Ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:01 schreef wdn het volgende:
Ben aan het twijfelen of Fate beter is dan Shana.
En neig er naar om nee te zeggen (wie kan nu nee zeggen tegen een rood/zwart harige shana).
we kijken toch niet naar een half zachte hentai he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in Japan.
shanaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:01 schreef wdn het volgende:
Ben aan het twijfelen of Fate beter is dan Shana.
En neig er naar om nee te zeggen (wie kan nu nee zeggen tegen een rood/zwart harige shana).
Kan, maar hoeft niet per sé. Als je F/SN gezien hebt (ook alis het 3 jaar geleden) dan weet je de meest belangrijke elementen en personages nog wel. Als je de review op animees.nl leest (schaamteloze reclamequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
we kijken toch niet naar een half zachte hentai he?
is het handig als je F/S night eerst even kijkt voor F/0 ? night heb ik wel gezien maar das minimaal 3 jaar terug..
Dickworms?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in Japan.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen in Japan.
Allebei zijn ze goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef SleepSub het volgende:
SS/Eclipse zal weer tot levend komen, alleen maar voor Shana III
sweeetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:17 schreef SleepSub het volgende:
SS/Eclipse zal weer tot levend komen, alleen maar voor Shana III
Dit gaat serieus te ver.quote:
Hey... dit is niet zo erg als wat de katholieke kerk in het echt doetquote:
Zij animeren het niet in details.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey... dit is niet zo erg als wat de katholieke kerk in het echt doet
Je ziet er niks van, manquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ok, nu wil ik het geneens zien...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:41 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wie is Saber?
Waarom is ze zo vermoeid?Saber is het Engelse woord voor sabel (een soort zwaard) en ik was te lui om metaalmoeheid volledig te typen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk wel. Speel de Heavens Feel route van de Visual Novel maar...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey... dit is niet zo erg als wat de katholieke kerk in het echt doetNiet toegeven dat je over penis-wormen en kleine meisjes fantaseert, anders kom je geheid op een of ander verknipt AIVD lijstje terecht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Helaas is mijn fantasie zo goed als oneindig...
[ Bericht 0% gewijzigd door Repelsteeltju op 08-10-2011 22:36:12 ]“An interesting thing is a good thing.”
Dat commentaar kan je gewoon uitzetten hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb trouwens niet zo heel lang geleden de stream van Fate/Zero #2 gezien, hij was wel leuk, maar het is ergerlijk dat zowel de spaanse rip als de franse rip al te downloaden zijn terwijl, de engelse nog niet te downloaden toen ik 'em keek en sowieso streams:.
Maar'é het commentaar, dat godverdomme gewoon vast zat in die video, was soms wel grappig.
Gen Urobuchi heeft echt een pesthekel aan kleine kinderen. Eerst dit en later Puella Magi Madoka Magica, ik bedoel gast... Niet dat Nasu niet even verantwoordelijk is voor de richting waar dit op gaat maar nog steeds gast!!!!!
(later meer indrukken, omdat nog niemand te kennen gegeven heeft 'em gezien te hebben.)
Commie heeft hem nu al uitgebracht. Dus ik ga hem opnieuw kijken zonder een risico te lopen op oogkanker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |