Wezelworstelen voor gehandicapte zwanen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil een blog maken, waar zal ik hem over doen?
Gebookmarked nog welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je nou niet zo ver woonde.. Tevens he, heb ik je topic gebookmarked
Waar woon jij danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Amsterdam niet de beste stad in heel NL vinden
Wat happened.quote:
Over homoseksuele eenden die necrofiele trekjes vertonen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
ik ik ik !quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Patje1987 het volgende:
Wil er iemand een stukje met me rijden?
we wachten op patje en dan denk ik dat bbq vast nog wel iets met AJAX gaat doenquote:
Die 2e vrouwquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0013619_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ] wat is deze?
Dit lijkt me zo geil want rits makkelijk naar beneden en alles uit en dan van die vet mooie lingerie eronder enzo
[ afbeelding ]
ofzo
mooi he
haahahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Oceanview het volgende:
Freezepop wou weleens cammen met mij op emesen zei hij maar hij gaf sn e-mail adres niej :S
Invloed van andere mensen op je beslissingen in het leven en wat er zou gebeuren als iemand vrij kon denken zonder invloed van buiten afquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef monkyyy het volgende:
oh leuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In een boerengat bij arnhem in de buurt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
we wachten op patje en dan denk ik dat bbq vast nog wel iets met AJAX gaat doen
Dus gewoon logisch nadenken zonder emotionele en etnische invloeden?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Invloed van andere mensen op je beslissingen in het leven en wat er zou gebeuren als iemand vrij kon denken zonder invloed van buiten af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |