Van mij part doet ze mee, boeie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, coban kijkt toe, vind je dat oke?
Zal ik doen, ik zeg zo "JIJ VUILE KLOOTZAK JE MOET NOOIT TEGEN DE ANTWOORDEN VAN MIJN SIS (met snor) INGAAN" en dan geef ik hem een nekschotjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:45 schreef coban het volgende:
[..]
Graag gedaan, dit is sowieso goed. Als de leraar zegt dat het fout is moet je hem een nekschotje in stembanden geven en zeggen dat hij nooit tegen mijn antoworden in mag gaan.
Ik kan niet met mijn lippen erbij. Of wel, moet ik even lippen uitrekken door gewichtjes aan te hangenquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zal ik doen, ik zeg zo "JIJ VUILE KLOOTZAK JE MOET NOOIT TEGEN DE ANTWOORDEN VAN MIJN SIS (met snor) INGAAN" en dan geef ik hem een nekschotje
Haha ja en krijg het nog 4 jaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EchtIk ken helaas nog maar een paar Franse woorden, maar als ik het lees dan begrijp ik het wel.
Ik kan een uitzondering makenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben te oud
[..]
Nee ik neem dan ook kotszakjes mee, voor de zenuwen.
Mja, oké. Ze mag wel toekijken maar niet meedoen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, sex met meisjes is wel een beetje vies he.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef coban het volgende:
[..]geweldig. Wij zijn familie wij helpen elkaar.

Uitgerekte lippenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:47 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kan niet met mijn lippen erbij. Of wel, moet ik even lippen uitrekken door gewichtjes aan te hangen
Deal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja, oké. Ze mag wel toekijken maar niet meedoen.
Ho hoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, sex met meisjes is wel een beetje vies he.
zul jij nodig hebbenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben te oud
[..]
Nee ik neem dan ook kotszakjes mee, voor de zenuwen.
Ja zo moooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:48 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja en krijg het nog 4 jaarik kan wel beter frans haha mrja klinkt zo grappig
Waarom een uitzondering en dan emo.gif.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |