De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lkkre ass en snor.quote:
Baas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga trouwens een samsung galaxy s2 kopen. Thuoghts?
Lekker ding toch?quote:
Doen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga trouwens een samsung galaxy s2 kopen. Thoughts?
Wit of zwart?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga trouwens een samsung galaxy s2 kopen. Thoughts?
nou bij de hoeren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Ja ze zeggen altijd achter het station maar waar dan precies? Ik bedoel maar
Achter het dichtstbijzijnde station.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
I'm not your toyyyyyy is leukerquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Zwart.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
[..]
Wit of zwart?
Kan je net zogoed iphone doen
In de prikkelbosjes, bij het visvijvertje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef coban het volgende:
Het besturingssysteem is toch totaal anders.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef coban het volgende:
[..]
Wit of zwart?
Kan je net zogoed iphone doen
JA MAAR WAAR? achter de kiosk? Op het spoor? Onder de trein? Op het bankje? WAARquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Achter het dichtstbijzijnde station.
Ja oke datwel :pquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het besturingssysteem is toch totaal anders.
Op perron 2 natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef coban het volgende:
[..]
JA MAAR WAAR? achter de kiosk? Op het spoor? Onder de trein? Op het bankje? WAAR
De laatste keer dat ik pizza at was ik een week ziek. KUTDIEPVRIESPIZZA MET JE SHITKAAS EN SMERIGE HAMBLOKJESquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
YES IK GA EINDELIJK ETEN!!
PIZZA VOOR MIJ!!!
PIZZA PEPPERONI FTW!
Pijnlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In de prikkelbosjes, bij het visvijvertje.![]()
Bie de Lidl zeker?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik pizza at was ik een week ziek. KUTDIEPVRIESPIZZA MET JE SHITKAAS EN SMERIGE HAMBLOKJES
OMG zou best kunnen!quote:
Geen haat aan de gebruikers, maar gewoon haat aan Apple met hun kutpatenten en omdat ze niet tevreden zijn als een kleuter om zich heen slaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn volgende wordt een fanboiiimobiel.
Blauw staat je goed mènnn.quote:
Dat ben ik compleet met je eens. Het slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen haat aan de gebruikers, maar gewoon haat aan Apple met hun kutpatenten en omdat ze niet tevreden zijn als een kleuter om zich heen slaan.
Liefde voor alle mensen die mooie gadgets voor ons maken en ons technologie geven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen haat aan de gebruikers, maar gewoon haat aan Apple met hun kutpatenten en omdat ze niet tevreden zijn als een kleuter om zich heen slaan.
Daarom haat op Apple.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik compleet met je eens. Het slaat echt nergens op.
Alsof Apple de enige is die technologie maakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Liefde voor alle mensen die mooie gadgets voor ons maken en ons technologie geven.
Wij zijn Samsungboys wij zijn vrienden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Pure haat tegen apple fanboys. zure arrogante mensen
Oh ja, een lekkere gangbang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
Wrm niet afspreken op donker parkeerplaats waar iedereen afspreekt?
Ik heb haat tegen Blackberry wuufkes!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Terechte klacht. Applefanboys die nu allemaal lopen janken om die dooie mongoolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Samsungquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij zijn Samsungboys wij zijn vrienden.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij zijn Samsungboys wij zijn vrienden.
quote:
Haten op BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb haat tegen Blackberry wuufkes!
Waarom moet je dat nou weer verklappenquote:
Ja sowieso dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen Superman.
Er komt een PSP van 100¤.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb vet groot probleem ik hem allemaal psp spelletjes die ik niet gebruik!!
Haten op Doutzenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie de fuck is ene Doutzen Kroes ofzo, ze zit me de hele tijd te smsén dat ze me lekker vind enzo en ik heb haar nummer nagetrokken en het is geen troll maar wie de neuk is dit en waarom wil ze seks
Ik zeg de hele tijd nee, ik wil gewoon lekker FOK!ken
Is er iemand dood?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Terechte klacht. Applefanboys die nu allemaal lopen janken om die dooie mongool
Ook al ben ik niet helemaal tevreden met mijn telefoon en had ik liever een HTC gehad.quote:
Oh ja. Sorry. Vergeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou weer verklappenIk wou juist overkomen als een mod die geen neuk uitvoert.
nietusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Intronic het volgende:
BB. Alleen voor sletten. Dalando is breezer!
Zeg de volgende keer je fantasieen niet hardop oke?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie de fuck is ene Doutzen Kroes ofzo, ze zit me de hele tijd te smsén dat ze me lekker vind enzo en ik heb haar nummer nagetrokken en het is geen troll maar wie de neuk is dit en waarom wil ze seks
Ik zeg de hele tijd nee, ik wil gewoon lekker FOK!ken
ja, die baas van applequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is er iemand dood?
[..]
Ook al ben ik niet helemaal tevreden met mijn telefoon en had ik liever een HTC gehad.
Samsung
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik denk dat ik maar ff van pc af ga en slapen
Fijne nacht allemaal![]()
Neuh, geen zin in.quote:
Parkeerplaats bij de A44?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Komen we gewoon met z'n allen, vet gezellig!
Fijne nachtmerriessquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Jij mag haar hebben hoolr, ik wiet niet wie het is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg de volgende keer je fantasieen niet hardop oke?
Eigenlijk houden zij en ik jou voor de gek, en als ik zo stop met FOK!ken en jouw smsen, dan gaan wij een geile goede nacht tegenmoetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wie de neuk is het want ze wil me doen ofzo
Welterusten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
welke world.kom.samen.spelen dan. ik verveel mij ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
Weet iemand een leuk spel dat ik kan spelen, want ik speel nu puur uit verveling runescape.
kut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
opeens ben.je.een.boy duidelijk een homodate dit
Wat is een meisje die met een gameboy speelt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
opeens ben.je.een.boy duidelijk een homodate dit
slaap lekker!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
welke world.kom.samen.spelen dan. ik verveel mij ook
Ben je homo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij mag haar hebben hoolr, ik wiet niet wie het is.
En daarbij val ik op mannen
Goeie vraag. Een playerette.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is een meisje die met een gameboy speelt?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk houden zij en ik jou voor de gek, en als ik zo stop met FOK!ken en jouw smsen, dan gaan wij een geile goede nacht tegenmoet
Wii bowlen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
Weet iemand een leuk spel dat ik kan spelen, want ik speel nu puur uit verveling runescape.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik been hetero, ik val alleen op mannen
STEVE DROPS HIS JOB(S)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
SNAPJENUM? STEVE DROPS? STEVE DROPS (DEAD ON THE FLOOR;D :p ;apd ;ad
;D ;d :d
;p
XD XD xd xD DxXd
Jaa, nja. Moge de duiters doodgaan ik bedoel verliezen, kusjens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Cobie vandaag turkije-duitsland toch
OMG HAHAHA XD XD ZO HADT IK NIET BEDACHT XD FAALKINH GARPIG XDquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
SNAPJENUM? STEVE DROPS? STEVE DROPS (DEAD ON THE FLOOR;D :p ;apd ;ad
;D ;d :d
;p
XD XD xd xD DxXd
En eerst onze fietsen teruggeven voor je ze laat sterven. Ik weet zeker dat mijn opa er 1 mist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa, nja. Moge de duiters doodgaan ik bedoel verliezen, kusjens.
ikikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie heeft deze smiley eigenlijk bedacht
Ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
juistquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef coban het volgende:
[..]
OMG HAHAHA XD XD ZO HADT IK NIET BEDACHT XD FAALKINH GARPIG XD
XDXD
XDXDXDXXXDXDXDXD
DX
DX
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En eerst onze fietsen teruggeven voor je ze laat sterven. Ik weet zeker dat mijn opa er 1 mist.
3FMquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je nog meer? Gisteren had je ook leuke
Mozilla.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
runescape man op mozilla niet nu op IE
HUP TANZANIA!quote:
Ik ging paar uur terug erop omdat meet.quote:
Helemaal gelijk, maar waar ben je nou.quote:
ff faal quoten hihiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HUP TANZANIA!
[me=Pizza_Pepperoni]rent naar de winkel en koop Tanzania fan stuff
fetching updatesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ging paar uur terug erop omdat meet.
[..]
Helemaal gelijk, maar waar ben je nou.
meet met wie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Helemaal gelijk, maar waar ben je nou.
6 jarigen en autistenquote:
Tsja, google haalt dat allemaal uit je cookies.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
check je directe berichtenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah, hoe heet je dan voeg ik je alvast toe.
Google is eigenlijk Koekiemonster!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja, google haalt dat allemaal uit je cookies.
Hahahquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Volgensmij pis ik straks in me broek van het lachen
Bokkepootje is veel beter dan DL.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
Eerst dacht ik dat bokkepootje een soort van dolfijntjeslove was maar ze is veel cooler en beter dan dat
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik word bang van je als je '' gebruikt
Hehequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
Eerst dacht ik dat bokkepootje een soort van dolfijntjeslove was maar ze is veel cooler en beter dan dat
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik word bang van je als je '' gebruikt
16921 (gemiddeld 119 per dag)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Hoeveel posts hb ik en hoeveel gemiddeld?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef coban het volgende:
Hoeveel posts hb ik en hoeveel gemiddeld?
Hahah nee pas toen in nachtbagger zag ik je voor het eerst en dacht zal wel een troll zijn hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hehedacht je dat echt, verre van dat, maar als ik echt echt echt mezelf hier laat zien... lijk ik wel een vent!
Jeej! bedankt ! dat keurmerk ga ik met eer dragen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah nee pas toen in nachtbagger zag ik je voor het eerst en dacht zal wel een troll zijn haha
Je bent goedgekeurd door mij, hierbij een coban keurmerk
Van MK:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoeveel posts heb jij gemiddeld per dag?
Ja, want ik begon met 3, dus dan kan ik niet "tot drie tellen". Dus ik dacht, ik tel 3x van 3 tot 3.quote:
lol hebben jullie geen leven ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van MK:
21691 (gemiddeld 172 per dag)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, want ik begon met 3, dus dan kan ik niet "tot drie tellen". Dus ik dacht, ik tel 3x van 3 tot 3.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jeej! bedankt ! dat keurmerk ga ik met eer dragen!
Iemand die opzich ook wel het tagje "Leuke meid" verdient.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Nog steeds geen idee wie Bokkepootje is.
Jij wilt zeker nog steeds die foto zien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Nog steeds geen idee wie Bokkepootje is.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iemand die opzich ook wel het tagje "Leuke meid" verdient.
Ja, mag het?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jij wilt zeker nog steeds die foto zien?
ik was blondquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef coban het volgende:
Ik was vroegah toen ik klein was fakking schattig
Hoho , straks ga ik naast me schoenen lopen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iemand die opzich ook wel het tagje "Leuke meid" verdient.
Het is niet zo dat je de enige bent hoor, dus zo erg hoef je niet naast je schoenen te lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hoho , straks ga ik naast me schoenen lopen!
Klik op mijn profielquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoeveel posts heb jij gemiddeld per dag?
Michaelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG ben jij micheal jackson!
Oeh ik had vandaag een klant die was neger maar zijn hand was blank.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG ben jij micheal jackson!
ik zag 'tquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef coban het volgende:
Ik was vroegah toen ik klein was fakking schattig
Ik heb um al gedeletet, en zet ik um nog een keer neer, dan word ik veel ste populair hier, en gaan ze me hatenquote:
Ikke brunette nogsteeds.quote:
PM staat wel altijd open.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb um al gedeletet, en zet ik um nog een keer neer, dan word ik veel ste populair hier, en gaan ze me haten
echt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh ik had vandaag een klant die was neger maar zijn hand was blank.
Rechterhand zeker?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh ik had vandaag een klant die was neger maar zijn hand was blank.
geen idee. waar is patje nu?quote:
Ik nu brunette, en een trotse ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ikke brunette nogsteeds.
Vroegah werd ik heks genoemd en was ik een heel brutaal meisje.
Zeggen ze.
Ja, maar dan duurt het alsnog jaren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef Ouqz het volgende:
Funfact: Als je gemiddelde postcount per dag hoger ligt dan die van Tong80 kun je hem inhalen.
datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dan duurt het alsnog jaren.
paaatjen layout bbq boos jquery devvers alles?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een kutwedstrijd zeg, en vd Wiel
Die kerel kan echt niet voetballen.
Je echte haarkleur?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik nu brunette, en een trotse ook.
Je weet dat deze post waardeloos is zonder berekening?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, maar dan duurt het alsnog jaren.
Ja morgen ga ik er naar kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
paaatjen layout bbq boos jquery devvers alles?
Bij mij iets laterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaToen ik 7 was, ging ik in ene heel rap van platinablond naar donkerbruin
Flikker jij nu eens op aidsuser.quote:
Sinkhole.quote:
Met een simpele berekening kom je op 10+ jaar uit, voor 112 posts per dag, om evenveel posts als tong80 te krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Je weet dat deze post waardeloos is zonder berekening?
Spaghettivreterquote:
Haha naaisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaToen ik 7 was, ging ik in ene heel rap van platinablond naar donkerbruin
Vind jij jezelf geen kutuser eigenlijk, want geloof me dat ben je, heel erg zelfs.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:34 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Je weet dat deze post waardeloos is zonder berekening?
Jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:37 schreef coban het volgende:
[..]
Haha naaisheb je wel blauwe ogen? Dan is het nog mooier
Tief op met je lapohunt randdebiel die je bent, hoe haalden jouw ouders het in hun hoofd zon kind te maken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |