Het zijn juist de meiden die slim zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef Sofia90 het volgende:
1 op de 10 is niet zo veel toch? Domme vrouwen moeten namelijk ook bestaan.
Slimme vrouwen eerder, die zich niet laten afleiden door romantische waanbeelden over de ware liefde en de prins op het witte paard.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef Sofia90 het volgende:
Dan wordt het percentage wel wat hoger hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Meloewa het volgende:
Eén op tien is op zoek naar oude, maar rijke man
Mannen en vrouwen zijn net zo oppervlakkig. Alleen richt het zich bij vrouwen wat meer op status en geld, terwijl het bij mannen meer om uiterlijk gaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:15 schreef Sofia90 het volgende:
Is alleen slim als je een materialistische kut bent dus is het oppervlakkig. Haha als jullie vrouwen waren dan waren jullie echte hoeren joh
Bij wie schuurt dat dan? Dat die vrouwen bestaan wisten we al, maar niet iedereen is zo oppervlakkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zijn net zo oppervlakkig. Alleen richt het zich bij vrouwen wat meer op status en geld, terwijl het bij mannen meer om uiterlijk gaat.
Mannen doen er alleen wat minder moeilijk over. Dus als er uit een onderzoek komt dat mannen op zoek zijn naar slanke jonge vrouwen met dikke tieten, wordt het gezien als een open deur. Komt er uit een onderzoek dat vrouwen op zoek zijn naar mannen met geld, dan schuurt dat een beetje, omdat vrouwen zichzelf graag zien als diepe wezens die vallen op iemands karakter.
Niet iedereen nee, maar de meerderheid van de vrouwen vindt rijke mannen een stuk aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:23 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Bij wie schuurt dat dan? Dat die vrouwen bestaan wisten we al, maar niet iedereen is zo oppervlakkig.
Ik ken er vrij weinig, maar ze zitten er wel tussen ja. Ik vind dat alleen oppervlakkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet iedereen nee, maar de meerderheid van de vrouwen vindt rijke mannen een stuk aantrekkelijker.
Van deze specifieke groep (vrouwen die zich via hun smartpone op de hoogte laten houden van potentiele datesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Niet iedereen nee, maar de meerderheid van de vrouwen vindt rijke mannen een stuk aantrekkelijker.
En dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van deze specifieke groep (vrouwen die zich via hun smartpone op de hoogte laten houden van potentiele dates) zegt 10% dat te doen. Lijkt me verre van een meerderheid.
10% laat zich neuken door een lelijke 70-jarige in ruil voor cadeautjes ja, dat is weer het andere uiterste. Maar de meerderheid van de vrouwen vinden mannen met een dure auto of hoge status gewoon stukken aantrekkelijker dan mannen in een kleine auto of een gemiddelde status.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van deze specifieke groep (vrouwen die zich via hun smartpone op de hoogte laten houden van potentiele dates) zegt 10% dat te doen. Lijkt me verre van een meerderheid.
Sommige vrouwen kunnen dat ja maar dan kiezen die vrouwen met hun verstand niet hun gevoel, ik zou dat niet kunnen, je wordt verliefd op hoe een persoon is niet om wat hij heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
10% laat zich neuken door een lelijke 70-jarige in ruil voor cadeautjes ja, dat is weer het andere uiterste. Maar de meerderheid van de vrouwen vinden mannen met een dure auto of hoge status gewoon stukken aantrekkelijker dan mannen in een kleine auto of een gemiddelde status.
Dat dit onderzoek kut is lijkt me verder als een paal boven water staan
Ik denk dat de TT eigenlijk ook anders moet zijn, want die impliceert nu dat 10% van de vrouwen op zoek is naar een oude man, die bovendien rijk is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:59 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
10% laat zich neuken door een lelijke 70-jarige in ruil voor cadeautjes ja, dat is weer het andere uiterste. Maar de meerderheid van de vrouwen vinden mannen met een dure auto of hoge status gewoon stukken aantrekkelijker dan mannen in een kleine auto of een gemiddelde status.
Dat dit onderzoek kut is lijkt me verder als een paal boven water staan
De man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef paddy het volgende:
Geld is zoiets vergankelijks. Die mannen met geld zijn ook vaak zelf al verliefd op het geld. Er hoeft maar iets te gebeuren en je ziet het geld verdwijnen. Wat is er dan nog?
Zeg, zeg. Mogen die dames geen eigen interpretatie van liefde en gemak hebben zonder dat jij ze dom noemt? Wat een oordelen uit die waffel van jou. Dit moet ieder voor zich weten, toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef Sofia90 het volgende:
Huh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef paddy het volgende:
Die mannen met geld zijn ook vaak zelf al verliefd op het geld.
Met het geld verdwijnt de dame meestal ook, dan weet de heer in kwestie iig als hij niets meer heeft waar het haar om te doen was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef paddy het volgende:
Geld is zoiets vergankelijks. Die mannen met geld zijn ook vaak zelf al verliefd op het geld. Er hoeft maar iets te gebeuren en je ziet het geld verdwijnen. Wat is er dan nog?
Rustig aan...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zeg, zeg. Mogen die dames geen eigen interpretatie van liefde en gemak hebben zonder dat jij ze dom noemt? Wat een oordelen uit die waffel van jou. Dit moet ieder voor zich weten, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |