ik heb ov gemeet al een miljoen aantal keer en ook spijt vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Flippiee gemeet en heb er wel spijt van.
Ja doe ik ook, vet vreemd thoughquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Afspelen op 720p dan gewoon als je toch geen verschil ziet?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Flippiee gemeet en heb er wel spijt van.
Vandaag met gym weer door mijn enkel gegaan, ik mag niet meer gymen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef speedking het volgende:
[..]
ik heb ov gemeet al een miljoen aantal keer en ook spijt van
IK WERD AL BANG EN MOEST AL BIJNA MIJN GEBROKEN HART BIJ EEN RAPEN.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
alleen dat popcorn hoor, de rest vond ik wel leuk.
GELUKKIG BESTAAT ER LIJMquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK WERD AL BANG EN MOEST AL BIJNA MIJN GEBROKEN HART BIJ EEN RAPEN.
Kusje erop voor de au?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaag met gym weer door mijn enkel gegaan, ik mag niet meer gymen.
Vrijwel alle filmpjes, en firefoxquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, is het bij elk filmpje of bij sommige? en welke browser?
ik ga ook niet meer gymen/bsm...ff knie laten rustenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaag met gym weer door mijn enkel gegaan, ik mag niet meer gymen.
doe chrome dan is beterquote:
Ja wat sul iemand stond op mijn voet en ik wou net rennen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:58 schreef speedking het volgende:
[..]
ik ga ook niet meer gymen/bsm...ff knie laten rustenzielig hea.
maar beterschap![]()
wat een sul ben je.
We reizen met Danny's Fok! busquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is deze, iedereen reist gewoon enzo, en komt buiten? Ik dacht dat dit FOK! was.
hard slaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef Flippiee het volgende:
2 glazen wodka, en mijn wangen gloeien. Klacht: oud worden
ik moest vandaag pakjes rondbrengen voor m'n werk, ik ben in verschillende plaatsen op 1 dag geweest. dit was overweldigendquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
Wat is deze, iedereen reist gewoon enzo, en komt buiten? Ik dacht dat dit FOK! was.
omgquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mja, ik weet dat jullie me allemaal haten nu omdat japanse mix en loempia's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |