Ja oke datwel :pquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het besturingssysteem is toch totaal anders.
Op perron 2 natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef coban het volgende:
[..]
JA MAAR WAAR? achter de kiosk? Op het spoor? Onder de trein? Op het bankje? WAAR
De laatste keer dat ik pizza at was ik een week ziek. KUTDIEPVRIESPIZZA MET JE SHITKAAS EN SMERIGE HAMBLOKJESquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
YES IK GA EINDELIJK ETEN!!
PIZZA VOOR MIJ!!!
PIZZA PEPPERONI FTW!
Pijnlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In de prikkelbosjes, bij het visvijvertje.![]()
Bie de Lidl zeker?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik pizza at was ik een week ziek. KUTDIEPVRIESPIZZA MET JE SHITKAAS EN SMERIGE HAMBLOKJES
OMG zou best kunnen!quote:
Geen haat aan de gebruikers, maar gewoon haat aan Apple met hun kutpatenten en omdat ze niet tevreden zijn als een kleuter om zich heen slaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn volgende wordt een fanboiiimobiel.
Blauw staat je goed mènnn.quote:
Dat ben ik compleet met je eens. Het slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Geen haat aan de gebruikers, maar gewoon haat aan Apple met hun kutpatenten en omdat ze niet tevreden zijn als een kleuter om zich heen slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |