Ja eigenlijks welzquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Dalando het volgende:
every day im shuffilin'
[ afbeelding ]
bam bam bam bam bam bam bam
Oh, niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 24/7 in je hart en gedachten zit maar in de werkelijkheid was ik gone ja
Waarschijnlijk hadden we dan een eerlijkere wereld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup ongeveer deze; what would happen if you geen rekening met anderen houden, niet luisteren naar anderen en regels ditdaten
hahah uitlachen die handel en pestenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke nu weet ik bijna zeker dat die jongen uit m'n klas FOK!ker is, hij gebruikt ook !111 en eindbaas ensoow.
Eindbaas is niet van FOK!.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oke nu weet ik bijna zeker dat die jongen uit m'n klas FOK!ker is, hij gebruikt ook !111 en eindbaas ensoow.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nee vriend, dan weet hij dat ik ook FOK!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah uitlachen die handel en pesten
Mensen uit mijn klas gebruiken ook eindbaas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zeg je zusje foktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee vriend, dan weet hij dat ik ook FOK!
Zeg tegen hem dat je vanavond Marokkaanse kip gaat eten en dat je een recept op FOK! hebt gevonden. Kijken hoe hij reageert.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Morgen zei ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar je bent nog te druk met de lay-out van udowu.nl, dus nog niet.RESTECP.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat je vanavond Marokkaanse kip gaat eten en dat je een recept op FOK! hebt gevonden. Kijken hoe hij reageert.
Zegt hij ook terechte klacht in het echt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja daar twijfelde ik ook al over
huhwatquote:
haha holy dat durf ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg tegen hem dat je vanavond Marokkaanse kip gaat eten en dat je een recept op FOK! hebt gevonden. Kijken hoe hij reageert.
Volwassen en ook helemaal niet hypocriet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah uitlachen die handel en pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |