Hahah nee pas toen in nachtbagger zag ik je voor het eerst en dacht zal wel een troll zijn hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:21 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hehedacht je dat echt, verre van dat, maar als ik echt echt echt mezelf hier laat zien... lijk ik wel een vent!
Jeej! bedankt ! dat keurmerk ga ik met eer dragen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:23 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah nee pas toen in nachtbagger zag ik je voor het eerst en dacht zal wel een troll zijn haha
Je bent goedgekeurd door mij, hierbij een coban keurmerk
Van MK:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoeveel posts heb jij gemiddeld per dag?
Ja, want ik begon met 3, dus dan kan ik niet "tot drie tellen". Dus ik dacht, ik tel 3x van 3 tot 3.quote:
lol hebben jullie geen leven ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van MK:
21691 (gemiddeld 172 per dag)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, want ik begon met 3, dus dan kan ik niet "tot drie tellen". Dus ik dacht, ik tel 3x van 3 tot 3.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jeej! bedankt ! dat keurmerk ga ik met eer dragen!
Iemand die opzich ook wel het tagje "Leuke meid" verdient.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Nog steeds geen idee wie Bokkepootje is.
Jij wilt zeker nog steeds die foto zien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Dimens het volgende:
Nog steeds geen idee wie Bokkepootje is.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iemand die opzich ook wel het tagje "Leuke meid" verdient.
Ja, mag het?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Jij wilt zeker nog steeds die foto zien?
ik was blondquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef coban het volgende:
Ik was vroegah toen ik klein was fakking schattig
Hoho , straks ga ik naast me schoenen lopen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iemand die opzich ook wel het tagje "Leuke meid" verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |