quote:
Op zondag 9 oktober 2011 23:27 schreef Buitendam het volgende:[..]
Het is een regel om een demonstratie aan te vragen en daarbij mag je rustig regels opstellen. Eén van die regels was een persmomentje tussen 18.00 en 18.30 uur, zoals die agent aangeeft.
Leuk voor ze...de pers had ze eigenlijk helemaal geen aandacht moeten geven.
Maar als je een probleem hebt aangesproken te worden (door de pers of wie dan ook) moet je misschien maar niet gaan protesteren
quote:
Kijk het filmpje nou eens terug. Die agent trekt de reporter uit de groep en wijst hem op het feit dat ie tussen zes en half 7 vragen mag stellen, maar nu daar gewoon weg moet wezen.
Had ik al 3 keer gedaan ... nu is het 4
Meneer die al maanden zijn scheermesje kwijt is, laat zich niet opnaaien door de reporter.
Zijn broeders worden agressief (er wordt nog niets gezegd over een persmomentje)
Bromsnor die het vermiste scheermes van voornoemde pappa blijkbaar had gevonden en dus bij gebrek aan harige bovenlip vanuf verwezen zal worden als Brigadier D. Himmi komt tussenbeiden.
Reporter vraagt zich af waarom er geweld tegen hem gebruikt mag worden, en Brigadier D Himmi gaat "even kijken"
En dan is er inene het persmomentje
quote:
Die wil die reporters even te woord staan, klaarblijkelijk is hij niet op de hoogte van de regels van de groep op dat moment om de pers alleen tussen 6 en half zeven te woord te staan. Hoogstwaarschijnlijk door 1 woordvoerder, gok ik.
Broeder Roodbaard;
quote:
Dat kan, ik vind het nogal makkelijk scoren.
Nee die man doet normaal, ik probeer daar helemaal niet te scoren.
Kijk zelf dat filmpje nog een keer
"maar hij heeft ook een dikke trui aan" Eeen 100e genratie Klaas Jansen de Dokwerker in A of R dam had het niet beter kunnen doen
quote:
?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.