Mooiniet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:46 schreef speedking het volgende:
[..]
je moet overhalen om t in amsterdam te vieren en dan kom je mee
ik FOK! op een laptop hoor.quote:
was expres overdreven weet ze ook wel, maar vond t niet leuk ofsoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mooiniet.
Ze had me trouwens verteld van a'dam discussie
Ze heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:47 schreef speedking het volgende:
[..]
was expres overdreven weet ze ook wel, maar vond t niet leuk ofso
Ámsterdam, wat een prachtige stad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijkzo donderend is a'dam niet
a'dam is wel beter dan eindhoven en rotterdam maar, wat is jullie definitie van uitgaan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijkzo donderend is a'dam niet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ámsterdam, wat een prachtige stad.
we gaan toch niet uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
[..]
a'dam is wel beter dan eindhoven en rotterdam maar, wat is jullie definitie van uitgaan?
zusje fokt nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Idd anders kan je niet
FOK!ken
winkelen en chillen gwn overdagquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:49 schreef speedking het volgende:
[..]
nou hoezo wilt ze in eindhoven of rotterdam dan?xd
nog amsterdam beterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
winkelen en chillen gwn overdag
quote:
gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oja, ik heb gratis ov dus vanaf nu kom ik jullie allemaal stalken vriend
Sassem, is dat hetzelfde als Sassemhein? (hoe je het ook typt)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal naar Sassem komen, kunnen we meeten in Teylingereind.
jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Sassem, is dat hetzelfde als Sassemhein? (hoe je het ook typt)
over mensen met ballengesprokenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al 2x aangedurfd. En nog steeds geen spijt.
Ohh, nog een keer doen dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al 2x aangedurfd. En nog steeds geen spijt.
Ja, eindelijk iemand die het gelijk doorheeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Sassem, is dat hetzelfde als Sassemhein? (hoe je het ook typt)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, eindelijk iemand die het gelijk doorheeft.
De eerst volgende keer dat ik flips zie is tijdens Qlimax denk ik, en als je een kaartje hebt mag je meequote:
Mij gratis hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oja, ik heb gratis ov dus vanaf nu kom ik jullie allemaal stalken vriend
Afspelen op 720p dan gewoon als je toch geen verschil ziet?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Bij mij op youtube laadt 720p lekker vlug maar 1080p duurt eeuwen terwijl ik vrijwel geen kwaliteitsverschil zie?
wat is een qlimax ik ben 12quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De eerst volgende keer dat ik flips zie is tijdens Qlimax denk ik, en als je een kaartje hebt mag je mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |