Het is niet zo dat je de enige bent hoor, dus zo erg hoef je niet naast je schoenen te lopen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:26 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hoho , straks ga ik naast me schoenen lopen!
Klik op mijn profielquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hoeveel posts heb jij gemiddeld per dag?
Michaelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG ben jij micheal jackson!
Oeh ik had vandaag een klant die was neger maar zijn hand was blank.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG ben jij micheal jackson!
ik zag 'tquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef coban het volgende:
Ik was vroegah toen ik klein was fakking schattig
Ik heb um al gedeletet, en zet ik um nog een keer neer, dan word ik veel ste populair hier, en gaan ze me hatenquote:
Ikke brunette nogsteeds.quote:
PM staat wel altijd open.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik heb um al gedeletet, en zet ik um nog een keer neer, dan word ik veel ste populair hier, en gaan ze me haten
echt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh ik had vandaag een klant die was neger maar zijn hand was blank.
Rechterhand zeker?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh ik had vandaag een klant die was neger maar zijn hand was blank.
geen idee. waar is patje nu?quote:
Ik nu brunette, en een trotse ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Ikke brunette nogsteeds.
Vroegah werd ik heks genoemd en was ik een heel brutaal meisje.
Zeggen ze.
Ja, maar dan duurt het alsnog jaren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:31 schreef Ouqz het volgende:
Funfact: Als je gemiddelde postcount per dag hoger ligt dan die van Tong80 kun je hem inhalen.
datquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dan duurt het alsnog jaren.
paaatjen layout bbq boos jquery devvers alles?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een kutwedstrijd zeg, en vd Wiel
Die kerel kan echt niet voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |