abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102881144
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:25 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Dat is wel slechts jouw mening. Dat heb ik eerder geprobeerd uit te leggen maar toen hoorde ik niets meer van je. Ik probeerde aan te geven dat het soennisme niet eenduidig is ten eerste en daarnaast weldegelijk zaken mee in de tijd interpreteert.
Ik weet wat het soenisme is en dat er verschillende rechtsscholen zijn. Waarom vertel je er niet bij dat die het unaniem eens zijn over de verspreiding van sharia wereldwijd? Daar hadden we het toch over?

quote:
Nou, gewoon statistisch bewijzen dat verhoudingsgewijs de Islamitische gemeenschap in Nederland over 10 jaar gegroeid is bijv? En hoe je dat meet? Vermoedelijk op etniciteit dus. Dat staat overigens los van de vraag of het gevaar meegroeit, in welke mate en watvoor gevaar precies.
Helaas, ik ga niet talloze bronnen opzoeken om iedere zin die ik schrijf waterdicht te maken, en dat verlang ik ook niet van jou. De islamitische gemeenschap groeit, ben je het daarmee eens of niet? Twintig jaar geleden hoorde ik nog niet van dit soort clubjes terwijl vandaag de dag dit regelmatig in het nieuws is. Conclusie: de trend is dat deze groepen in opkomst zijn, of dat de media het nu opeens opblazen. En ik kan je vertellen dat het allesbehalve opgeblazen wordt, juist het tegenovergestelde want het is politiek incorrect om erg kritisch over de islam te zijn.

quote:
Je hebt inhoudelijks niet erover te melden? Dat je fout zit? De Moslimbroederschap in zelfs Egypte als politieke beweging accepteert een democratie waarin het volk middels een stem hun politieke wil uitdraagt en in het parlement vertegenwoordigd wordt. De grote schriftgeleerde van hen heeft zich nogal recent hiervoor uitgesproken. En dat is nogal een conservatieve soenniet hoor. Blijkbaar toch niet zo zwart-wit.

Zo zijn er nog wel meer zaken waar je ernaast zit. I'm sorry to say.
Ik vrees dat ik je een onplezierige mededeling mede te delen heb. De moslimbroederschap is na de val van het kalifaat opgericht om dat kalifaat opnieuw te stichten. Leiders van de MB zeggen zelf nog regelmatig dat het uiteindelijke doel sharia en een kalifaat is. Democratie is een middel om dit te bereiken, een fase die ze doorlopen. In de VS heeft de FBI eens de handen gelegd op een document van de MB, waarin als doel stond:

quote:
"The process of settlement is a "Civilization-Jihadist Process" with all the word means. The Ikhwan (dit is de broederschap) must understand that their work in America is a kind of grand Jihad in eliminating and destroying the Western civilization from within and "sabotaging" its miserable house by their hands and the hands of the believers so that it is eliminated and God's religion is made victorious over all other religions."

Read more at: http://www.investigativeproject.org/document/id/20
Dit dus volgens de MB zelf. Tevens is bijvoorbeeld Hamas, de MB in Israël. Lekker gematigd?
pi_102881164
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:29 schreef Aloulou het volgende:

[..]

De rest van mijn post reageer je maar - slim - helemaal niet meer op? ;)
Hier een mooi voorproefje van de vrede die de islam gaat brengen in de arabische lente:
http://www.elsevier.nl/we(...)-hoofddoekverbod.htm
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:04:06 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102881637
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:25 schreef o2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel veel zou helpen als alle moslims in NL dit zouden doen:

Publiekelijk erkennen dat:
- mohammed een pedo was die sex met kinderen had
- mohammed een barbaarse massamoordenaar was
- mohammed een homofobie had en dat hij slavernij en racisme predikte
- de koran en hadith gruwelijk vol met haat en geweld zitten
- dat geert wilders helemaal gelijk heeft
- dat het goed kan zijn dat de hele islam een dwaalspoor van de duivel is om volgzame geesten in de val te lokken
eewww wat een enge kortzichtige gedachte
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:04:17 #229
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_102881647
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:46 schreef 2030rd het volgende:
Ik weet wat het soenisme is en dat er verschillende rechtsscholen zijn. Waarom vertel je er niet bij dat die het unaniem eens zijn over de verspreiding van sharia wereldwijd? Daar hadden we het toch over?
Net zoals jij meent dat "het soennisme" de doodstraf op afvalligheid heeft terwijl daar geen consensus over is binnen die rechtscholen, en hedendaags men er anders in staat? Zoiets ?

Kom jij met een bron? En maak duidelijk wat onder sharia daarin verstaan wordt.

quote:
Helaas, ik ga niet talloze bronnen opzoeken om iedere zin die ik schrijf waterdicht te maken, en dat verlang ik ook niet van jou. De islamitische gemeenschap groeit, ben je het daarmee eens of niet?
De Islamitische gemeenschap groeit verhoudingsgewijs, maar langzaam. Hoewel het eraan ligt wat je verstaat onder langzaam. Het zijn geen groeispurten van 5% in 20 jaar. Alles behalve dat.
Je vergeet wel een ding: dit wordt berekend op basis van etnische afkomst. Zodoende dat het ene onderzoek de huidige Moslims in Nederland op een miljoen schat, terwijl de andere het over circa 800.000 heeft.

quote:
Twintig jaar geleden hoorde ik nog niet van dit soort clubjes terwijl vandaag de dag dit regelmatig in het nieuws is. Conclusie: de trend is dat deze groepen in opkomst zijn, of dat de media het nu opeens opblazen.
Je snapt het verschil tussen "de trend is dat deze groepjes in opkomst zijn" en "de hele Moslim gemeenschap groeit". Toch?

quote:
Ik vrees dat ik je een onplezierige mededeling mede te delen heb. De moslimbroederschap is na de val van het kalifaat opgericht om dat kalifaat opnieuw te stichten. Leiders van de MB zeggen zelf nog regelmatig dat het uiteindelijke doel sharia en een kalifaat is. Democratie is een middel om dit te bereiken, een fase die ze doorlopen. In de VS heeft de FBI eens de handen gelegd op een document van de MB, waarin als doel stond
Als je ff kritisch meedenkt nu. Dit is gebaseerd op een mening van meneer Mohamed Adlouni.
Een memo uit 1991. Nu zijn we twintig jaar verder. Hij was/is een lid van een council van de MB.
Zoals bekend kent de Moslimbroederschap een brede council met verschillende visies daarin. Een soort linkerflank en rechterflank dus. Nu zijn we twintig jaar verder. De veel grotere ideoloog en inspirator Youssef al-Qaradawi heeft een open persconferentie gehouden eerder dit jaar na de revolutie over zijn visie op de Egyptische rechtsstaat. Zoek het ff op. Daarnaast hebben schriftgeleerden van Al Azhar (het grootste soenni instituut) ook een verklaring uit laten gaan over hoe zij de Egyptische rechsstaat zien. Zoek het ook ff op. Beiden reppen over wat anders dan waar jij het over hebt. Zowel hoe die rechtsstaat eruit ziet als punten die jij noemde zoals geloofsafval. Voor beiden staat wel vast dat men uit de shari'a (legale islamitisch gedoficieerde wet) als hoogste bron put. En hierin zien zij geen tegenstrijdigheid met een parlementaire democratie waarin middels verkiezingen de stem van het volk wordt gehoord. Ondersteund met hun soennitische visie en Koran citaten etc. In ieder geval totaal anders dan de zwart-wit kant die jij hier weergeeft als jouw mening zijnde.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:07:02 #230
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_102881735
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:47 schreef o2011 het volgende:

[..]

Hier een mooi voorproefje van de vrede die de islam gaat brengen in de arabische lente:
http://www.elsevier.nl/we(...)-hoofddoekverbod.htm
Ja, wat moet ik hiermee? Circa 400 Tunesiers die rellen op een bevolking van 12 Miljoen Moslims.
En dan moet dit het voorbeeld zijn van "de Islam" terwijl die anderen die zich niet zo gedragen natuurlijk weer niet gelijk worden gesteld aan de Islam. Het feit wordt genegeerd dat de Islamitische partij zich tegen elke vorm van geweld heeft uitgesproken. Het grote soennitische Islam instituut Zaitouna zich ook al veel eerder tegen geweld heeft uitgesproken in naam van diezelfde Islam. Maar dat wordt niet erkend natuurlijk, of ze hebben het fout. Its all in the eye of the beholder, laten we het daarop houden. Rationeel gezien slaat dit voorbeeld als bewijs van "de Islam" als een tang op een varken natuurlijk ;)
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_102882670
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:04 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Net zoals jij meent dat "het soennisme" de doodstraf op afvalligheid heeft terwijl daar geen consensus over is binnen die rechtscholen, en hedendaags men er anders in staat? Zoiets ?
Laten we even bij het onderwerp blijven: leren de soenitische rechtsscholen de wereldwijde verspreiding van sharia of niet? Want hier draai je telkens omheen. Ik weet dat zij dat wel degelijk leren.

quote:
Als je ff kritisch meedenkt nu. Dit is gebaseerd op een mening van meneer Mohamed Adlouni.
Een memo uit 1991. Nu zijn we twintig jaar verder. Hij was/is een lid van een council van de MB.
Zoals bekend kent de Moslimbroederschap een brede council met verschillende visies daarin. Een soort linkerflank en rechterflank dus. Nu zijn we twintig jaar verder. De veel grotere ideoloog en inspirator Youssef al-Qaradawi heeft een open persconferentie gehouden eerder dit jaar na de revolutie over zijn visie op de Egyptische rechtsstaat. Zoek het ff op. Daarnaast hebben schriftgeleerden van Al Azhar (het grootste soenni instituut) ook een verklaring uit laten gaan over hoe zij de Egyptische rechsstaat zien. Zoek het ook ff op. Beiden reppen over wat anders dan waar jij het over hebt. Zowel hoe die rechtsstaat eruit ziet als punten die jij noemde zoals geloofsafval. Voor beiden staat wel vast dat men uit de shari'a (legale islamitisch gedoficieerde wet) als hoogste bron put. En hierin zien zij geen tegenstrijdigheid met een parlementaire democratie waarin middels verkiezingen de stem van het volk wordt gehoord. Ondersteund met hun soennitische visie en Koran citaten etc. In ieder geval totaal anders dan de zwart-wit kant die jij hier weergeeft als jouw mening zijnde.
Je vergeet alleen te vermelden dat dit doel toevallig overeenkomt met wat het soenisme leert. Dus de context: het soenisme leert dat de sharia wereldwijd moet heersen en er een kalifaat gesticht moet worden. De MB is de grootste soenitische organisatie ter wereld. Haar leiders vertellen meerdere malen door de jaren heen dat de organisatie het kalifaat nastreeft en de sharia. Klinkt het dan aannemelijk dat de MB opeens afstand neemt van het soenisme?

En ook Qaradawi is een extremist die de wereld onder de sharia wil . Ik quote:

quote:
"What remains, then, is to conquer Rome. The second part of the omen. "The city of Hiraq [once emperor of Constantinople] will be conquered first", so what remains is to conquer Rome.' This means that Islam will come back to Europe for the third time, after it was expelled from it twice… Conquest through Da'wa [proselytizing], that is what we hope for. We will conquer Europe, we will conquer America! Not through sword but through Da'wa.
...
The patch of the Muslim state will expand to cover the whole earth and that the strength of this state will grow and become obvious to all. This also denotes good news for the long-cherished hope of revival of Muslims unity and rebirth of Islamic Caliphate."

Read more at: http://www.investigativeproject.org/profile/167

[ Bericht 0% gewijzigd door 2030rd op 09-10-2011 18:48:43 ]
pi_102882683
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:07 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ja, wat moet ik hiermee? Circa 400 Tunesiers die rellen op een bevolking van 12 Miljoen Moslims.
En dan moet dit het voorbeeld zijn van "de Islam" terwijl die anderen die zich niet zo gedragen natuurlijk weer niet gelijk worden gesteld aan de Islam. Het feit wordt genegeerd dat de Islamitische partij zich tegen elke vorm van geweld heeft uitgesproken. Het grote soennitische Islam instituut Zaitouna zich ook al veel eerder tegen geweld heeft uitgesproken in naam van diezelfde Islam. Maar dat wordt niet erkend natuurlijk, of ze hebben het fout. Its all in the eye of the beholder, laten we het daarop houden. Rationeel gezien slaat dit voorbeeld als bewijs van "de Islam" als een tang op een varken natuurlijk ;)
Volgens diezelfde logica is er ook geen verband tussen roken en longkanker. Er zijn namelijk toch zat rokers die geen longkanker krijgen? De islamitische partij heeft zich tegen geweld uitgesproken (dus tegen de koran en hadith)? Nou, dan zijn alle problemen met de islam echt de wereld uit hoor. En kim jong-il is een groot democratisch leider ;)
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:50:27 #233
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_102882836
Om dit soort beelden in NL te voorkomen:

Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:53:10 #234
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_102882917
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef 2030rd het volgende:

Laten we even bij het onderwerp blijven: leren de soenitische rechtsscholen de wereldwijde verspreiding van sharia of niet? Want hier draai je telkens omheen. Ik weet dat zij dat wel degelijk leren.
Toon dat dan ff aan. En ook die consensus/eensgezindheid onder de verschillende scholen op dit gebied.

quote:
Je vergeet alleen te vermelden dat dit doel toevallig overeenkomt met wat het soenisme leert. Dus de context: het soenisme leert dat de sharia wereldwijd moet heersen en er een kalifaat gesticht moet worden. De MB is de grootste soenitische organisatie ter wereld. Haar leiders vertellen meerdere malen door de jaren heen dat de organisatie het kalifaat nastreeft en de sharia. Klinkt het dan aannemelijk dat de MB opeens afstand neemt van het soenisme?
Nee. We gaan in een cirkelredenatie draaien nu. Jij meent dat het soennisme een kalifaat nastreeft. Zoals gezegd zien blijkbaar geleerden van een soennitisch bolwerk al Al Azhar in Egypte dat anders. Weet je waarom? Omdat zij een kalifaat slechts als een historisch verschijnsel zien dat toendertijd in de Islamitische teksten is opgenomen. Zoals de hele wereld uit wereldrijken bestond. Nu hebben we natiestaten. En die andere realiteit vraagt om andere jurisprudentie. Is hun argumentatie. Zodoende kan je hun verklaring nalezen over hoe zij de Egyptische rechtsstaat zien in de 21e eeuw. En daar komt geen kalifaat in terug.

quote:
En ook Qaradawi is een extremist die de wereld wil veroveren. Ik quote:
"What remains, then, is to conquer Rome. The second part of the omen. "The city of Hiraq [once emperor of Constantinople] will be conquered first", so what remains is to conquer Rome.' This means that Islam will come back to Europe for the third time, after it was expelled from it twice… Conquest through Da'wa [proselytizing], that is what we hope for. We will conquer Europe, we will conquer America! Not through sword but through Da'wa."
Als je goed leest gewoon zie dat hij het over Rome heeft dmv evangelisatie. Dat betekent da'wa, uitnodigen tot het geloof. Geen politiek streven. Maar zoals Christenen evangeliseren doen Moslims dat ook, hetzij op andere wijze dan gebruikelijk is bij vooral Evangelisch-Christelijke groeperingen. Niets nieuws onder zon en algemeen bekend volgens mij. En hij wijst hier nergens op het politiek gezien onderdanig maken van Europeanen om ze onder Islamitisch heerschappij te zetten. Iets wat jij wel lijkt te suggereren als dat dat de "soennitische leer" is. Niet meer doen dus voortaan :)
  zondag 9 oktober 2011 @ 18:57:29 #235
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_102883028
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef o2011 het volgende:

Volgens diezelfde logica is er ook geen verband tussen roken en longkanker.
Je analogie gaat niet op. Moet ik het uitleggen of zullen we het maar over belangrijkere zaken hebben?

quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef o2011 het volgende:
De islamitische partij heeft zich tegen geweld uitgesproken (dus tegen de koran en hadith)?
Ik gaf twee voorbeelden van prominente Islamitische instituten in Tunesie die de Islam blijkbaar anders zien dan jouw prachtige voorbeeld van 400 mensen in een land van circa 12 miljoen.
De Islamistische partij en het Islam instituut wat al eeuwen gerespecteerd is in de Islamitische wereld en soennitisch. Je lijkt me een redelijke man, onderken gewoon dat je voorbeeld totaal misplaatst is als je hiermee de Islam wil typeren. Als je met je voorbeeld wat anders bedoelt moet je je beter verwoorden.
pi_102884531
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
Om dit soort beelden in NL te voorkomen:

[ afbeelding ]
Waarom? Kom vuilophaaldag losy het probleem zich vanzelf op
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_102884875
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 18:53 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Toon dat dan ff aan. En ook die consensus/eensgezindheid onder de verschillende scholen op dit gebied.
Wacht even. Ik stelde de vraag aan jou en wil er graag antwoord op. Je bent toch soenniet? Dan zou je het moeten weten. Is dat wat het soenisme leert?

quote:
Nee. We gaan in een cirkelredenatie draaien nu. Jij meent dat het soennisme een kalifaat nastreeft. Zoals gezegd zien blijkbaar geleerden van een soennitisch bolwerk al Al Azhar in Egypte dat anders. Weet je waarom? Omdat zij een kalifaat slechts als een historisch verschijnsel zien dat toendertijd in de Islamitische teksten is opgenomen. Zoals de hele wereld uit wereldrijken bestond. Nu hebben we natiestaten. En die andere realiteit vraagt om andere jurisprudentie. Is hun argumentatie. Zodoende kan je hun verklaring nalezen over hoe zij de Egyptische rechtsstaat zien in de 21e eeuw. En daar komt geen kalifaat in terug.
We hebben het niet over Egypte of de Egyptische rechtstaat. Egyptenaren bepalen niet wat het soenisme inhoudt, al komt daar iets moois uit één of andere conferentie. Ik had het over wat het soenisme leert en hoe dat problemen kan veroorzaken in Nederland. Oja, ik had het ook over de MB ;)

quote:
Als je goed leest gewoon zie dat hij het over Rome heeft dmv evangelisatie. Dat betekent da'wa, uitnodigen tot het geloof. Geen politiek streven. Maar zoals Christenen evangeliseren doen Moslims dat ook, hetzij op andere wijze dan gebruikelijk is bij vooral Evangelisch-Christelijke groeperingen. Niets nieuws onder zon en algemeen bekend volgens mij. En hij wijst hier nergens op het politiek gezien onderdanig maken van Europeanen om ze onder Islamitisch heerschappij te zetten. Iets wat jij wel lijkt te suggereren als dat dat de "soennitische leer" is. Niet meer doen dus voortaan :)
Misleidend, want de sharia gaat inherent gepaard met dwang. Het zijn tenslotte wetten, vaak met lijfstraffen, en tevens zijn deze wetten NIET alleen voor moslims. Ze gelden dus al voordat je tot de islam bekeert. "Zonder het zwaard bekeren" is de verplichte uitnodiging die vooraf gaat aan de tweede optie, de gewelddadige strijd. Daarom nodigde Bin Laden bijvoorbeeld ook de VS en Europa uit om islamitisch te worden. Tevens is het in de sharia verboden om onderworpen te zijn aan een niet-islamitische autoriteit. En is het dus ook weer misleidend om te stellen dat hij het hier nergens heeft over het politiek onderdanig maken van Europeanen.

[ Bericht 1% gewijzigd door 2030rd op 09-10-2011 20:05:36 ]
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:51:04 #238
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102885242
Er is een persmoment van 18.00 tot 18.30. Duidelijk genoeg, moet je daar niet makkelijk gaan lopen scoren over de rug van een 4 jarig jongetje, want dan krijg je inderdaad stompen op je bakkes.

Het is geen gevorderde wiskunde.
Dit, dus.
pi_102894421
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:25 schreef o2011 het volgende:
- dat het goed kan zijn dat de hele islam een dwaalspoor van de duivel is om volgzame geesten in de val te lokken
de duivel van welke religie?
pi_102895783
quote:
13s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef Buitendam het volgende:
Er is een persmoment van 18.00 tot 18.30. Duidelijk genoeg, moet je daar niet makkelijk gaan lopen scoren over de rug van een 4 jarig jongetje, want dan krijg je inderdaad stompen op je bakkes.

Doe eens normaal man.
of ben jij die rooie poldermoslim.

Die eerste baardmans wordt tenminste niet agressief. Natuurlijk snapt een 4 jarig kind niet wat er op zo'n spandoek staat. Dat had de 4 jarige van een kaalkop ook niet begrepen. Kinderen hebben horen sowieso niet thuisn op dit soort (en andere politieke / religieuze ) demonstraties.
Baardmans 1 wilde in ieder geval nog even netjes een vertaling geven van zijn in arabisch geschreven spandoekje. het zijn zijn broeders die agressief worden.

En dan die Dhimmie agent... wat een wezeloze bokkelul.
"nee ik heb een ander geloof"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om even terug te komen op onze welbespraakte homegrown menstruatiebaard aka the comediant formerly known as Klaas, maar nu door het leven gaand als een symbool dat ik hier op het forum niet kan weergeven.

Die heeft zich ook alleen bekeerd tot de islam omdat ie bij de moskee een gratis geit kreeg, en dat is toch altijd beter dan trekken. Want met zo'n kop en welbespraaktheid is het dat of wachten op je 12 maagden in het hiernamaals, en zelfs die meiskes zetten het op en lopen zodra je dat ziet.

Ze staan de openbare weg te scanderen in het arabisch.
maar ze intervieuwen mag men niet?
Ze hebben nog gelijk ook met hiun spandoeken....
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:20:49 #241
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102896315
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Doe eens normaal man.

Die eerste baardmans wordt tenminste niet agressief. Natuurlijk snapt een 4 jarig kind niet wat er op zo'n spandoek staat. Dat had de 4 jarige van een kaalkop ook niet begrepen. Kinderen hebben horen sowieso niet thuisn op dit soort (en andere politieke / religieuze ) demonstraties.
Baardmans 1 wilde in ieder geval nog even netjes een vertaling geven van zijn in arabisch geschreven spandoekje. het zijn zijn broeders die agressief worden.
[/spoiler]
Of je het nu eens bent met zulk gedachtegoed of niet; die mannen mogen met toestemming rustig demonstreren daar. Vooraf is aangekondigd en gevraagd om deze mannen niet te benaderen, tussen 18.00 en 18.30 is er een persmoment waarbij ze de pers te woord zullen staan.

Als PowNews dan tóch naar een man en kind loopt om hen te interviewen ben ik niet verwonderd dat ze daar op een niet al te zachte wijze worden weggewerkt. Die politieagent staat daar om de orde te bewaken en trekt hem heel terecht weg uit de demonstranten. Gaat ie daarna over omgekeerde wereld piepen, maar da's onterecht. Persmomentje tussen 18.00 en 18.30, daar heb je je maar aan te houden.
Dit, dus.
pi_102896670
Nee dat is vooraf niet aangegeven, tenminste dat blijkt niet uit het filmpje
En ook oom agent is zich daar niet van bewust...die neemt aan wat de baardbroeders roepen

Die man met kind doet "normaal"
quote:
>Vat ie geen kou dan?
<Als Allah het will
>Allah?
<Maar hij heeft ook een dikke trui aan
Vind ik wel grappig voor een tweede of derde generatie Nederlander, die droge humor

Boerkaverbod...daar heb je je ook maar aan te houden....
pi_102897532
Sharia enforcer Tim.... hier is ie weer terug.... Vrije meningsuiting:
quote:
13s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef Buitendam het volgende:

Doe eens normaal man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om even terug te komen op onze welbespraakte homegrown menstruatiebaard aka the comediant formerly known as Klaas, maar nu door het leven gaand als een symbool dat ik hier op het forum niet kan weergeven.

Die heeft zich ook alleen bekeerd tot de islam omdat ie bij de moskee een gratis geit kreeg, en dat is toch altijd beter dan trekken. Want met zo'n kop en welbespraaktheid is het dat of wachten op je 12 maagden in het hiernamaals, en zelfs die meiskes zetten het op en lopen zodra je dat ziet.

zondag 9 oktober 2011 @ 22:40:37 #244
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102897781
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Doe eens normaal man.

SPOILER

quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef desiredbard het volgende:
Sharia enforcer Tim.... hier is ie weer terug.... Vrije meningsuiting:

[..]

Doe eens normaal man.

SPOILER

Is er een reden dat je 2 keer dezelfde post plaatst?
Laffe huichelaar
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:42:33 #245
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_102897915
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Waarom? Kom vuilophaaldag losy het probleem zich vanzelf op
Beladers mogen niet zo zwaar tillen en al ze zullen al helemaal geen zin hebben in een vuilniszak die tegenspartelt.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_102898169
Ja ik DACHT even een meningsverschilletje met een MOD te hebben.
En weer een post verwijdert te zien... ik had mijn tweed post dan ook al zelf verwijdert.

Tim zwaait idd nog niet met een ban die hij me in principe wel had kunnen aansmeren gezioen de regels....

Hij waarschuwt eerst vriendelijk.

(Ik heb nog altijd een meningsverschilletje ;) maar met deze kun je een bee4tje discussieren en is de wordt de soep niet zo heet...
pi_102898411
Ok nog even zonder scheldwoorden dan.

Die pappa die geen aandelen gillete heeft , doet het best aardig... met zijn Allah en dikke trui.
Als Allah het niet doet dan toch de C&A wel
En daar is het ook NL voor...je mag demonstreren.
Maar zijn "Broeders"
Wat een zielig zooitje.

En je maakt je natuurlijk helemaal belachelijk als je de belichaming van de Duitse Invasie in Rusland meeneemt... Klaasmed Barbarossa
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:27:58 #248
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102900597
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef desiredbard het volgende:
Nee dat is vooraf niet aangegeven, tenminste dat blijkt niet uit het filmpje
Het is een regel om een demonstratie aan te vragen en daarbij mag je rustig regels opstellen. Eén van die regels was een persmomentje tussen 18.00 en 18.30 uur, zoals die agent aangeeft.

quote:
En ook oom agent is zich daar niet van bewust...die neemt aan wat de baardbroeders roepen
Kijk het filmpje nou eens terug. Die agent trekt de reporter uit de groep en wijst hem op het feit dat ie tussen zes en half 7 vragen mag stellen, maar nu daar gewoon weg moet wezen.

quote:
Die man met kind doet "normaal"
Die wil die reporters even te woord staan, klaarblijkelijk is hij niet op de hoogte van de regels van de groep op dat moment om de pers alleen tussen 6 en half zeven te woord te staan. Hoogstwaarschijnlijk door 1 woordvoerder, gok ik.

quote:
Vind ik wel grappig voor een tweede of derde generatie Nederlander, die droge humor
Dat kan, ik vind het nogal makkelijk scoren.

quote:
Boerkaverbod...daar heb je je ook maar aan te houden....
:?
Dit, dus.
pi_102902441
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef 2030rd het volgende:
Wacht even. Ik stelde de vraag aan jou en wil er graag antwoord op. Je bent toch soenniet? Dan zou je het moeten weten. Is dat wat het soenisme leert?
Jij beweert. Wie beweert bewijst. En daarom zeg: ik weet het niet wat het soennisme leert in deze :) Verrijk me.

Dus mag je hem onderbouwen met islamitische bronnen. Je bewering was dat er onder het soennisme en de vier overgebleven rechtscholen een eengezindheid/consensus was dat de shari'a wereldwijd verspreidt moet worden.

quote:
We hebben het niet over Egypte of de Egyptische rechtstaat. Egyptenaren bepalen niet wat het soenisme inhoudt, al komt daar iets moois uit één of andere conferentie. Ik had het over wat het soenisme leert en hoe dat problemen kan veroorzaken in Nederland.
Al-Azhar is al eeuwen het grootste soennitische bolwerk. Na de kolonisatie is dat iets afgenomen qua uitmuntende reputatie in de Islamitisch-soennitische wereld maar nog steeds de grootste. De vier rechtscholen en hun jurisprudentie worden er onderwezen, alsmede de drie theologische scholen die het soennisme vormen gezamelijk. De soennitische geleerden van al-Azhar haalde ik aan om je erop te wijzen dat zij blijkbaar je mening niet delen. Daarom dat ik al zei dat zaken niet zo zwart-wit zijn. Dan kan je natuurlijk blijven vasthouden aan jouw persoonlijke visie op het soennisme. Maar dat neem ik dan niet zo serieus. Wellicht kom je voor iemand met minder kennis van zaken wel wat overtuigender over.

quote:
Oja, ik had het ook over de MB ;)
Je maakte je hard over dat "het soennisme" een kalifaat zou nastreven. Ik wees je op soennitische geleerden van al-Azhar die het tegenovergestelde menen van hun leer. Je zei dit namelijk: "Je vergeet alleen te vermelden dat dit doel toevallig overeenkomt met wat het soenisme leert. Dus de context: het soenisme leert dat de sharia wereldwijd moet heersen en er een kalifaat gesticht moet worden. Dit klopt niet, volgens o.a. geleerden van al-Azhar. De argumentatie erachter gaf ik al: de ontwikkeling van een kalifaat was in de politiek-historische context waarin wereldrijken waren. Nu zijn er natie-staten waar grenzen vastliggen en houden de soennitische geleerden van al-Azhar daar rekening mee.

quote:
Misleidend, want de sharia gaat inherent gepaard met dwang. Het zijn tenslotte wetten....[etc]
Je draaft te ver door. In het citaat van Qaradawi zegt hij duidelijk dat het om de boodschap van de Islam verspreiden gaat; evangelisatie. Nergens heeft hij het erover om de Europeanen te onderwerpen onder dwang, met lijfstraffen en politieke macht. Hij spreekt dus zoals een Christen ook erover spreekt om de Moslimwereld te evangeliseren en hen de verlossing in Jezus te brengen. Lees zijn woorden boven maar nog eens na.

quote:
Daarom nodigde Bin Laden bijvoorbeeld ook de VS en Europa uit om islamitisch te worden.
Nee. Stond totaal los ervan. Maar dat ga ik niet uitleggen want dan wordt dit helemaal offtopic.

quote:
Tevens is het in de sharia verboden om onderworpen te zijn aan een niet-islamitische autoriteit.
Onzin. De eerste Moslims kregen onderdak bij de Christelijke koning van het huidige Ethiopie toen ze op de vlucht waren voor de boze Mekkanen. Op order van de profeet himself. Islamitische jurisprudentie verbindt het verblijven in een gebied/land aan de veiligheid/vrijheid die het Moslims biedt in het belijden van geloof. Genoeg over te vinden in klassieke jurisprudentie.
pi_102907839
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 00:29 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Jij beweert. Wie beweert bewijst. En daarom zeg: ik weet het niet wat het soennisme leert in deze :) Verrijk me.
Ik stelde toch echt de vraag eerst aan jou. En dat heb ik gedaan omdat ik al meerdere malen met moslims in discussie gegaan ben die proberen te peilen hoeveel ik van de islam weet, en zo lang mogelijk zaken proberen te ontkennen. Daarom wil ik eerst van jou weten: jij beweert dus dat het soenisme niet leert om de sharia wereldwijd te verspreiden?

Als ik dan vervolgens aantoon dat je ongelijk hebt, dan is wat mij betreft de discussie klaar. Of je weet niet waar je het over hebt, of je probeert de zaken mooier af te beelden dan ze zijn.

quote:
Al-Azhar is al eeuwen het grootste soennitische bolwerk. Na de kolonisatie is dat iets afgenomen qua uitmuntende reputatie in de Islamitisch-soennitische wereld maar nog steeds de grootste. De vier rechtscholen en hun jurisprudentie worden er onderwezen, alsmede de drie theologische scholen die het soennisme vormen gezamelijk. De soennitische geleerden van al-Azhar haalde ik aan om je erop te wijzen dat zij blijkbaar je mening niet delen. Daarom dat ik al zei dat zaken niet zo zwart-wit zijn. Dan kan je natuurlijk blijven vasthouden aan jouw persoonlijke visie op het soennisme. Maar dat neem ik dan niet zo serieus. Wellicht kom je voor iemand met minder kennis van zaken wel wat overtuigender over.
Waar blijkt dan uit dat zij het soenisme aangepast hebben en het dus oneens zijn met mij?
En kom dan niet aanzetten met verklaringen die over de Egyptische staat gaan, want dat is niet het soenisme.

quote:
Je maakte je hard over dat "het soennisme" een kalifaat zou nastreven. Ik wees je op soennitische geleerden van al-Azhar die het tegenovergestelde menen van hun leer. Je zei dit namelijk: "Je vergeet alleen te vermelden dat dit doel toevallig overeenkomt met wat het soenisme leert. Dus de context: het soenisme leert dat de sharia wereldwijd moet heersen en er een kalifaat gesticht moet worden. Dit klopt niet, volgens o.a. geleerden van al-Azhar. De argumentatie erachter gaf ik al: de ontwikkeling van een kalifaat was in de politiek-historische context waarin wereldrijken waren. Nu zijn er natie-staten waar grenzen vastliggen en houden de soennitische geleerden van al-Azhar daar rekening mee.
Over die geleerden van al-Azhar, ik heb je net notabene een quote van Qaradawi gegeven waarin hij oproept tot het kalifaat. Maar heel toevallig knipte je dat uit mijn quote.Nog maar een keer dan:

quote:
"The patch of the Muslim state will expand to cover the whole earth and that the strength of this state will grow and become obvious to all. This also denotes good news for the long-cherished hope of revival of Muslims unity and rebirth of Islamic Caliphate."
Dus nogmaals de vraag aan jou: jij beweert dat Qaradawi geen kalifaat nastreeft en dat zelfs verwerpt? Ben jij een aanhanger van Qaradawi, de man die oproept tot een nieuwe holocaust op de Joden?

Dit is overigens wat de rector van de Al Azhar universiteit in Cairo vorige week nog zei:

quote:
Je draaft te ver door. In het citaat van Qaradawi zegt hij duidelijk dat het om de boodschap van de Islam verspreiden gaat; evangelisatie. Nergens heeft hij het erover om de Europeanen te onderwerpen onder dwang, met lijfstraffen en politieke macht. Hij spreekt dus zoals een Christen ook erover spreekt om de Moslimwereld te evangeliseren en hen de verlossing in Jezus te brengen. Lees zijn woorden boven maar nog eens na.
Nee, hij zegt dawah, niet evangelisatie. Hij heeft het over de sharia, en dat gaat inherent gepaard met dwang/geweld. Kijk bijvoorbeeld wat er nu in Egypte met de Kopten gebeurt; dat is wat de sharia inhoudt voor niet-moslims. De Kopten waren bezig een kerk te reparen, wat niet mag volgens de sharia. De kerk werd daarom aangevallen en hieruit volgden de rellen.

quote:
Islamitische jurisprudentie verbindt het verblijven in een gebied/land aan de veiligheid/vrijheid die het Moslims biedt in het belijden van geloof. Genoeg over te vinden in klassieke jurisprudentie.
En het volledig vrij belijden van de islam houdt in het volledig leven volgens de sharia. Oftewel de sharia wetten moeten boven de niet-islamitische wetten staan, anders worden moslims "onderdrukt".

[ Bericht 0% gewijzigd door 2030rd op 10-10-2011 11:22:58 ]
pi_102908303
"bevel van allah"

Domme slaven :')
Conscience do cost.
pi_102925072
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef ems. het volgende:
"bevel van allah"

Domme slaven :')
Onderwerping aan Allah is kenmerk van de Islam, het verklaart de naam zelfs.

De meeste westerlingen zijn slaven van Mammon. Dat lijkt me een stuk erger.
pi_102925124
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:14 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat klopt ook, vandaar dat ik de slaven in kwestie dom noem.
Conscience do cost.
pi_102925280
quote:

[..]

1 woord: Qatar.
pi_102925449
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

1 woord: Qatar.
Het geldt ook niet exclusief voor Westerlingen, zeer zeker niet.

Maar ik heb liever met iemand te doen die Allah 'dient', dan iemand de 'Mammon' dient.
pi_102929607
quote:

[..]

Nou nee hoor. Dat zijn die moslims nml. ook nog eens. Dubbel fucked up dus.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:43:39 #257
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_102929685
Ik onderwerp mij aan Allah en dat doe ik met gepaste trots. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_102929789
Ik onderwerp mij aan Thor met gepaste trots.

Want Thor heeft een vet lauwe donderhamer. Die doet het goed bij de chickas.

Thor kickt allah z'n ass nog voor het ontbijt. Thor is de Chuck Norris der goden.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102931865
quote:
99s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik onderwerp mij aan Thor met gepaste trots.

Want Thor heeft een vet lauwe donderhamer. Die doet het goed bij de chickas.

Thor kickt allah z'n ass nog voor het ontbijt. Thor is de Chuck Norris der goden.
Zou je als Nederlander niet liever van Donar spreken in plaats van Thor?

[ Bericht 1% gewijzigd door Ludd op 10-10-2011 21:31:52 ]
pi_102932148
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef Ludd het volgende:

[..]

Je profileert je graag als rechtgeaard NederlanderGermaan. Zou je als Nederland niet liever van Donar spreken in plaats van Thor?
pi_102932877
quote:
Ik verwacht die reactie al. :) Maar een Skandinavische Germaan spreekt van Thor/Tor, waar een Germaan in onze contreien van Donar zou moeten spreken.

In hoeverre geloof jij hier overigens allemaal in? Denk je echt dat ragnarok er gaat komen? Als ik de voorspelling van de naderende zeer strenge winter zie, zou het zo maar kunnen dat fimbulwinter er aan zit te komen. :P
pi_102935271
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 10:42 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Ik stelde toch echt de vraag eerst aan jou...[etc]
Ik heb mijn antwoord op deze post in het volgende subtopic gepost, en tevens uitgelegd waarom:
[Centraal] Vragen over de Islam #11
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:16:08 #263
13462 BansheeBoy
pi_102935850
X-Ray, ik vraag het je wederom vriendelijk doch met klem. Wil je aub respectvol over de Schepper spreken? Jouw beledigingen bevorderen het discours niet, en ik neem dat je hier bent voor discussie. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_102936016
Is het weer deze tijd van jaar? Raymond komt weer ff polshoogte nemen?
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:23:43 #265
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102936299
quote:
15s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
X-Ray, ik vraag het je wederom vriendelijk doch met klem. Wil je aub respectvol over de Schepper spreken? Jouw beledigingen bevorderen het discours niet, en ik neem dat je hier bent voor discussie. :{

Ik vraag hetzelfde, en ik vraag aan jou niet zo snel op je pik getrapt te zijn. Het is maar internet.

Als iedereen nou ophoudt met trollen, en gewoon ontopic gaat, ipv over Thor lullen en persoonlijk blaten, hoef ik niets te editten en is iedereen gelukkig.
Laffe huichelaar
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:25:34 #266
13462 BansheeBoy
pi_102936410
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik vraag hetzelfde
Je bent een redelijk mens. Dank. :{

pi_102939025
-hier stond iets anders-

[ Bericht 47% gewijzigd door timmmmm op 10-10-2011 23:28:51 ]
pi_102943179
Die follow-up op Pownews vandaag; te triest voor woorden. Ze gaan om gelijk vragen bij wat onbeduidende kamerleden die onbeduidende populistische leuzen slecht na-papegaaien en ja knikken op alles wat ze gevraagd wordt. :')
“An interesting thing is a good thing.”
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:12:34 #269
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102955430
Dit soort haatbaarden zijn lijstduwers van de PVV
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_102966394
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit soort haatbaarden zijn lijstduwers van de PVV
Ik zou het redelijk triest vinden al mensen omwille van een groepje van 40 man, waar hebben we het over, op een bepaalde partij gaat stemmen.
pi_102969919
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:29 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik zou het redelijk triest vinden al mensen omwille van een groepje van 40 man, waar hebben we het over, op een bepaalde partij gaat stemmen.
In NL alleen zijn er dacht ik al enkele tienduizenden salafisten. Verder is het feit dat nog veel meer mensen zichzelf moslim noemen natuurlijk een hele goeie reden om PVV te stemmen, als je ziet wat voor absolute gruwelhorror er in de koran/hadith staat. Tijd om die mensen eens wat algemene ontwikkeling bij te brengen over de islam.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:36:41 #272
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102970387
Dus eigenlijk zeg je dat je je stem moet kiezen op basis van een boek?
pi_102970955
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef Re het volgende:
Dus eigenlijk zeg je dat je je stem moet kiezen op basis van een boek?
ja 100%
pi_102971059
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef o2011 het volgende:

[..]

In NL alleen zijn er dacht ik al enkele tienduizenden salafisten.
Onzin. Hooguit zo'n 2500 extremistische moslims in Nederland.

quote:
In september 2007 werd door Minister van Binnenlandse Zaken Ter Horst bekend gemaakt dat in Nederland tussen de 20.000 en 30.000 mensen mogelijk te beïnvloeden zijn door deze stroming binnen de islam. Er zijn zo'n 2500 potentiële activisten.[4] Volgens onderzoek van de Universiteit van Amsterdam uit 2010 is er geen radicalisering in deze groep te constateren.
quote:
Verder is het feit dat nog veel meer mensen zichzelf moslim noemen natuurlijk een hele goeie reden om PVV te stemmen, als je ziet wat voor absolute gruwelhorror er in de koran/hadith staat.
Zolang alleen jij en een handjevol fundamentalisten die teksten hoog opvatten is daar weinig reden toe.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:49:21 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102971293
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef o2011 het volgende:

[..]

ja 100%
Best dom eigenlijk, je zou zelf eens moeten gaan leven dan geleefd worden door een boek
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:57:08 #276
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102971862
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:29 schreef Ludd het volgende:

[..]

Er gebeuren gekkere dingen, maar je weet net zo goed als ik dat het zo is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_102972222
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onzin. Hooguit zo'n 2500 extremistische moslims in Nederland.
quote:
In september 2007 werd door Minister van Binnenlandse Zaken Ter Horst bekend gemaakt dat in Nederland tussen de 20.000 en 30.000 mensen mogelijk te beïnvloeden zijn door deze stroming binnen de islam. Er zijn zo'n 2500 potentiële activisten.[4] Volgens onderzoek van de Universiteit van Amsterdam uit 2010 is er geen radicalisering in deze groep te constateren.
pi_102972699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef o2011 het volgende:

[..]

[..]

Wat begrijp je niet aan "mogelijk te beïnvloeden" en "is er geen radicalisering te constateren"?
pi_102974379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan "mogelijk te beïnvloeden" en "is er geen radicalisering te constateren"?
Wat begrijp je niet aan 30.000 agressieve schapen?
pi_102974649
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef o2011 het volgende:

[..]

Jouw logisch deductief vermogen begrijpen we niet
pi_102974760
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef o2011 het volgende:

[..]

Doel je op die 40 schapen uit de OP? Nou nou, Nederland berg je maar!

:')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:39:57 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102974952
Goochelen met getallen voor dummies heet dat boek van hem zeker
pi_102975643
30.000 is een handjevol, ja en dan ben ik kabouter plop
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:53:22 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_102975923
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef o2011 het volgende:
30.000 is een handjevol, ja en dan ben ik kabouter plop
Plopperdeplopperdeplop.
Laffe huichelaar
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:54:40 #285
262 Re
Kiss & Swallow
pi_102976015
Ik zag er maar 40 demonstreren, of zie je het meer voor je als een giftig verborgen monster achter je deur?
pi_102976213
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef Re het volgende:
Ik zag er maar 40 demonstreren, of zie je het meer voor je als een giftig verborgen monster achter je deur?
Alle so called gematigde moslims doen natuurlijk aan taqiyya en zetten steevast 's avonds om 10 uur op een verborgen zolderkamer een radiozender aan. Dan wisselen ze met Bin Laden hun snode plannetjes uit en bespreken ze hoe ze de wereld gaan veroveren. En wij maar niks doorhebben. :(
pi_102991067
Bin Laden is dood.

Niet alles geloven wat die radiozender zegt.
pi_103010707
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:14 schreef DrMabuse het volgende:
Bin Laden is dood.

Niet alles geloven wat die radiozender zegt.
pi_103013987
quote:
3s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is een regel om een demonstratie aan te vragen en daarbij mag je rustig regels opstellen. Eén van die regels was een persmomentje tussen 18.00 en 18.30 uur, zoals die agent aangeeft.
Leuk voor ze...de pers had ze eigenlijk helemaal geen aandacht moeten geven.
Maar als je een probleem hebt aangesproken te worden (door de pers of wie dan ook) moet je misschien maar niet gaan protesteren
quote:
Kijk het filmpje nou eens terug. Die agent trekt de reporter uit de groep en wijst hem op het feit dat ie tussen zes en half 7 vragen mag stellen, maar nu daar gewoon weg moet wezen.
Had ik al 3 keer gedaan ... nu is het 4
Meneer die al maanden zijn scheermesje kwijt is, laat zich niet opnaaien door de reporter.
Zijn broeders worden agressief (er wordt nog niets gezegd over een persmomentje)
Bromsnor die het vermiste scheermes van voornoemde pappa blijkbaar had gevonden en dus bij gebrek aan harige bovenlip vanuf verwezen zal worden als Brigadier D. Himmi komt tussenbeiden.
Reporter vraagt zich af waarom er geweld tegen hem gebruikt mag worden, en Brigadier D Himmi gaat "even kijken"
En dan is er inene het persmomentje

quote:
Die wil die reporters even te woord staan, klaarblijkelijk is hij niet op de hoogte van de regels van de groep op dat moment om de pers alleen tussen 6 en half zeven te woord te staan. Hoogstwaarschijnlijk door 1 woordvoerder, gok ik.
Broeder Roodbaard;
quote:
Dat kan, ik vind het nogal makkelijk scoren.
Nee die man doet normaal, ik probeer daar helemaal niet te scoren.
Kijk zelf dat filmpje nog een keer
"maar hij heeft ook een dikke trui aan" Eeen 100e genratie Klaas Jansen de Dokwerker in A of R dam had het niet beter kunnen doen

quote:
:?
?
pi_103241384
Niet alleen maar een klein groepje van 40 ongevaarlijke gekken zoals hier vaak werd gezegd lijkt me.

Meer een groot groepje debielen met antieke en ondemocratische ideeën dat hier niet thuis hoort :

http://www.youtube.com/us(...)#p/a/u/0/1aykMmpZnpE

http://www.youtube.com/user/prisonersbehindbars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')