Bedankt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Huidig seizoen: http://randomc.net/2011/09/20/fall-2011-preview/
Volgend seizoen: http://randomc.net/2011/06/25/summer-2011-preview/
Ik ben te jongquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Chartfag heeft een verzameling met plaatjes van animeseizoenen.
En als iemand vanuit dit topic een soort van Japan-meet wil organiseren ben ik zeker van de partij! Ik heb de tijd en het geld om te gaan.
ik heb zelf ook interessequote:
Dat zou eigenlijk best wel tof zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef Frag_adder het volgende:
misschien een idee om te kijken hoeveel animo er echt voor zo'n reis is, in groepsverband kan veel geld schelen
Orealo's ik ga naar japan oh nee ik heb nu een vriendin ik stop met anime thread.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk best wel tof zijn.
Was er hier een hele tijd terug ook niet het plan om een soort groepsreis te maken per auto of zo? En dan rondtrekken? Kan me herinneren dat het met Orealo was.
Dat was het idd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Orealo's ik ga naar japan oh nee ik heb nu een vriendin ik stop met anime thread.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Orealo's ik ga naar japan oh nee ik heb nu een vriendin ik stop met anime thread.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Oh, soooo true.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, soooo true.
Met zijn plannen om o.a. via de LOI Japans te studeren naast werken, maar dat hij daarmee na 1 week ermee faalde.
faalde hij in de eerste week al? dat had ik eff gemistquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, soooo true.
Met zijn plannen om o.a. via de LOI Japans te studeren naast werken, maar dat hij daarmee na 1 week ermee faalde.
Ja, heel schema opgezet met studeer en werktijden en een schema met zijn verdiensten e.d. Hij had zelfs een ''volg me'' blog opgezet, maar daar was het ook erg snel stilletjes geworden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:25 schreef mschol het volgende:
[..]
faalde hij in de eerste week al? dat had ik eff gemist
http://orealo.weblog.nl/quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
Linkje naar dat topic plox? Dat wil ik wel eens lezen.
* Repelsteeltju heeft net gekeken of "Orealo's ik ga naar japan oh nee ik heb nu een vriendin ik stop met anime thread" een echte OP was van een Animanga topic.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:56 schreef Bolter het volgende:
Zucht joh, de gehele openingspost straalt er uit dat die jongen er totaal niet over na gedacht heeft. Je mag best dromen, maar door maar gelijk met je "studie" te stoppen en allerlei rare fratsen uit te halen. Dit is zo'n typ die over 3 weken een meisje tegenkomt en dan al niet meer weg wilt.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 01:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Liefde is wel tof idd![]()
Maar is dat zo erg? en mss gaat het meisje wel mee. en mss is het meisje na een tijdje weer weg en lonkt japan nog steeds.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een voorspelling in dat topic, op de eerste pagina al.
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://orealo.weblog.nl/
(emigreren naar) Japan!
Dit denk ik?
Outcast als glazenwasser naar new yorkquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ach... wou jij niet een glazenwasser in NY worden?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:56 schreef Bolter het volgende:
Zucht joh, de gehele openingspost straalt er uit dat die jongen er totaal niet over na gedacht heeft. Je mag best dromen, maar door maar gelijk met je "studie" te stoppen en allerlei rare fratsen uit te halen. Dit is zo'n typ die over 3 weken een meisje tegenkomt en dan al niet meer weg wilt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:36 schreef Orealo het volgende:
Nee, dit plan wordt in de ijskast gezet.
Met uitleg :
er zijn verschillende redenen voor,
de eerste is dat ik een ontzettend leuk meisje ontmoet heb, waar ik nu al bijna 3 maanden iets mee heb.
Haar wil ik voor niets verlaten.
Tevens heb ik een vaste baan aangeboden gekregen bij het bedrijf waar ik eerst als uitzendkracht werkte.
Deze baan biedt voldoende doorstroommogelijkheden voor mij, om me daarop te concentreren.
Ik vind het zelf ook best jammer, maar kwalitatief gezien is mijn leven er stukken vooruit op gegaan.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een voorspelling in dat topic, op de eerste pagina al.
[..]
En nog een reactie van jou daarop ook O_W
[..]
Oeh, hopelijk is die ook voor Android.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:55 schreef Qunix het volgende:
Ik leer trouwens in de metro Japans dankzij een iPhone app "Japan" en het is nog leuk ook
Ideaal voor in de metro.
Thanks. Hij is op Android alleen in het Spaans te vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:00 schreef Qunix het volgende:
http://itunes.apple.com/u(...)ese/id337246927?mt=8
Ooooowwwwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:26 schreef robin007bond het volgende:
I have the power to obtain the lapo.
*subsidie aanvragen doet*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef Qunix het volgende:
Alleen als je een echt leuke titel hebt. Anders moet je de reis betalen zodat wij met z'n alle naar Japan kunnen om te meeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |