Neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zegt hij ook terechte klacht in het echt?
'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen uit mijn klas gebruiken ook eindbaas.
wie zou een vrouw met schnor uitlachenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef coban het volgende:
Ik ben soms bangdat als ik openbaar fok ofzo dat iemand 'coban' in het groen ziet staan en dan zegt omg ben jij coban weyow weyow en dan mij in mijn gezicht gaat uitlachen
Ik laat ook nooit mijn posts zien, want dan zien ze dat er "Admin/Developer" staatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef coban het volgende:
Ik ben soms bangdat als ik openbaar fok ofzo dat iemand 'coban' in het groen ziet staan en dan zegt omg ben jij coban weyow weyow en dan mij in mijn gezicht gaat uitlachen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
huhwat
[..]
haha holy dat durf ik niet
wt is 111111111quote:
Nee, daarom.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
'
eindbaas is geen FOK!
omdat wij zeggen: Hallo is dat toch ook nie fok nie als iemandersen dat zegt?
FOK! is:
- ik ben 12 wat is dat
- wat is deze
- Boterbartje is fucking leip
- ditdat
- enzulks
- xx gr gr
- tjoban
Ja he hoe durven zequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
wie zou een vrouw met schnor uitlachen
WIE
DOOD JONGEN
BAM
/b/ is poep.quote:
nooit gesehenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat wat FOK!kers doen, zo jajaomg!!11111
TR gemaaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Vreemd, ik heb al 2 dagen geen TR gemaakt.
en heb je zo'n conversatie met iemandquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
'
eindbaas is geen FOK!
omdat wij zeggen: Hallo is dat toch ook nie fok nie als iemandersen dat zegt?
FOK! is:
- ik ben 12 wat is dat
- wat is deze
- Boterbartje is fucking leip
- ditdat
- enzulks
- xx gr gr
- tjoban
Zeg dan dat je vanavond Marokkaanse kip gaat eten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
huhwat
[..]
haha holy dat durf ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |