Als jij stopt met je NEo-Con propaganda, hou ik ook op. Deal?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Lyrebird het volgende:
Kan er iets aan het gezever van papierversnipperaar (Demonstraties VS #2: Waar de protesten zich uitbreiden) gedaan worden? Een filter of een spam filter lijkt me wel wat. PV is niet altijd coherent, en voegt zelden iets aan de discussie toe.
hou eens op man zefs hier kan ze het niet laten om het laatste woord te hebben met haar getroll geef een reden waarom ze zo zat te trollen . op dat topic er was namelijk niet een reden voor .quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou eens op. Je kan niet de hele tijd iedereen uitlokken met je getroll en je valse steken, en dan elke keer als ze harder tegen je ingaan bij ons komen huilen. We zijn niet achterlijk, weet je, dat hebben we door. Dus stop ermee.
Wat is dit voor een onzinnig voorstel? Ten eerste heb ik het nooit over neo-con propaganda, en ten tweede heeft het geen zin om met jou te onderhandelen, omdat je meerdere keren hebt aangetoond niet (logisch) na te kunnen denken. Met een peuter onderhandelen heeft meer zin.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij stopt met je NEo-Con propaganda, hou ik ook op. Deal?
zoals gezegd: Klaar nu aubquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef C_N het volgende:
[..]
hou eens op man zefs hier kan ze het niet laten om het laatste woord te hebben met haar getroll geef een reden waarom ze zo zat te trollen . op dat topic er was namelijk niet een reden voor .
alleen om het dicht te laten doen . om dat het mvr niet aan staat .
is een eng trekje
Ok, dan niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat is dit voor een onzinnig voorstel? Ten eerste heb ik het nooit over neo-con propaganda, en ten tweede heeft het geen zin om met jou te onderhandelen, omdat je meerdere keren hebt aangetoond niet (logisch) na te kunnen denken. Met een peuter onderhandelen heeft meer zin.
Die MOD van je is op jouw hand.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok, dan niet.
Maar ga niet als een kleuter lopen piepen bij de MOD's als je je gelijk niet zelf kan halen.
Fijn!quote:
Via http://www.fok.nl/shop/abonnementen kan je een abonnement nemen op FOK waarbij je een filter in kan stellen zodat posts van bepaalde mensen voor je verborgen blijvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Lyrebird het volgende:
Kan er iets aan het gezever van papierversnipperaar (Demonstraties VS #2: Waar de protesten zich uitbreiden) gedaan worden? Een filter of een spam filter lijkt me wel wat. PV is niet altijd coherent, en voegt zelden iets aan de discussie toe.
Totdat andere users die bepaalde mensen weer gaan quoten, dan krijg je het alsnog te zien. Het systeem werkt niet echt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Via http://www.fok.nl/shop/abonnementen kan je een abonnement nemen op FOK waarbij je een filter in kan stellen zodat posts van bepaalde mensen voor je verborgen blijven
Zonder ban hoor je er niet echt bij.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef eriksd het volgende:
Maar dan kan je dus zoals in zijn geval puur uit rancune een ban krijgen? Want een breed gedragen opvatting was dat hij een kwaliteitsposter was.
alles kan maar echt waarschijnlijk is het nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef eriksd het volgende:
Maar dan kan je dus zoals in zijn geval puur uit rancune een ban krijgen? Want een breed gedragen opvatting was dat hij een kwaliteitsposter was.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
alles kan maar echt waarschijnlijk is het niet
Tiens, sinds wanneer is fokthesystem moderator?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
alles kan maar echt waarschijnlijk is het niet
Dat lijkt mij het beste idee ooit.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Tiens, sinds wanneer is fokthesystem moderator?
Over de doden niets dan goeds.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:07 schreef eriksd het volgende:
Want een breed gedragen opvatting was dat hij een kwaliteitsposter was.
wie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Tiens, sinds wanneer is fokthesystem moderator?
quote:
omdat dat op zichzelf weer als trolgedrag gezien kan worden. gokje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom mag ik BSB niet voor de trol uitmaken die hij is?
Ik heb meteen gestemd. Want een forum als Fok! bestaat gewoon niet in Nederland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:03 schreef yvonne het volgende:
Jullie vergeten dit toch niet hè?!
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Ik vind de website van HEMA beter. Die hebben namelijk lekkere rookworsten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:03 schreef yvonne het volgende:
Jullie vergeten dit toch niet hè?!
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Volgens mij is dat gewoon weg? Of staat er alweer wat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
En waarom is mijn reactie nu wel verwijderd, terwijl er nog reacties van Staal staan waarin hij users idioten en domme troela's noemt?
Ik heb geen topic verwijderd, dus geen ideequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:51 schreef Forno het volgende:
Een heel topic verwijderen omdat het kan, is een zwaktebod mijns inziens. Modereer dan wat strakker zodat de discussie niet uit de bocht vliegt.
Ik heb niet gescholden, troelaatje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
En waarom is mijn reactie nu wel verwijderd, terwijl er nog reacties van Staal staan waarin hij users idioten en domme troela's noemt?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb niet gescholden, troelaatje.. Dus is er ook niets van mij weg
.
Ik scheld nooit mensen persoonlijk uit, Ik vind schelden namelijk ordinair.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Behalve dan een aantal reacties waarin je mensen echt uitschold.
svp bovenstaande ff doen: topic linken aan vorige en tt aanpassen naar #2. dankquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:48 schreef Onverlaatje het volgende:
Pas de topictitel aan. Dit is topic #2. En plaats een verwijzing naar het vorige deel:
Automobilist dood door vluchtende benzinedief
Ik ga het proberen. Ik kan niet koppelen, maar eens moet de eerste keer zijn. Anders komt er straks vast een collega om mijn teringzooi op te ruimen, als ik faal.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
svp bovenstaande ff doen: topic linken aan vorige en tt aanpassen naar #2. dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |