quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
http://gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=957919
Howl's Moving Castle, Nausikaä of the Valley of the Wind, eigenlijk alle Ghibli filmsquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef Kijana het volgende:
Is er nog een anime film die de moeite waard is om te kijken?
Ik heb tot nu toe Akira, Grave of the Fireflies, The Girl Who Leapt Through Time, 5 Centimeters Per Second, Spirited Away en Princess Mononoke gezien.
Even in Smplayer framedrops aanzetten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef mschol het volgende:
[..]dat ben ik nog niet tegengekomen
iemand tips voor 720p @ oude laptop?
ik heb een oude Thosiba R50p staan die ik, indien mogelijk, voor series kijken wil kunnen gebruiken..
helaas heb ik geen flauw idee of ik het soepel aan de praat zal gaan krijgen:
2GB ram
een Pentuim M 1,7Ghz dacht ik (heb em nu niet voor mijn neus)
80GB 4200rom schijfje..
nou heb ik vannochtend even lubuntu geinstalleerd, smplayer geinstalleerd en een willekeurige 720p serie afgespeeld, dit leek goed te gaan tot dat hij moest bufferen, dan raakt hij volledig out-of-sync en dan moet ik em pauseren en weer resumen..
tips?(als ik beter windows XP kan gebruiken, prima ga ik daar op over; lubuntu was meer een probeerseltje)
Tijdens het airen werd toendertijd een van de laatste bloederige scenes vervangen met een random scene van een bootje op het water.quote:
Is die bloederige scene niet juist heel belangrijk?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tijdens het airen werd toendertijd een van de laatste bloederige scenes vervangen met een random scene van een bootje op het water.
En zo was was nice boat geboren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is die bloederige scene niet juist heel belangrijk?
Belachelijk.
Oh god ja. Eerste eps die ik tegenkwam met dat erin ben ik gestoptquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Tijdens het airen werd toendertijd een van de laatste bloederige scenes vervangen met een random scene van een bootje op het water.
Ik heb maar 2 bloederige scene's gezien (kerel en baby), mis ik nu de belangrijkste?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
It's a trap!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige is dan volgens mij kimi na ga nozoumu eien oid. wel wat ouder, maar absoluut een aanrader.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:38 schreef kristyle het volgende:
Ik wil meer school days achtige anime, maar dan wel beter qua kwaliteit.
Al gezien, die is wel beter ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Enige is dan volgens mij kimi na ga nozoumu eien oid. wel wat ouder, maar absoluut een aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:42 schreef kristyle het volgende:
[..]
Al gezien, die is wel beter ja.
Eén van de weinig drama's die ik echt goed vond.Clannad misschien wat voor je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In die serie eindigt een hond geregeld met een vrouw in bed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |