De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:11 schreef coban het volgende:
Iemand die hier gran turismo speelt?
Klotespel slechte besturing alles
Met stuur is het een vet spel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:11 schreef coban het volgende:
Iemand die hier gran turismo speelt?
Klotespel slechte besturing alles
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:13 schreef Dalando het volgende:
2 chickies en een lelijke blonde paupert met stekeltjes en een zwarte balk over zijn ogen, intronic, wtf
is patje al bezig?quote:
je zag de pic nietquote:
lekker sociaal zijn we weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ey. ik zal even woordje invoeren bij WF.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
2010/01/13, voor zijn autistencarrière op FOK?
Oh oh...quote:
Ja is verwijderd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh oh...
Deze link bestaat niet meer, of je hebt de url verkeerd getypt:
http://hyves.nl/hosselhont
Klik op de links hieronder of log in!
ik ben niet zo zielig dat ik 2 one night standjes nodig heb, ik heb een vriendin, en voor een best wel lange tijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
Paupert. Ik zie jullie dat nog niet doen! Kom maar op met die pics?
Grapjas, toen had ik ook een vriendinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik ben niet zo zielig dat ik 2 one night standjes nodig heb, ik heb een vriendin, en voor een best wel lange tijd.
quote:
die had ik even mooi gequotetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh oh...
Deze link bestaat niet meer, of je hebt de url verkeerd getypt:
http://hyves.nl/hosselhont
Klik op de links hieronder of log in!
toen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Grapjas, toen had ik ook een vriendin
LHquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]Dat is redelijk triest ja.
Tevens goedenavond
LHquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Tevens goedenavond
Ik ga niet lopen fokken met vriendinquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Tevens goedenavond
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:22 schreef LompeHork het volgende:
Tevens goedenavond
17.55quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Degene die raadt hoeveel euro er precies in mijn portomonnee ligt krijgt een cadeau.
¤450quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Degene die raadt hoeveel euro er precies in mijn portomonnee ligt krijgt een cadeau.
0.05quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef coban het volgende:
5.45quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:24 schreef coban het volgende:
Maar dat is toch ook zo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Waarom denkt iedereen dat ik arm ben? Alleen dalando zegt dat ik rijk ben.
Waarom?
JULLIE DENK O DIE IS TURK 1!1! DUS HEEFT GEEN GELD 1!1!1
Mijn zusje heeft ook altijd maar onder de 10 euro en komt bij mij geld vragen, jij bent meisje dus mischjien hetzelfdequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Waarom?
is wel zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft ook altijd maar onder de 10 euro en komt bij mij geld vragen, jij bent meisje dus mischjien hetzelfde
Ik denk niet van is turk heeft weinig moneys
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Waarom?
dat vind ik knap voor 1 portoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
met mijn 5 bedoelde ik natuurlijk 5 miljoen, maar dat had je wel door.
Bro's helpen sis's, maar sis's helpen bro's nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Waarom?
0,10?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef coban het volgende:
Haha dientje
Nou niemand heeft hier het bedrag geraden. Er was wel iemand diiicht in de buurt. Maar wel zit wel een verdubbeling van 100%.
50 euro.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef coban het volgende:
Haha dientje
Nou niemand heeft hier het bedrag geraden. Er was wel iemand diiicht in de buurt. Maar wel zit wel een verdubbeling van 100%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef coban het volgende:
Het is precies ¤0.10
Dus ehm. Zal ik mijn rekeningnummer doorgeven?IK HAD HET GOED OMYGOD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We doen lekker gek met onze korte pittige kapsel!quote:
Dit, gewoon eropaf stappen en beginnen praten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
Niet dat ik ooit naar de disco ga. Ik hossel de boii's gewoon op straat
Zo hoort datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bro's helpen sis's, maar sis's helpen bro's niet
omdat de bois niet naar jou komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
Preciesquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit, gewoon eropaf stappen en beginnen praten.
Disco is veelste makkelijk, ik was keer in holly ik stond daar net 5 minuten binnen komt er een chick van 16 tegen me aanrijdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef Flippiee het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit, gewoon eropaf stappen en beginnen betasten.
WAT IS DIT.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
omdat de bois niet naar jou komen.
Oja, wacht, jij was moe he?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
net wakker van dutje van 3,5 uur
En dan 's nachts niet meer slapen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hey hey, betasten doen we niet aan voor het huwelijk. Ik wil niet voor eeuwig branden in de hel.quote:
Oke dan... Waar wil je hulp bij? Rekenen? Pesten? Vrienden maken?quote:
Holly is ook gewoon om te scoren voor een nachtjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Disco is veelste makkelijk, ik was keer in holly ik stond daar net 5 minuten binnen komt er een chick van 16 tegen me aanrijden
Ik kijk gewoon met poker face om me heen niet geintereseerd weetje
Oke oke, eerst op af stappen, dan trouwen, en dan betasten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey hey, betasten doen we niet aan voor het huwelijk. Ik wil niet voor eeuwig branden in de hel.
Echte die hard's gaan gewoon door met wakkerblijven hoe vroeg je ook bent op gestaan, ik ben ook al vanaf 05:30 wakkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik snap opgave 6b van het huiswerk niet, daar wil ik hulp bij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef coban het volgende:
[..]
Oke dan... Waar wil je hulp bij? Rekenen? Pesten? Vrienden maken?
Zo van "1!1! Check mij baas zijn en chickies komen op mij af als muggen op coban"quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Disco is veelste makkelijk, ik was keer in holly ik stond daar net 5 minuten binnen komt er een chick van 16 tegen me aanrijden
Ik kijk gewoon met poker face om me heen niet geintereseerd weetje
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oke oke, eerst op af stappen, dan trouwen, en dan betasten.
Vertel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik snap opgave 6b van het huiswerk niet, daar wil ik hulp bij.
het was geen grapjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
KloptDaarom moest ik al lachen
Als het chill-kunde is wil ik best helpen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe geef ik aandacht aan mijn vriendin, in plaats van te fokken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Neeuh. Eerst verkrachten, dan trouwen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oke oke, eerst op af stappen, dan trouwen, en dan betasten.
Ja!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef coban het volgende:
[..]
Zo van "1!1! Check mij baas zijn en chickies komen op mij af als muggen op coban"
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:34 schreef coban het volgende:
[..]
Zo van "1!1! Check mij baas zijn en chickies komen op mij af als muggen op coban"
Eerst uitgehuwelijkt worden, dan trouwen, dan verkracht worden, dan geslagen worden, dan baby's baren, dan doodgaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef coban het volgende:
[..]
Neeuh. Eerst verkrachten, dan trouwen.
Hihihquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja!
Jij hebt de echte badman talk
Echte baas
Dit stukje ech goed bedacht ''Chickies komen op mij af als muggen op Coban''
wie is er met zijn vriendin aan het fokken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hoe geef ik aandacht aan mijn vriendin, in plaats van te fokken?
Yes, gaan we nu datenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Hihihik weet man kijk flippiee moest lache weetje dus ik heb haar gehosseld like a coban
Klinkt fakking chill.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eerst uitgehuwelijkt worden, dan trouwen, dan verkracht worden, dan geslagen worden, dan baby's baren, dan doodgaan.
Ik viel van een klif en ging dood.quote:
Had jij niet een date vanavond?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel doen, maar niets van aantrekken
Jammer dat je nog leeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik viel van een klif en ging dood.Kut Jerald Mountains.
Je leert hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef coban het volgende:
[..]
Hihihik weet man kijk flippiee moest lache weetje dus ik heb haar gehosseld like a coban
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga even met mezelf trouwen, daarna ga ik mezelf betasten.
Het is de illuminati.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
Godver ik thee ingeschonken (earl grey jaja) ik op bureau zetten
INEENS OMG FUUUUUUUUUUUUUU dikke plas onder kopje
HEEFT IEMAND MIJN VET MOOIE VAN GOGH KOPJE HELEMAAL INGESCHEURD AAN DE ZIJKANT HIJ IS LEK ALLES LOOPT ERUIT GADVERDAMME WAAROM ZEGGEN ZE DAT NEIT IK BEN OVERSTUUR
Klinkt spannendquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ow jeetje. Doe ik wel mijn paardenmasker opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opletten knulletje, morgen.
[..]
Als we morgen gaan daten, spotten we Intronic ook nog
Ga je met Patje daten dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ow jeetje. Doe ik wel mijn paardenmasker op:@:@
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Ja, je moet toch wat als je jeuk hebt.
als jantje 2 vogels heeft, en y = 2(x,-x)(2*5), en x = 5*55, wat is y?quote:
Tsja, tis goed dat je inziet dat je nooit iemand zal krijgen en het zo oplost knulquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
y = nerd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
als jantje 2 vogels heeft, en y = 2(x,-x)(2*5), en x = 5*55, wat is y?
NEE WAARSCHIJNLIJK M'N OUDERS DIE M'N KOPJE MOLLEN NU MOET IK DIE ANDER MAAR DAT IS GEEN MOOI SCHILDERIJ VAN VAN GOGH IK WIL DIE MOOIE DIE IS KAPOT GRRquote:
IK HAD GEWOON JEUK JA!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja, tis goed dat je inziet dat je nooit iemand zal krijgen en het zo oplost knul
Dat is sowieso 18.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
als jantje 2 vogels heeft, en y = 2(x,-x)(2*5), en x = 5*55, wat is y?
Oui oui non je ne sais pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NEE WAARSCHIJNLIJK M'N OUDERS DIE M'N KOPJE MOLLEN NU MOET IK DIE ANDER MAAR DAT IS GEEN MOOI SCHILDERIJ VAN VAN GOGH IK WIL DIE MOOIE DIE IS KAPOT GRR
[ afbeelding ] dezen kopje had ik grr
y ->quote:
geloofwaardigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:41 schreef Dientje12 het volgende:
Ik moest zonet plassen maar had geen zin om naar de wc te lopen dus had ik het maar in me lege glas gedaan waar ik cola uit dronk, nu heb ik uit automatisme die glas opgepakt en me eigen zeik opgedronken
Gek genoeg smaakte het echt lekker
Nja ha eerlijk gezegd niet eens gekeken mr te lang deze stof niet gehadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
y ->
formulen 1 = formule 2 x invullen en klaar
Ohh, ja, dat is wel spannend. In het bijzijn van jou aan m'n ballen krabben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ja nja realiteit komt hard,
Wil je erover praten ?
Daten in het donker?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Opletten knulletje, morgen.
[..]
Als we morgen gaan daten, spotten we Intronic ook nog
oi, heb je je geld al verdiend dan?quote:
lijkt me maar saai, gelukkig heb ik dat nog nooit gedaanquote:
Mijn facepalm kwam te hard aan nu heb ik rode hoofd met handafdrukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ohh, ja, dat is wel spannend. In het bijzijn van jou aan m'n ballen krabben.
Bwoh, vandaag verloren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
oi, heb je je geld al verdiend dan?
wij daten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
lijkt me maar saai, gelukkig heb ik dat nog nooit gedaan
Kusje d'r op?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn facepalm kwam te hard aan nu heb ik rode hoofd met handafdruk
Lief dagboek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef Boterbartje het volgende:
oh mai hij is nog te koop
[ afbeelding ]
Graag gedaan, dit is sowieso goed. Als de leraar zegt dat het fout is moet je hem een nekschotje in stembanden geven en zeggen dat hij nooit tegen mijn antoworden in mag gaan.quote:
Maar de afgelopen 7 jaar gewonnen dus /care.quote:
Echtquote:
Pak jij hem dan op? Xddd want als hij niet op mij valt bespaart hij mij een hoop begrijpju x3quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar de afgelopen 7 jaar gewonnen dus /care.
Van mij part doet ze mee, boeie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, coban kijkt toe, vind je dat oke?
Zal ik doen, ik zeg zo "JIJ VUILE KLOOTZAK JE MOET NOOIT TEGEN DE ANTWOORDEN VAN MIJN SIS (met snor) INGAAN" en dan geef ik hem een nekschotjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef coban het volgende:
[..]
Graag gedaan, dit is sowieso goed. Als de leraar zegt dat het fout is moet je hem een nekschotje in stembanden geven en zeggen dat hij nooit tegen mijn antoworden in mag gaan.
Ik kan niet met mijn lippen erbij. Of wel, moet ik even lippen uitrekken door gewichtjes aan te hangenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik zeg zo "JIJ VUILE KLOOTZAK JE MOET NOOIT TEGEN DE ANTWOORDEN VAN MIJN SIS (met snor) INGAAN" en dan geef ik hem een nekschotje
Haha ja en krijg het nog 4 jaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EchtIk ken helaas nog maar een paar Franse woorden, maar als ik het lees dan begrijp ik het wel.
Ik kan een uitzondering makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben te oud
[..]
Nee ik neem dan ook kotszakjes mee, voor de zenuwen.
Mja, oké. Ze mag wel toekijken maar niet meedoen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, sex met meisjes is wel een beetje vies he.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef coban het volgende:
[..]geweldig. Wij zijn familie wij helpen elkaar.
Uitgerekte lippenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan niet met mijn lippen erbij. Of wel, moet ik even lippen uitrekken door gewichtjes aan te hangen
Deal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, oké. Ze mag wel toekijken maar niet meedoen.
Ho hoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, sex met meisjes is wel een beetje vies he.
zul jij nodig hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben te oud
[..]
Nee ik neem dan ook kotszakjes mee, voor de zenuwen.
Ja zo moooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja en krijg het nog 4 jaarik kan wel beter frans haha mrja klinkt zo grappig
Waarom een uitzondering en dan emo.gif.quote:
Meningen verschillen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef LompeHork het volgende:
Ik presenteer jullie een goed nummer:
Veel plezier![]()
Daarom zeg ik toch, geen sex met jou. Jij mag toekijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ho ho
Ik ben moslim he. En zomaar beslissingen nemen zonder mijn toestemming?
Ik weet niet hoe jij erover denkt hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo moooi
[..]
Waarom een uitzondering en dan emo.gif.
Ik weet, vooral met mijn zwarte krulsnor is extra aantrekkelijk geheelquote:
Ik nu ook lulquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:49 schreef Oceanview het volgende:
I CATCH A GRENADE FO YAAAHH. 1x toevallig gehoord en nu weer in mijn hoofd.
Harige lippenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:51 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet, vooral met mijn zwarte krulsnor is extra aantrekkelijk geheel
Ik pasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daarom zeg ik toch, geen sex met jou. Jij mag toekijken.
Sowieso, ik heb ook unibrow enzo echt mooi meisjeman ben ikquote:
ohhh.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij erover denkt hestraks vindt je het niks.
k.quote:
Boeie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
JONGONS IK HEB EEN DILEMMA
Nu moeten jullie allemaal "watwatwat" zeggen.
Oh, dus je hebt een "landingstrip"?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
[..]
Sowieso, ik heb ook unibrow enzo echt mooi meisjeman ben ik![]()
neequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Wiewiewie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
OH GOD OH GOD OH GOD.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
NOESSquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:52 schreef coban het volgende:
Rezania natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar met wie heb je dan seks dat zei toe mag kijken???
Das een goed nummer!quote:
Als je het doet neem het op!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef coban het volgende:
NOUUU.
Ik dacht zo, ik ga like a boss psp'en. Maarja coban de debiel heeft natuurlijk alle bazenspellen in 1 week uitgespeeld en geen nieuwe gekocht dus zijn er alleen stomme spellen over.
Dit is een wereldprobleeem, ik ga obama bellen.
Ja, daar doe ik dus niet aan. Ik hou van eau naturel..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vergeet het condoom niet, zie je daar.
Landingstrip?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt een "landingstrip"?![]()
![]()
Zowiezoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je het doet neem het op!
eau de colognequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik dus niet aan. Ik hou van eau naturel..
Ik niet ieuwl.quote:
Als jij een sao wil, ga je gang.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik dus niet aan. Ik hou van eau naturel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |