nietusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Intronic het volgende:
BB. Alleen voor sletten. Dalando is breezer!
Zeg de volgende keer je fantasieen niet hardop oke?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie de fuck is ene Doutzen Kroes ofzo, ze zit me de hele tijd te smsén dat ze me lekker vind enzo en ik heb haar nummer nagetrokken en het is geen troll maar wie de neuk is dit en waarom wil ze seks
Ik zeg de hele tijd nee, ik wil gewoon lekker FOK!ken
ja, die baas van applequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is er iemand dood?
[..]
Ook al ben ik niet helemaal tevreden met mijn telefoon en had ik liever een HTC gehad.
Samsung
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik denk dat ik maar ff van pc af ga en slapen
Fijne nacht allemaal![]()
Neuh, geen zin in.quote:
Parkeerplaats bij de A44?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Komen we gewoon met z'n allen, vet gezellig!
Fijne nachtmerriessquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Jij mag haar hebben hoolr, ik wiet niet wie het is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg de volgende keer je fantasieen niet hardop oke?
Eigenlijk houden zij en ik jou voor de gek, en als ik zo stop met FOK!ken en jouw smsen, dan gaan wij een geile goede nacht tegenmoetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wie de neuk is het want ze wil me doen ofzo
Welterusten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
welke world.kom.samen.spelen dan. ik verveel mij ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
Weet iemand een leuk spel dat ik kan spelen, want ik speel nu puur uit verveling runescape.
kut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
opeens ben.je.een.boy duidelijk een homodate dit
Wat is een meisje die met een gameboy speelt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
opeens ben.je.een.boy duidelijk een homodate dit
slaap lekker!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
welke world.kom.samen.spelen dan. ik verveel mij ook
Ben je homo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij mag haar hebben hoolr, ik wiet niet wie het is.
En daarbij val ik op mannen
Goeie vraag. Een playerette.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is een meisje die met een gameboy speelt?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk houden zij en ik jou voor de gek, en als ik zo stop met FOK!ken en jouw smsen, dan gaan wij een geile goede nacht tegenmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |