Wat een gek hoofd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013619_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] wat is deze?
Dit lijkt me zo geil want rits makkelijk naar beneden en alles uit en dan van die vet mooie lingerie eronder enzo
[ afbeelding ]
ofzo
mooi he
Was je weg dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Ik ben terug hebben jullie mij gemist omg wat een dbiele vraag natuurlijk hebben jullie mijgemist
er was zo'n user die zei dat ik een boek moest schrijven maar ik ben bang dat ik daar te inspiratieloos voor ben en te ongeduldigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Je schijnt best wat geld te kunnen verdienen als je wat bezoekers krijgt op je blog!
Ik ook, ik heb al grijze haren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
iedereen wordt oud hier, flips, patje, wie's next?
Ik blijf altijd jong.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
iedereen wordt oud hier, flips, patje, wie's next?
Ik weet dat ik 24/7 in je hart en gedachten zit maar in de werkelijkheid was ik gone jaquote:
jup ongeveer deze; what would happen if you geen rekening met anderen houden, niet luisteren naar anderen en regels ditdatenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus gewoon logisch nadenken zonder emotionele en etnische invloeden?
Ja eigenlijks welzquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Dalando het volgende:
every day im shuffilin'
[ afbeelding ]
bam bam bam bam bam bam bam
Oh, niks van gemerkt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet dat ik 24/7 in je hart en gedachten zit maar in de werkelijkheid was ik gone ja
Waarschijnlijk hadden we dan een eerlijkere wereld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jup ongeveer deze; what would happen if you geen rekening met anderen houden, niet luisteren naar anderen en regels ditdaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |