde had ik nog wel ergens dos 6.x/7.x gedraaid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |