Neuh, geen zin in.quote:
Parkeerplaats bij de A44?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Komen we gewoon met z'n allen, vet gezellig!
Fijne nachtmerriessquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik denk dat ik maar ff van pc af ga en slapen
Fijne nacht allemaal![]()
Jij mag haar hebben hoolr, ik wiet niet wie het is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef coban het volgende:
[..]
Zeg de volgende keer je fantasieen niet hardop oke?
Eigenlijk houden zij en ik jou voor de gek, en als ik zo stop met FOK!ken en jouw smsen, dan gaan wij een geile goede nacht tegenmoetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wie de neuk is het want ze wil me doen ofzo
Welterusten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
welke world.kom.samen.spelen dan. ik verveel mij ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
Weet iemand een leuk spel dat ik kan spelen, want ik speel nu puur uit verveling runescape.
kut.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
opeens ben.je.een.boy duidelijk een homodate dit
Wat is een meisje die met een gameboy speelt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
opeens ben.je.een.boy duidelijk een homodate dit
slaap lekker!!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
welke world.kom.samen.spelen dan. ik verveel mij ook
Ben je homo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij mag haar hebben hoolr, ik wiet niet wie het is.
En daarbij val ik op mannen
Goeie vraag. Een playerette.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat is een meisje die met een gameboy speelt?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk houden zij en ik jou voor de gek, en als ik zo stop met FOK!ken en jouw smsen, dan gaan wij een geile goede nacht tegenmoet
Wii bowlen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef Oceanview het volgende:
Weet iemand een leuk spel dat ik kan spelen, want ik speel nu puur uit verveling runescape.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik been hetero, ik val alleen op mannen
STEVE DROPS HIS JOB(S)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
SNAPJENUM? STEVE DROPS? STEVE DROPS (DEAD ON THE FLOOR;D :p ;apd ;ad
;D ;d :d
;p
XD XD xd xD DxXd
Jaa, nja. Moge de duiters doodgaan ik bedoel verliezen, kusjens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Cobie vandaag turkije-duitsland toch
OMG HAHAHA XD XD ZO HADT IK NIET BEDACHT XD FAALKINH GARPIG XDquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef Dalando het volgende:
SNAPJENUM? STEVE DROPS? STEVE DROPS (DEAD ON THE FLOOR;D :p ;apd ;ad
;D ;d :d
;p
XD XD xd xD DxXd
En eerst onze fietsen teruggeven voor je ze laat sterven. Ik weet zeker dat mijn opa er 1 mist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]
Jaa, nja. Moge de duiters doodgaan ik bedoel verliezen, kusjens.
ikikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wie heeft deze smiley eigenlijk bedacht
Ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
juistquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef coban het volgende:
[..]
OMG HAHAHA XD XD ZO HADT IK NIET BEDACHT XD FAALKINH GARPIG XD
XDXD
XDXDXDXXXDXDXDXD
DX
DX
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En eerst onze fietsen teruggeven voor je ze laat sterven. Ik weet zeker dat mijn opa er 1 mist.
3FMquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
quote:
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:13 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je nog meer? Gisteren had je ook leuke
Mozilla.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
runescape man op mozilla niet nu op IE
HUP TANZANIA!quote:
Ik ging paar uur terug erop omdat meet.quote:
Helemaal gelijk, maar waar ben je nou.quote:
ff faal quoten hihiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HUP TANZANIA!
[me=Pizza_Pepperoni]rent naar de winkel en koop Tanzania fan stuff
fetching updatesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ging paar uur terug erop omdat meet.
[..]
Helemaal gelijk, maar waar ben je nou.
meet met wie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
Helemaal gelijk, maar waar ben je nou.
6 jarigen en autistenquote:
Tsja, google haalt dat allemaal uit je cookies.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
check je directe berichtenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ah, hoe heet je dan voeg ik je alvast toe.
Google is eigenlijk Koekiemonster!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja, google haalt dat allemaal uit je cookies.
Hahahquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:15 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Volgensmij pis ik straks in me broek van het lachen
Bokkepootje is veel beter dan DL.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:20 schreef coban het volgende:
Eerst dacht ik dat bokkepootje een soort van dolfijntjeslove was maar ze is veel cooler en beter dan dat
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik word bang van je als je '' gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |