abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 7 oktober 2011 @ 11:21:51 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_102801878
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback

OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_102831133
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 10:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[..]

Zo'n post is wel erg grof. En niet echt veel nuance. Zoals ik al zei, op het randje, en dan kan je er donder op zeggen dat je anderen tegen je in het harnas jaagt. Dan moet je je afvragen of je post wel zin heeft op een discussieforum, als je iedereen met een andere mening door je bewoordingen alleen maar opfokt. Mijn advies is dan, wat minder is een beter idee, want zonder dat je groepen als laffe honden wegzet, zet je de zaak minder op scherp. Dat maakt het voor iedereen een fijne discussie.
Ja, dat ben ik wel met je eens: mijn post was grof en op het randje.
Maar dat was dan wel naar aanleiding van gedrag van *** dat over het randje ging.

Stel je toch eens voor dat er in de wijk waar jij woont dit soort gedrag vertoond wordt.

Ik ben het niet die dat gedrag vertoont, dus ik ben het niet die de zaak op scherp zet en dus ben ik het al helemaal niet die de discussie over de zaak op scherp zet.

En voor de goede orde: ik veroordeel de kolonisten niet omdat het joden zijn, maar omdat het landveroveraars zijn.
Dat zijzelf hun vermeende recht op landjepik ontlenen aan hun joodzijn, is hun probleem en maakt hen in feite tot antisemieten. Niemand erkent dat recht, zij eigenen het zich toe.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 14:18:37 #4
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102842973
quote:
Lol. Zelf de tent uitlokken met telkens offtopic te gaan en nu hopen dat een mod de boel verwijderd omdat je steeds de zaak terug op je neus krijgt.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_102843057
Ik sta er ook verbaasd van. Moni verneukt een topic en draait de zaak om. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te zien.
pi_102843085
Moni verneukt een topic?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102843824
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:23 schreef De_Nuance het volgende:
Moni verneukt een topic?
Dat is nieuws?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_102855436
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lol. Zelf de tent uitlokken met telkens offtopic te gaan en nu hopen dat een mod de boel verwijderd omdat je steeds de zaak terug op je neus krijgt.
Extreem hypocriet ja. Maar ach, dat is niets nieuws voor hem.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102861375
Wat een haat, ;(.
pi_102877450
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Lol. Zelf de tent uitlokken met telkens offtopic te gaan en nu hopen dat een mod de boel verwijderd omdat je steeds de zaak terug op je neus krijgt.
en aan het einde krijgen ze het nog voor elkaar ook . en komen dan om het nog even aan te dikken met een opmerking .. wat een haat

wat een zieke geest
pi_102887829
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:04 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Sukkel
pi_102903278
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 15:57 schreef C_N het volgende:

[..]

en aan het einde krijgen ze het nog voor elkaar ook . en komen dan om het nog even aan te dikken met een opmerking .. wat een haat

wat een zieke geest
Vond jij het niet zielig om je te bemoeien met zaken die je niet aangaan?

Voor de zekerheid nog even gekeken op de discussie, Wat een zooi!
En dan zal het ergste er nog wel uit gemodereerd zijn.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_102921998
Bron staat erin Heer Timmmmmm
  maandag 10 oktober 2011 @ 17:53:48 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102922076
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Bron staat erin Heer Timmmmmm
Kusje voor jou :*
Laffe huichelaar
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 11:47:40 #15
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102992169
Is remlof nu ook mod van NWS?

Duizenden Turken eisen inburgeringsgeld terug
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 11:49:23 #16
8781 crew  Frutsel
pi_102992217
Bepaalde zaken mogen direct worden verwijderd ja.
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 11:52:27 #17
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102992304
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:49 schreef Frutsel het volgende:
Bepaalde zaken mogen direct worden verwijderd ja.
Je bedoeld dat rechtse geroetoeter wat hij zelf 3x erger doet met zijn linkse geroeptoeter?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 12:10:37 #18
8781 crew  Frutsel
pi_102992851
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:52 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je bedoeld dat rechtse geroetoeter wat hij zelf 3x erger doet met zijn linkse geroeptoeter?
hmm... in dit geval denk ik dat het lastig wordt omdat in 3voud te overtreffen
  donderdag 13 oktober 2011 @ 13:41:56 #19
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_103035375
Ik zag dat topics rondom het oproepen van Micha Kat voor hernieuwde discussie/onderzoek naar de feiten rondom de holocaust vrij snel gesloten worden. Ondanks dat Micha Kat best een randdebiel is, heeft hij ook best belangrijk werk verricht; zie Demmink, Chipsol, Westenberg, etc. Helaas begint hij rondom ieder serieus onderwerp direct over pedo's, new world order, complotten etc. te gillen en dat geeft zijn tegenstanders genoeg munitie om alles waar hij mee bezig is onder een het kopje alu-hoedjes te scharen.

Maar ik zou best een nieuw topic willen openen om eens serieus te discussieren over wat mogelijk zou moeten zijn qua revisionisme etc. op basis van de artikelen die Kat schrijft op zijn website. Kat (zelf jood) geeft aan de massale vervolging, moord en verwijtbaar leed op talloze joden helemaal niet te ontkennen, maar wil wel tornen aan zaken die in zijn ogen helemaal niet kloppen. Kat en anderen beweren dat er aantoonbare leugens zijn verspreid over met name de gaskamers en dat de Israeli's en hun vrienden de grootschalige jodenmoord in de 2e wereldoorlog bewust hebben opgeklopt om er politiek voordeel uit te halen.

Nu vraag ik me af, is dit in strijd met de Fok-regels, levert dit een ban op of wordt ieder serieus topic hierover direct de nek omgedraaid? Ik zie dit toch wel als nieuws, omdat het nu speelt. Of is zo een topic wel delgelijk mogelijk, maar dan in een ander subforum?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_103036308
in BNW staat in elk geval genoeg over Micha Kat. NWS lijkt me niet het forum hiervoor.
Verder heb ik zelf nog geen idee waar je precies aan denkt, maar als je een idee hebt en twijfels hebt of het een ban oplevert, mail anders een FA met je vraag/twijfels.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 13 oktober 2011 @ 14:14:11 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_103036411
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 13:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zag dat topics rondom het oproepen van Micha Kat voor hernieuwde discussie/onderzoek naar de feiten rondom de holocaust vrij snel gesloten worden. Ondanks dat Micha Kat best een randdebiel is, heeft hij ook best belangrijk werk verricht; zie Demmink, Chipsol, Westenberg, etc. Helaas begint hij rondom ieder serieus onderwerp direct over pedo's, new world order, complotten etc. te gillen en dat geeft zijn tegenstanders genoeg munitie om alles waar hij mee bezig is onder een het kopje alu-hoedjes te scharen.

Maar ik zou best een nieuw topic willen openen om eens serieus te discussieren over wat mogelijk zou moeten zijn qua revisionisme etc. op basis van de artikelen die Kat schrijft op zijn website. Kat (zelf jood) geeft aan de massale vervolging, moord en verwijtbaar leed op talloze joden helemaal niet te ontkennen, maar wil wel tornen aan zaken die in zijn ogen helemaal niet kloppen. Kat en anderen beweren dat er aantoonbare leugens zijn verspreid over met name de gaskamers en dat de Israeli's en hun vrienden de grootschalige jodenmoord in de 2e wereldoorlog bewust hebben opgeklopt om er politiek voordeel uit te halen.

Nu vraag ik me af, is dit in strijd met de Fok-regels, levert dit een ban op of wordt ieder serieus topic hierover direct de nek omgedraaid? Ik zie dit toch wel als nieuws, omdat het nu speelt. Of is zo een topic wel delgelijk mogelijk, maar dan in een ander subforum?
Als jij een topic in elkaar zet wat goed onderbouwd is met goede degelijke bronnen, dus niet van 1 persoon maar meerdere en een goed discussie punt maakt zie ik er geen probleem in.
Maar dan wel met die eisen goed verwerkt er in, anders is het alsnog zo dicht natuurlijk. :)
Een ban zal het je niet zo snel opleveren.
Tenzij het enige wat je gaat roepen is dat de holocaust nooit gebeurd is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 14:15:10 #22
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_103036444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef Frutsel het volgende:
in BNW staat in elk geval genoeg over Micha Kat. NWS lijkt me niet het forum hiervoor.
Verder heb ik zelf nog geen idee waar je precies aan denkt, maar als je een idee hebt en twijfels hebt of het een ban oplevert, mail anders een FA met je vraag/twijfels.
BNW juist niet, een serieus topic met politieke en wetenschappelijke vraagstukken wil je toch niet in het gekkenhuis van Fok hebben?

Heb jij enig idee waarom het topic over de aangifte door Wim Dankbaar is gesloten? Er stond verder niks bij. Ik bedoel, als het oninteressant voor NWS is, bloedt het vanzelf dood. Waarom dan blocken?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_103036654
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

BNW juist niet, een serieus topic met politieke en wetenschappelijke vraagstukken wil je toch niet in het gekkenhuis van Fok hebben?
Als je de artikelen van Micha Kat, die je zelf al als debiel weg zet, wilt gebruiken als bron, dan weet je dat je waar ook op Fok de rotzooi over je heen krijgt. Behalve misschien in BNW. Maar goed, daar wil je dus niet heen omdat je serieus wilt zijn. Verder zie antwoord Netsplitter.

quote:
Heb jij enig idee waarom het topic over de aangifte door Wim Dankbaar is gesloten? Er stond verder niks bij. Ik bedoel, als het oninteressant voor NWS is, bloedt het vanzelf dood. Waarom dan blocken?
Denk dat het voornamelijk met de TS heeft te maken die in korte tijd een bende bagger heeft geproduceerd.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 14:25:03 #24
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_103036776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Als jij een topic in elkaar zet wat goed onderbouwd is met goede degelijke bronnen, dus niet van 1 persoon maar meerdere en een goed discussie punt maakt zie ik er geen probleem in.
Maar dan wel met die eisen goed verwerkt er in, anders is het alsnog zo dicht natuurlijk. :)
Een ban zal het je niet zo snel opleveren.
Tenzij het enige wat je gaat roepen is dat de holocaust nooit gebeurd is.
Kijk, daar schuilt natuurlijk juist het gevaar en dat is juist ook het gekke aan dit onderwerp; er zijn revisionisten veroordeeld door een rechter voor 'holocaustontkenning' omdat hun beweringen zogenaamd racistisch, antisemitisch etc. zouden zijn terwijl deze mensen alleen maar hun twijfels hebben geuit over het vooropgezette plan van de nazi's om alle europese joden te vermoorden. Er zijn er die beweren dat er nooit bewijzen zijn gevonden voor de plannen of zelfs de uitvoering van de massamoorden dmv. gaskamers in concentratiekampen. Als je dat gegeven ter discussie wil stellen of zelfs wil discussieren over die discussie, torn je dus in principe al aan het begrip van de holocaust zoals wij die nu voor waarheid aan nemen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 13 oktober 2011 @ 14:31:42 #25
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_103037046
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Als je de artikelen van Micha Kat, die je zelf al als debiel weg zet, wilt gebruiken als bron, dan weet je dat je waar ook op Fok de rotzooi over je heen krijgt. Behalve misschien in BNW. Maar goed, daar wil je dus niet heen omdat je serieus wilt zijn. Verder zie antwoord Netsplitter.

Nouja, debiel... Ik denk wel dat er een schroefje los zit bij Kat, maar een zeker gedeelte van zijn publicaties snijdt wel degelijk hout. Hij is een van de krachten achter het blootleggen van diverse maatschappelijk beeprutten, zoals Chipsol en Demmink. Zijn publicaties (en die van anderen) hebben mij mede wel een beetje de ogen geopend en ik ben de afgelopen jaren een stuk minder goed van vertrouwen richting the powers that be gemaakt. Ik ben geen Lambiekje met zijn mafkezerij, maar ik heb toch wel een zekere vrees voor globalisering en anti-democratische machthebbers zoals koningshuis en EU ontwikkeld. Misschien dat ik zelfs wel wat linkser in mijn denkbeelden geworden ben :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:37:00 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_103041172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 14:25 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Kijk, daar schuilt natuurlijk juist het gevaar en dat is juist ook het gekke aan dit onderwerp; er zijn revisionisten veroordeeld door een rechter voor 'holocaustontkenning' omdat hun beweringen zogenaamd racistisch, antisemitisch etc. zouden zijn terwijl deze mensen alleen maar hun twijfels hebben geuit over het vooropgezette plan van de nazi's om alle europese joden te vermoorden.
Zonder de discussie hier te willen voeren, maar alleen dat is al kul. Google eens op Wannsee conferentie, bijvoorbeeld.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 13 oktober 2011 @ 16:54:06 #27
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_103041849
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zonder de discussie hier te willen voeren, maar alleen dat is al kul. Google eens op Wannsee conferentie, bijvoorbeeld.
Zonder inderdaad een discussie te gaan voeren, ben ik bekend met het feit dat er in deze Wannsee villa gesprekken zijn gevoerd over de toekomst van de joden in bezet Europa. Maar is er bewezen dat hier ook de totale vernietiging van de joden werd gepland? De gevonden 'notulen' zeggen daar namelijk niks over, men gaat er vanuit dat het zo is. Snap je nu wat ik bedoel? Dit is wat mij betreft alleen al voer voor discussie.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:39:46 #28
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_103045250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Zonder inderdaad een discussie te gaan voeren, ben ik bekend met het feit dat er in deze Wannsee villa gesprekken zijn gevoerd over de toekomst van de joden in bezet Europa. Maar is er bewezen dat hier ook de totale vernietiging van de joden werd gepland? De gevonden 'notulen' zeggen daar namelijk niks over, men gaat er vanuit dat het zo is. Snap je nu wat ik bedoel? Dit is wat mij betreft alleen al voer voor discussie.
Alleen al het feit dat je het woord 'notulen' tussen aanhalingstekens zet, slaat de discussie dood. Bovendien zijn er ook nog de bekentenis van Eichmann bijvoorbeeld, alsmede de verklaringen van hoogeplaatste nazi's tijdens de Neuremberger processen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:38:33 #29
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_103047392
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat je het woord 'notulen' tussen aanhalingstekens zet, slaat de discussie dood. Bovendien zijn er ook nog de bekentenis van Eichmann bijvoorbeeld, alsmede de verklaringen van hoogeplaatste nazi's tijdens de Neuremberger processen.
Poeh, wat kan jij zeuren zeg. Ik heb die notulen tussen aanhalingstekens gezet omdat het voor een ander misschien meer of minder inhoudt of dat men het officieel anders noemt. Wat ik op internet kon vinden was een soort overzicht met het aantal joodse inwoners per gebied en aanwezigheidslijsten. Dat vind ik geen notulen, maar overzichten. Ergens anders vond ik scans die 'protocollen' genoemd werden. Misschien zijn er nooit echte notulen gemaakt van wat er letterlijk besproken is, maar heeft er iemand een besluit opgesteld als gevolg van deze vergadering waarin verder niet letterlijk wordt ingegaan wie wat precies gezegd heeft.

Wat de verklaringen betreft, zijn deze ook op film of als geluidsopname beschikbaar of alleen als transcript? Een verklaring danwel bekentenis is nog geen bewijs.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_103049524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Poeh, wat kan jij zeuren zeg. Ik heb die notulen tussen aanhalingstekens gezet omdat het voor een ander misschien meer of minder inhoudt of dat men het officieel anders noemt. Wat ik op internet kon vinden was een soort overzicht met het aantal joodse inwoners per gebied en aanwezigheidslijsten. Dat vind ik geen notulen, maar overzichten. Ergens anders vond ik scans die 'protocollen' genoemd werden. Misschien zijn er nooit echte notulen gemaakt van wat er letterlijk besproken is, maar heeft er iemand een besluit opgesteld als gevolg van deze vergadering waarin verder niet letterlijk wordt ingegaan wie wat precies gezegd heeft.

Wat de verklaringen betreft, zijn deze ook op film of als geluidsopname beschikbaar of alleen als transcript? Een verklaring danwel bekentenis is nog geen bewijs.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:34:58 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103050160
En nu weer weg uit FB
Laffe huichelaar
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:58:54 #32
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_103051390
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
En nu weer weg uit FB
Sorry, was niet mijn bedoeling om de discussies hier te gaan voeren. Dus misschien is het inderdaad wel interessant hier een topic over te beginnen. Er is in ieder geval genoeg animo om te reageren.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:01:56 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103051572
Ik hou je niet tegen
Laffe huichelaar
pi_103063190
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:52 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je bedoeld dat rechtse geroetoeter wat hij zelf 3x erger doet met zijn linkse geroeptoeter?
3 x erger = 4 x zo erg
Want: 1 x zo erg plus 3 x erger = 4 x zo erg
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_103065452
PVV: verbied informatie
Svp topic title wijzigen in de originele titel van het artikel "PVV vs. weermannen". Huidige titel is onduidelijk en dekt de lading sowieso erg slecht.
pi_103074503
Ik had een topic geopend over de drug krokodil: Levensgevaarlijke selfmade drug krokodil doet huid wegrotten

Na wat uitvoeriger speurwerk zie ik dat er toch al een topic over was in NWS: Krokodil

Misschien zijn ze samen te voegen?
  Moderator vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:24:31 #37
8781 crew  Frutsel
pi_103074872
Mm... zag eerst geen recente bron dus vroeg me af waarom je een bron uit september nam om nu nog een topic te openen, tot ik HLN zag, die er een bericht erover schrijft dat van gisteren is.

Laat maar ff lopen.. dat andere topic is van juli, waarbij de helft van de users al geen postrechten meer heeft.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:13:42 #38
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_103101920
Nieuw kerntransport van Borssele naar Frankrijk

Topic verzand in een olie dicussie, mischien een slotje of opschonen gaarne
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_103150376
Paddy, je hebt nog niet alles verwijderd, zou je het niet even afmaken? Goed zo.
pi_103150531
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:22 schreef Monidique het volgende:
Paddy, je hebt nog niet alles verwijderd, zou je het niet even afmaken? Goed zo.
Wel gedaan, maar er ging iets mis met de pc, dus even snel laten fixen en net weer op doorvoeren geklikt.

Persoonlijk geneuzel naar elkaar nu allemaal verwijderd als het goed is...
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103151732
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Wel gedaan, maar er ging iets mis met de pc, dus even snel laten fixen en net weer op doorvoeren geklikt.

Persoonlijk geneuzel naar elkaar nu allemaal verwijderd als het goed is...
goed zo bedankt ^O^
pi_103152488
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef C_N het volgende:

[..]

goed zo bedankt ^O^
Dus als je je voortaan gewoon een beetje normaal gedraagt, dan hoeft dat dus ook niet meer.
pi_103152744
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef C_N het volgende:

[..]

goed zo bedankt ^O^
Jou ook gemod hoor, jullie deden niet voor elkaar onder.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103175107
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:25 schreef paddy het volgende:

[..]

Jou ook gemod hoor, jullie deden niet voor elkaar onder.
weet ik en maak ook niets uit.
op zijn minst het form loop weer normaal , na al het vuil van M.

[ Bericht 10% gewijzigd door C_N op 17-10-2011 01:36:31 ]
pi_103175206
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dus als je je voortaan gewoon een beetje normaal gedraagt, dan hoeft dat dus ook niet meer.
hum spuit 11
draai weer door .

ik zou blij zijn in deze tijd als ik in jou schoenen stond *;

[ Bericht 14% gewijzigd door C_N op 17-10-2011 07:46:43 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:13:27 #46
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103178785
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:55 schreef C_N het volgende:

[..]

weet ik en maak ook niets uit.
op zijn minst het form loop weer normaal , na al het vuil van M.

Hou eens op. Je kan niet de hele tijd iedereen uitlokken met je getroll en je valse steken, en dan elke keer als ze harder tegen je ingaan bij ons komen huilen. We zijn niet achterlijk, weet je, dat hebben we door. Dus stop ermee.
Laffe huichelaar
pi_103181696
Persoonlijk geneuzel ?

Valt mee toch, ik hoop in ieder geval niet dat de hele discussie met goede punten nu wordt weggehaald.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103181720
Nja altijd jammer zo'n discussie
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:07:46 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_103181750
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:05 schreef De_Nuance het volgende:
Persoonlijk geneuzel ?

Valt mee toch, ik hoop in ieder geval niet dat de hele discussie nu wordt weggehaald.
Valt niet mee, en je mag Paddy dankbaar zijn, ik had hem helemaal dichtgegooid met al dat getroll.
Laffe huichelaar
pi_103181866
Ik zal het topic niet missen als het dicht was denk ik. Maar toch wel belangrijk dat het besproken wordt.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')