Onderwerping aan Allah is kenmerk van de Islam, het verklaart de naam zelfs.quote:
Dat klopt ook, vandaar dat ik de slaven in kwestie dom noem.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:14 schreef Ludd het volgende:
[..]
Onderwerping aan Allah is kenmerk van de Islam, het verklaart de naam zelfs.
1 woord: Qatar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:14 schreef Ludd het volgende:
[..]
De meeste westerlingen zijn slaven van Mammon. Dat lijkt me een stuk erger.
Het geldt ook niet exclusief voor Westerlingen, zeer zeker niet.quote:
Nou nee hoor. Dat zijn die moslims nml. ook nog eens. Dubbel fucked up dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:14 schreef Ludd het volgende:
[..]
De meeste westerlingen zijn slaven van Mammon. Dat lijkt me een stuk erger.
Zou je als Nederlander niet liever van Donar spreken in plaats van Thor?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik onderwerp mij aan Thor met gepaste trots.
Want Thor heeft een vet lauwe donderhamer. Die doet het goed bij de chickas.
Thor kickt allah z'n ass nog voor het ontbijt. Thor is de Chuck Norris der goden.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef Ludd het volgende:
[..]
Je profileert je graag als rechtgeaard NederlanderGermaan. Zou je als Nederland niet liever van Donar spreken in plaats van Thor?
Ik verwacht die reactie al.quote:
Ik heb mijn antwoord op deze post in het volgende subtopic gepost, en tevens uitgelegd waarom:quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:42 schreef 2030rd het volgende:
[..]
Ik stelde toch echt de vraag eerst aan jou...[etc]
Ik vraag hetzelfde, en ik vraag aan jou niet zo snel op je pik getrapt te zijn. Het is maar internet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:16 schreef BansheeBoy het volgende:
X-Ray, ik vraag het je wederom vriendelijk doch met klem. Wil je aub respectvol over de Schepper spreken? Jouw beledigingen bevorderen het discours niet, en ik neem dat je hier bent voor discussie.²
Je bent een redelijk mens. Dank.quote:
Ik zou het redelijk triest vinden al mensen omwille van een groepje van 40 man, waar hebben we het over, op een bepaalde partij gaat stemmen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit soort haatbaarden zijn lijstduwers van de PVV
In NL alleen zijn er dacht ik al enkele tienduizenden salafisten. Verder is het feit dat nog veel meer mensen zichzelf moslim noemen natuurlijk een hele goeie reden om PVV te stemmen, als je ziet wat voor absolute gruwelhorror er in de koran/hadith staat. Tijd om die mensen eens wat algemene ontwikkeling bij te brengen over de islam.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:29 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik zou het redelijk triest vinden al mensen omwille van een groepje van 40 man, waar hebben we het over, op een bepaalde partij gaat stemmen.
ja 100%quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef Re het volgende:
Dus eigenlijk zeg je dat je je stem moet kiezen op basis van een boek?
Onzin. Hooguit zo'n 2500 extremistische moslims in Nederland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef o2011 het volgende:
[..]
In NL alleen zijn er dacht ik al enkele tienduizenden salafisten.
quote:In september 2007 werd door Minister van Binnenlandse Zaken Ter Horst bekend gemaakt dat in Nederland tussen de 20.000 en 30.000 mensen mogelijk te beïnvloeden zijn door deze stroming binnen de islam. Er zijn zo'n 2500 potentiële activisten.[4] Volgens onderzoek van de Universiteit van Amsterdam uit 2010 is er geen radicalisering in deze groep te constateren.
Zolang alleen jij en een handjevol fundamentalisten die teksten hoog opvatten is daar weinig reden toe.quote:Verder is het feit dat nog veel meer mensen zichzelf moslim noemen natuurlijk een hele goeie reden om PVV te stemmen, als je ziet wat voor absolute gruwelhorror er in de koran/hadith staat.
Best dom eigenlijk, je zou zelf eens moeten gaan leven dan geleefd worden door een boekquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |