Of misschien ben ik gewoon autistisch en vermijd ik menselijk contact zo veel mogelijk bedenk ik me net...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik durfde ook niet te vragen "Is dit de grootste fles die je hebt?" Want dan lijk ik net een kansloze alcoholiste.
oja mono was 'tquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor zulke pretkoppen kijken jullie wel boos, maar wel gelukt ja. Al denk ik dat die snor bij mono te groot is.
Welk topiccc o ik zoek wel. Wacht dannnnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We waren ook boos als je het topic leest.
Welnee, ze zijn allang blij dat je het koopt, anders maken ze nooit winst met al die strenge regels.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik durfde ook niet te vragen "Is dit de grootste fles die je hebt?" Want dan lijk ik net een kansloze alcoholiste.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
monopoly was toch die man van de blote billen?
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb het dus goed onthouden.quote:
Bips, blote bips.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef monkyyy het volgende:
ik denk dit inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Of misschien ben ik gewoon autistisch en vermijd ik menselijk contact zo veel mogelijk bedenk ik me net...
EIJE EIJE EIJE EIJEquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
TOETER TOETER TOETER TOETER TOETER MET ROMANA OP DE SCOOTER
sv beter ga jij dezen luisteren en dan naar 1:31 gaan:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
TOETER TOETER TOETER TOETER TOETER MET ROMANA OP DE SCOOTER
omdat er dan geen sv's zouden zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom zijn niet alle mannen zoals Rinus.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
sv beter ga jij dezen luisteren en dan naar 1:31 gaan:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Owwww. Rinus is toch leuker sorry SV
inb4 'doe over poker'quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil een blog maken, waar zal ik hem over doen?
FOK!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Poker natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Als je nou niet zo ver woonde.. Tevens he, heb ik je topic gebookmarkedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wil er iemand een stukje met me rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |