De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
BBQSausage, Rezania en vooral spaghettivreter zijn keiharde bazen. En echt heel harde daarmee.
Elke keer als ik jou zie posten dan heb je het over lapo hunten.quote:
Goede lapoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:38 schreef Dalando het volgende:
BBQSausage, Rezania en vooral spaghettivreter zijn keiharde bazen. En echt heel harde daarmee.
Heb je de rest van zijn posts gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja nou, doen zoveel hier. Hoef je niet gelijk te haten
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:40 schreef Ouqz het volgende:
Ik word zelfs hier uitgekotst. Feels bad man.
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je de rest van zijn posts gezien?
mono geluidquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:39 schreef monkyyy het volgende:
Best eng als je bedenkt dat er zo'n 15.000km van die pijpen in Nederland liggen...
ik moest iets als lapo hebbenquote:
last postquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Bokkepootje het volgende:
Wat is lapo? ben natuurlijk hartstikke nieuw
laxerend poepquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Bokkepootje het volgende:
dan zeg je;quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Bokkepootje het volgende:
12 is misschien ook nog wel hoog gegrepenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dan zeg je;
ik ben 12 wat is dat?
Daar hebben we MK voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee.
Ik hunt trouwens niet eens op de lapo, ik praat er alleen over.
HUNTERquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:43 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee.
Ik hunt trouwens niet eens op de lapo, ik praat er alleen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |