De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
BBQSausage, Rezania en vooral spaghettivreter zijn keiharde bazen. En echt heel harde daarmee.
Elke keer als ik jou zie posten dan heb je het over lapo hunten.quote:
Goede lapoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
BBQSausage, Rezania en vooral spaghettivreter zijn keiharde bazen. En echt heel harde daarmee.
Heb je de rest van zijn posts gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja nou, doen zoveel hier. Hoef je niet gelijk te haten
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:40 schreef Ouqz het volgende:
Ik word zelfs hier uitgekotst. Feels bad man.
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je de rest van zijn posts gezien?
mono geluidquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Best eng als je bedenkt dat er zo'n 15.000km van die pijpen in Nederland liggen...
ik moest iets als lapo hebbenquote:
last postquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Bokkepootje het volgende:
Wat is lapo? ben natuurlijk hartstikke nieuw
laxerend poepquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Bokkepootje het volgende:
dan zeg je;quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Bokkepootje het volgende:
12 is misschien ook nog wel hoog gegrepenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dan zeg je;
ik ben 12 wat is dat?
Daar hebben we MK voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee.
Ik hunt trouwens niet eens op de lapo, ik praat er alleen over.
HUNTERquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee.
Ik hunt trouwens niet eens op de lapo, ik praat er alleen over.
jouw zusje wilt me nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik probeerde sk te hosselen voor mijn zusje trouwens voor diegene die niet weten
Ik heb maar 1 pagina.quote:
25 posts per pagina hebbenquote:
Niet gelukt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik probeerde sk te hosselen voor mijn zusje trouwens voor diegene die niet weten
hahaha watdan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
tazz die bitch vraagt duurste parfum aan mij
Wat een goede lapo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
Mooiniet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:46 schreef speedking het volgende:
[..]
je moet overhalen om t in amsterdam te vieren en dan kom je mee
ik FOK! op een laptop hoor.quote:
was expres overdreven weet ze ook wel, maar vond t niet leuk ofsoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooiniet.
Ze had me trouwens verteld van a'dam discussie
Ze heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef speedking het volgende:
[..]
was expres overdreven weet ze ook wel, maar vond t niet leuk ofso
Ámsterdam, wat een prachtige stad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijkzo donderend is a'dam niet
a'dam is wel beter dan eindhoven en rotterdam maar, wat is jullie definitie van uitgaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijkzo donderend is a'dam niet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ámsterdam, wat een prachtige stad.
we gaan toch niet uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
[..]
a'dam is wel beter dan eindhoven en rotterdam maar, wat is jullie definitie van uitgaan?
zusje fokt nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Idd anders kan je niet
FOK!ken
winkelen en chillen gwn overdagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
[..]
nou hoezo wilt ze in eindhoven of rotterdam dan?xd
nog amsterdam beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
winkelen en chillen gwn overdag
quote:
gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oja, ik heb gratis ov dus vanaf nu kom ik jullie allemaal stalken vriend
Sassem, is dat hetzelfde als Sassemhein? (hoe je het ook typt)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal naar Sassem komen, kunnen we meeten in Teylingereind.
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Sassem, is dat hetzelfde als Sassemhein? (hoe je het ook typt)
over mensen met ballengesprokenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al 2x aangedurfd. En nog steeds geen spijt.
Ohh, nog een keer doen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al 2x aangedurfd. En nog steeds geen spijt.
Ja, eindelijk iemand die het gelijk doorheeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Sassem, is dat hetzelfde als Sassemhein? (hoe je het ook typt)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, eindelijk iemand die het gelijk doorheeft.
De eerst volgende keer dat ik flips zie is tijdens Qlimax denk ik, en als je een kaartje hebt mag je meequote:
Mij gratis hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oja, ik heb gratis ov dus vanaf nu kom ik jullie allemaal stalken vriend
Afspelen op 720p dan gewoon als je toch geen verschil ziet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Bij mij op youtube laadt 720p lekker vlug maar 1080p duurt eeuwen terwijl ik vrijwel geen kwaliteitsverschil zie?
wat is een qlimax ik ben 12quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De eerst volgende keer dat ik flips zie is tijdens Qlimax denk ik, en als je een kaartje hebt mag je mee
ik heb ov gemeet al een miljoen aantal keer en ook spijt vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Flippiee gemeet en heb er wel spijt van.
Ja doe ik ook, vet vreemd thoughquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Afspelen op 720p dan gewoon als je toch geen verschil ziet?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef Oceanview het volgende:
Vandaag met gym weer door mijn enkel gegaan, ik mag niet meer gymen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef speedking het volgende:
[..]
ik heb ov gemeet al een miljoen aantal keer en ook spijt van
IK WERD AL BANG EN MOEST AL BIJNA MIJN GEBROKEN HART BIJ EEN RAPEN.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
alleen dat popcorn hoor, de rest vond ik wel leuk.
GELUKKIG BESTAAT ER LIJMquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK WERD AL BANG EN MOEST AL BIJNA MIJN GEBROKEN HART BIJ EEN RAPEN.
Kusje erop voor de au?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaag met gym weer door mijn enkel gegaan, ik mag niet meer gymen.
Vrijwel alle filmpjes, en firefoxquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, is het bij elk filmpje of bij sommige? en welke browser?
ik ga ook niet meer gymen/bsm...ff knie laten rustenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaag met gym weer door mijn enkel gegaan, ik mag niet meer gymen.
doe chrome dan is beterquote:
Ja wat sul iemand stond op mijn voet en ik wou net rennen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:58 schreef speedking het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer gymen/bsm...ff knie laten rustenzielig hea.
maar beterschap![]()
wat een sul ben je.
We reizen met Danny's Fok! busquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is deze, iedereen reist gewoon enzo, en komt buiten? Ik dacht dat dit FOK! was.
hard slaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef Flippiee het volgende:
2 glazen wodka, en mijn wangen gloeien. Klacht: oud worden
ik moest vandaag pakjes rondbrengen voor m'n werk, ik ben in verschillende plaatsen op 1 dag geweest. dit was overweldigendquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is deze, iedereen reist gewoon enzo, en komt buiten? Ik dacht dat dit FOK! was.
omgquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mja, ik weet dat jullie me allemaal haten nu omdat japanse mix en loempia's
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:
Herkenbaar helaas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef Flippiee het volgende:
2 glazen wodka, en mijn wangen gloeien. Klacht: oud worden
ik reed in een caddyquote:
Loempia'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Restecp.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik moest vandaag pakjes rondbrengen voor m'n werk, ik ben in verschillende plaatsen op 1 dag geweest. dit was overweldigend
zou ik zeggen waar ik allemaal ben geweest?!quote:
In iemands anus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zou ik zeggen waar ik allemaal ben geweest?!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik stond vandaag in de Gal & Gal en er waren geen 1L flessen amaretto meer, dus nu moet ik het doen met een 0,7L.![]()
#FirstWorldProblem
fout hahahahahquote:
Zo wordt je avond nooit wat!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Ik stond vandaag in de Gal & Gal en er waren geen 1L flessen amaretto meer, dus nu moet ik het doen met een 0,7L.![]()
#FirstWorldProblem
dit x2quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef Oceanview het volgende:
is in dit geval word niet met dt? #dtvquote:
Is die rechtse LompeHork?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Flip ik heb een vraagje, ik heb een paint gemaakt en getracht om mezelf + mono na te tekenen. Gelukt?
[ afbeelding ]
watquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
Flip ik heb een vraagje, ik heb een paint gemaakt en getracht om mezelf + mono na te tekenen. Gelukt?
[ afbeelding ]
Onredelijke krabben.quote:
Ja, ik durfde ook niet te vragen "Is dit de grootste fles die je hebt?" Want dan lijk ik net een kansloze alcoholiste.quote:
Ik snap nooit wanneer er een T achter moet, maar ik zal het herstellen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is in dit geval word niet met dt? #dtv
?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zou ik zeggen waar ik allemaal ben geweest?!
Voor zulke pretkoppen kijken jullie wel boos, maar wel gelukt ja. Al denk ik dat die snor bij mono te groot is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
We waren ook boos als je het topic leest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor zulke pretkoppen kijken jullie wel boos, maar wel gelukt ja. Al denk ik dat die snor bij mono te groot is.
Of misschien ben ik gewoon autistisch en vermijd ik menselijk contact zo veel mogelijk bedenk ik me net...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik durfde ook niet te vragen "Is dit de grootste fles die je hebt?" Want dan lijk ik net een kansloze alcoholiste.
oja mono was 'tquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor zulke pretkoppen kijken jullie wel boos, maar wel gelukt ja. Al denk ik dat die snor bij mono te groot is.
Welk topiccc o ik zoek wel. Wacht dannnnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We waren ook boos als je het topic leest.
Welnee, ze zijn allang blij dat je het koopt, anders maken ze nooit winst met al die strenge regels.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik durfde ook niet te vragen "Is dit de grootste fles die je hebt?" Want dan lijk ik net een kansloze alcoholiste.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
monopoly was toch die man van de blote billen?
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het dus goed onthouden.quote:
Bips, blote bips.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
ik denk dit inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of misschien ben ik gewoon autistisch en vermijd ik menselijk contact zo veel mogelijk bedenk ik me net...
EIJE EIJE EIJE EIJEquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
TOETER TOETER TOETER TOETER TOETER MET ROMANA OP DE SCOOTER
sv beter ga jij dezen luisteren en dan naar 1:31 gaan:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
TOETER TOETER TOETER TOETER TOETER MET ROMANA OP DE SCOOTER
omdat er dan geen sv's zouden zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom zijn niet alle mannen zoals Rinus.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
sv beter ga jij dezen luisteren en dan naar 1:31 gaan:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Owwww. Rinus is toch leuker sorry SV
inb4 'doe over poker'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil een blog maken, waar zal ik hem over doen?
FOK!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Poker natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Als je nou niet zo ver woonde.. Tevens he, heb ik je topic gebookmarkedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wil er iemand een stukje met me rijden?
Wezelworstelen voor gehandicapte zwanen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Gebookmarked nog welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nou niet zo ver woonde.. Tevens he, heb ik je topic gebookmarked
Waar woon jij danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Amsterdam niet de beste stad in heel NL vinden
Wat happened.quote:
Over homoseksuele eenden die necrofiele trekjes vertonen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
ik ik ik !quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wil er iemand een stukje met me rijden?
we wachten op patje en dan denk ik dat bbq vast nog wel iets met AJAX gaat doenquote:
Die 2e vrouwquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013619_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] wat is deze?
Dit lijkt me zo geil want rits makkelijk naar beneden en alles uit en dan van die vet mooie lingerie eronder enzo
[ afbeelding ]
ofzo
mooi he
haahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Oceanview het volgende:
Freezepop wou weleens cammen met mij op emesen zei hij maar hij gaf sn e-mail adres niej :S
Invloed van andere mensen op je beslissingen in het leven en wat er zou gebeuren als iemand vrij kon denken zonder invloed van buiten afquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
oh leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In een boerengat bij arnhem in de buurt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
we wachten op patje en dan denk ik dat bbq vast nog wel iets met AJAX gaat doen
Dus gewoon logisch nadenken zonder emotionele en etnische invloeden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Invloed van andere mensen op je beslissingen in het leven en wat er zou gebeuren als iemand vrij kon denken zonder invloed van buiten af
Wat een gek hoofd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013619_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] wat is deze?
Dit lijkt me zo geil want rits makkelijk naar beneden en alles uit en dan van die vet mooie lingerie eronder enzo
[ afbeelding ]
ofzo
mooi he
Was je weg dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Ik ben terug hebben jullie mij gemist omg wat een dbiele vraag natuurlijk hebben jullie mijgemist
er was zo'n user die zei dat ik een boek moest schrijven maar ik ben bang dat ik daar te inspiratieloos voor ben en te ongeduldigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Je schijnt best wat geld te kunnen verdienen als je wat bezoekers krijgt op je blog!
Ik ook, ik heb al grijze haren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
iedereen wordt oud hier, flips, patje, wie's next?
Ik blijf altijd jong.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
iedereen wordt oud hier, flips, patje, wie's next?
Ik weet dat ik 24/7 in je hart en gedachten zit maar in de werkelijkheid was ik gone jaquote:
jup ongeveer deze; what would happen if you geen rekening met anderen houden, niet luisteren naar anderen en regels ditdatenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus gewoon logisch nadenken zonder emotionele en etnische invloeden?
Ja eigenlijks welzquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Dalando het volgende:
every day im shuffilin'
[ afbeelding ]
bam bam bam bam bam bam bam
Oh, niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 24/7 in je hart en gedachten zit maar in de werkelijkheid was ik gone ja
Waarschijnlijk hadden we dan een eerlijkere wereld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup ongeveer deze; what would happen if you geen rekening met anderen houden, niet luisteren naar anderen en regels ditdaten
hahah uitlachen die handel en pestenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke nu weet ik bijna zeker dat die jongen uit m'n klas FOK!ker is, hij gebruikt ook !111 en eindbaas ensoow.
Eindbaas is niet van FOK!.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke nu weet ik bijna zeker dat die jongen uit m'n klas FOK!ker is, hij gebruikt ook !111 en eindbaas ensoow.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee vriend, dan weet hij dat ik ook FOK!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah uitlachen die handel en pesten
Mensen uit mijn klas gebruiken ook eindbaas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zeg je zusje foktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee vriend, dan weet hij dat ik ook FOK!
Zeg tegen hem dat je vanavond Marokkaanse kip gaat eten en dat je een recept op FOK! hebt gevonden. Kijken hoe hij reageert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Morgen zei ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar je bent nog te druk met de lay-out van udowu.nl, dus nog niet.RESTECP.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat je vanavond Marokkaanse kip gaat eten en dat je een recept op FOK! hebt gevonden. Kijken hoe hij reageert.
Zegt hij ook terechte klacht in het echt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja daar twijfelde ik ook al over
huhwatquote:
haha holy dat durf ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat je vanavond Marokkaanse kip gaat eten en dat je een recept op FOK! hebt gevonden. Kijken hoe hij reageert.
Volwassen en ook helemaal niet hypocriet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah uitlachen die handel en pesten
Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zegt hij ook terechte klacht in het echt?
'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen uit mijn klas gebruiken ook eindbaas.
wie zou een vrouw met schnor uitlachenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef coban het volgende:
Ik ben soms bangdat als ik openbaar fok ofzo dat iemand 'coban' in het groen ziet staan en dan zegt omg ben jij coban weyow weyow en dan mij in mijn gezicht gaat uitlachen
Ik laat ook nooit mijn posts zien, want dan zien ze dat er "Admin/Developer" staatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef coban het volgende:
Ik ben soms bangdat als ik openbaar fok ofzo dat iemand 'coban' in het groen ziet staan en dan zegt omg ben jij coban weyow weyow en dan mij in mijn gezicht gaat uitlachen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
huhwat
[..]
haha holy dat durf ik niet
wt is 111111111quote:
Nee, daarom.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
'
eindbaas is geen FOK!
omdat wij zeggen: Hallo is dat toch ook nie fok nie als iemandersen dat zegt?
FOK! is:
- ik ben 12 wat is dat
- wat is deze
- Boterbartje is fucking leip
- ditdat
- enzulks
- xx gr gr
- tjoban
Ja he hoe durven zequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
wie zou een vrouw met schnor uitlachen
WIE
DOOD JONGEN
BAM
/b/ is poep.quote:
nooit gesehenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat wat FOK!kers doen, zo jajaomg!!11111
TR gemaaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Vreemd, ik heb al 2 dagen geen TR gemaakt.
en heb je zo'n conversatie met iemandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
'
eindbaas is geen FOK!
omdat wij zeggen: Hallo is dat toch ook nie fok nie als iemandersen dat zegt?
FOK! is:
- ik ben 12 wat is dat
- wat is deze
- Boterbartje is fucking leip
- ditdat
- enzulks
- xx gr gr
- tjoban
Zeg dan dat je vanavond Marokkaanse kip gaat eten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
huhwat
[..]
haha holy dat durf ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |