OMG zou best kunnen!quote:
Geen haat aan de gebruikers, maar gewoon haat aan Apple met hun kutpatenten en omdat ze niet tevreden zijn als een kleuter om zich heen slaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn volgende wordt een fanboiiimobiel.
Blauw staat je goed mènnn.quote:
Dat ben ik compleet met je eens. Het slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen haat aan de gebruikers, maar gewoon haat aan Apple met hun kutpatenten en omdat ze niet tevreden zijn als een kleuter om zich heen slaan.
Liefde voor alle mensen die mooie gadgets voor ons maken en ons technologie geven.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen haat aan de gebruikers, maar gewoon haat aan Apple met hun kutpatenten en omdat ze niet tevreden zijn als een kleuter om zich heen slaan.
Daarom haat op Apple.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik compleet met je eens. Het slaat echt nergens op.
Alsof Apple de enige is die technologie maakt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Liefde voor alle mensen die mooie gadgets voor ons maken en ons technologie geven.
Wij zijn Samsungboys wij zijn vrienden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Pure haat tegen apple fanboys. zure arrogante mensen
Oh ja, een lekkere gangbang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Dientje12 het volgende:
Wrm niet afspreken op donker parkeerplaats waar iedereen afspreekt?
Ik heb haat tegen Blackberry wuufkes!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Terechte klacht. Applefanboys die nu allemaal lopen janken om die dooie mongoolquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef FreezePop het volgende:
Samsungquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij zijn Samsungboys wij zijn vrienden.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij zijn Samsungboys wij zijn vrienden.
quote:
Haten op BBquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb haat tegen Blackberry wuufkes!
Waarom moet je dat nou weer verklappenquote:
Ja sowieso dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen Superman.
Er komt een PSP van 100¤.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:04 schreef Boterbartje het volgende:
ik heb vet groot probleem ik hem allemaal psp spelletjes die ik niet gebruik!!
Haten op Doutzenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie de fuck is ene Doutzen Kroes ofzo, ze zit me de hele tijd te smsén dat ze me lekker vind enzo en ik heb haar nummer nagetrokken en het is geen troll maar wie de neuk is dit en waarom wil ze seks
Ik zeg de hele tijd nee, ik wil gewoon lekker FOK!ken
Is er iemand dood?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Terechte klacht. Applefanboys die nu allemaal lopen janken om die dooie mongool
Ook al ben ik niet helemaal tevreden met mijn telefoon en had ik liever een HTC gehad.quote:
Oh ja. Sorry. Vergeten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom moet je dat nou weer verklappenIk wou juist overkomen als een mod die geen neuk uitvoert.
nietusquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Intronic het volgende:
BB. Alleen voor sletten. Dalando is breezer!
Zeg de volgende keer je fantasieen niet hardop oke?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie de fuck is ene Doutzen Kroes ofzo, ze zit me de hele tijd te smsén dat ze me lekker vind enzo en ik heb haar nummer nagetrokken en het is geen troll maar wie de neuk is dit en waarom wil ze seks
Ik zeg de hele tijd nee, ik wil gewoon lekker FOK!ken
ja, die baas van applequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is er iemand dood?
[..]
Ook al ben ik niet helemaal tevreden met mijn telefoon en had ik liever een HTC gehad.
Samsung
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik denk dat ik maar ff van pc af ga en slapen
Fijne nacht allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |