ik ik ik !quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wil er iemand een stukje met me rijden?
we wachten op patje en dan denk ik dat bbq vast nog wel iets met AJAX gaat doenquote:
Die 2e vrouwquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013619_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] wat is deze?
Dit lijkt me zo geil want rits makkelijk naar beneden en alles uit en dan van die vet mooie lingerie eronder enzo
[ afbeelding ]
ofzo
mooi he
haahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Oceanview het volgende:
Freezepop wou weleens cammen met mij op emesen zei hij maar hij gaf sn e-mail adres niej :S
Invloed van andere mensen op je beslissingen in het leven en wat er zou gebeuren als iemand vrij kon denken zonder invloed van buiten afquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil een blog maken, waar zal ik hem over doen?
oh leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In een boerengat bij arnhem in de buurt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
we wachten op patje en dan denk ik dat bbq vast nog wel iets met AJAX gaat doen
Dus gewoon logisch nadenken zonder emotionele en etnische invloeden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Invloed van andere mensen op je beslissingen in het leven en wat er zou gebeuren als iemand vrij kon denken zonder invloed van buiten af
Wat een gek hoofd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013619_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] wat is deze?
Dit lijkt me zo geil want rits makkelijk naar beneden en alles uit en dan van die vet mooie lingerie eronder enzo
[ afbeelding ]
ofzo
mooi he
Was je weg dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef coban het volgende:
Ik ben terug hebben jullie mij gemist omg wat een dbiele vraag natuurlijk hebben jullie mijgemist
er was zo'n user die zei dat ik een boek moest schrijven maar ik ben bang dat ik daar te inspiratieloos voor ben en te ongeduldigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Je schijnt best wat geld te kunnen verdienen als je wat bezoekers krijgt op je blog!
Ik ook, ik heb al grijze haren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
iedereen wordt oud hier, flips, patje, wie's next?
Ik blijf altijd jong.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
iedereen wordt oud hier, flips, patje, wie's next?
Ik weet dat ik 24/7 in je hart en gedachten zit maar in de werkelijkheid was ik gone jaquote:
jup ongeveer deze; what would happen if you geen rekening met anderen houden, niet luisteren naar anderen en regels ditdatenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus gewoon logisch nadenken zonder emotionele en etnische invloeden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |