abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102844737
Kennelijk willen ze de aandacht afleiden van de occupy movement zodat de elite door kan gaan met zakkenvullen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:30:39 #102
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102844777
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:28 schreef polderturk het volgende:
Kennelijk willen ze de aandacht afleiden van de occupy movement zodat de elite door kan gaan met zakkenvullen.
Natuurlijk. Zo zijn de buurtbewoners in de wijk Seghwaert van Zoetermeer.
Als frontsoldaten van de occupy movement worden ze allemaal betaald door elitaristen om quasi-verontwaardigd boos te zijn tegen een moskee. Dat het gewoon laffe tokkies zijn, dat kan niet, die moeten wel van een higher power komen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102844935
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Natuurlijk. Zo zijn de buurtbewoners in de wijk Seghwaert van Zoetermeer.
Als frontsoldaten van de occupy movement worden ze allemaal betaald door elitaristen om quasi-verontwaardigd boos te zijn tegen een moskee. Dat het gewoon laffe tokkies zijn, dat kan niet, die moeten wel van een higher power komen.
Het gaat me om het moment waarop ze dit nieuwsbericht publiceren. Mensen moeten weer banggemaakt worden voor moslims of een ander 'gevaar'.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:38:06 #104
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102844960
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:37 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het gaat me om het moment waarop ze dit nieuwsbericht publiceren. Mensen moeten weer banggemaakt worden voor moslims of een ander 'gevaar'.
Wie doen dat dan? De media? Zijn zij op hand van de islamofoben?
pi_102845024
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Moslims vrezen alleen maar de Schepper van de hemelen en aarde. Ze zijn niet bang voor andere zaken, zoals de islamofoobjes.
Ben je niet bang voor de dood van je geliefde(n) en naasten?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102845175
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]Dat het gewoon laffe tokkies zijn, dat kan niet, die moeten wel van een higher power komen.
Uiteraard is het tegen de verspreiding van nog meer religieuze onzin zijn het gedrag van laffe tokkies.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102845252
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Moslims vrezen alleen maar de Schepper van de hemelen en aarde. Ze zijn niet bang voor andere zaken, zoals de islamofoobjes.
Welke van de 2.000 aanbeden scheppers op deze aarde?
Oh die ene die wel waar is en die 1.999 anderen, DIE zijn toch zo ONWIJS onzin! Maar die van ons is echt waar hoor! :Y
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:49:04 #108
345192 Adam1981
@DIFBrigade
pi_102845272
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:40 schreef De_Nuance het volgende:

Nou ja, bang... we gaan allemaal dood (Every Soul Shall Taste Death), dat hoort bij het leven, de Islam leert ons waarom wij geschapen zijn en wat onze taak is op de aarde. Ik ben voornamelijk bang dat ik als een slechte moslim zal sterven. Het enige wat ik wens van Allah (swt) is dat ik als een goede moslim mag sterven.
pi_102845298
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:40 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Nee. Wel voor djinns :')
pi_102845324
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:49 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Nou ja, bang... we gaan allemaal dood (Every Soul Shall Taste Death), dat hoort bij het leven, de Islam leert ons waarom wij geschapen zijn en wat onze taak is op de aarde. Ik ben voornamelijk bang dat ik als een slechte moslim zal sterven. Het enige wat ik wens van Allah (swt) is dat ik als een goede moslim mag sterven.
Dat we allemaal doodgaan weet ik, maar ik denk dat je er toch wel bang voor bent.

Maar goed, ik respecteer jouw religieuze opvattingen die ik niet deel.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:50:18 #111
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uiteraard is het tegen de verspreiding van nog meer religieuze onzin zijn het gedrag van laffe tokkies.
Ik heb het over buurtbewoners die gaan protesteren als hun kansenwijk met een moskee wordt opgeleukt. Lekker verhuizen, je zit sowieso nog 15 jaar in een bouwput en die moskee is echt the least of your worries.
pi_102845343
quote:

[..]

Oh nu geef je al toen dat je een voorhuidsloze bent? Eerst was je toch zogenaamd een ggggrristen?
pi_102845352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik heb het over buurtbewoners die gaan protesteren als hun kansenwijk met een moskee wordt opgeleukt. Lekker verhuizen, je zit sowieso nog 15 jaar in een bouwput en die moskee is echt the least of your worries.
Seghwaert is alles behalve een kansenbuurt. Veel dure koopwoningen daar. Allemaal minimaal 2 x modaal.
pi_102845369
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Welke van de 2.000 aanbeden scheppers op deze aarde?
Oh die ene die wel waar is en die 1.999 anderen, DIE zijn toch zo ONWIJS onzin! Maar die van ons is echt waar hoor! :Y
Geweldig hoe jij stelling neemt tegen religie. De argumenten die jij gebruikt, gebruikte ik op de basisschool. Prima om tegen religie in te gaan, maar doe dat op zn minst met een beetje stijl.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102845419
quote:

[..]

Hij leert je ook dat de maan gespleten is geweest, dat de zon in een modderpoel ondergaat en dat onzichtbare boze geesten je proberen te verleiden :')
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:53:48 #116
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845431
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Seghwaert is alles behalve een kansenbuurt. Veel dure koopwoningen daar. Allemaal minimaal 2 x modaal.
En gaan ze die moskee tegenover de dure woningen zetten, of in het vernieuwde deel?
pi_102845460
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geweldig hoe jij stelling neemt tegen religie. De argumenten die jij gebruikt, gebruikte ik op de basisschool. Prima om tegen religie in te gaan, maar doe dat op zn minst met een beetje stijl.
Zolang ze onweerlegbaar zijn, zijn ze valide. De absurditeit van religie is het best aan te tonen door te spiegelen.

Jij neemt geen stelling tegen religie trouwens. Je bent alleen tegen mensen die tegen de islam zijn. Tegen christendom ed zijn is natuurlijk wel bon ton.
pi_102845474
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En gaan ze die moskee tegenover de dure woningen zetten, of in het vernieuwde deel?
Bij die dansschool. Daar woont die maat van mij dus ook. Allemaal koop.
pi_102845523
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zolang ze onweerlegbaar zijn, zijn ze valide. De absurditeit van religie is het best aan te tonen door te spiegelen.

Jij neemt geen stelling tegen religie trouwens. Je bent alleen tegen mensen die tegen de islam zijn. Tegen christendom ed zijn is natuurlijk wel bon ton.
Tegen een boerkaverbod zijn = pro-islam?

Dat moet je mij toch effe uitleggen. Overigens heb ik ook niks tegen het christendom. Met de meeste christenen kan ik het prima vinden.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:57:18 #120
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845528
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bij die dansschool. Daar woont die maat van mij dus ook. Allemaal koop.
Dan kunnen ze daar toch eenvoudig bezwaar tegen indienen?
Niet uit een islamofoob onderbuik gevoel, maar dat vereist een wijziging van het bestemmingsplan en er zijn al tal van zaken geweest waarbij mensen beroep aantekenden doordat een moskee, school of andere verkeersintensieve functie hun WOZ-waarde deed dalen.
pi_102845579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dan kunnen ze daar toch eenvoudig bezwaar tegen indienen?
Niet uit een islamofoob onderbuik gevoel, maar dat vereist een wijziging van het bestemmingsplan en er zijn al tal van zaken geweest waarbij mensen beroep aantekenden doordat een moskee, school of andere verkeersintensieve functie hun WOZ-waarde deed dalen.
Mijn ervaring is dat je bezwaren kunt indienen tot je een ons weegt, maar dat als de gemeente voorstander is van de bouw, je het wel kunt schudden.

Je kunt het proces hooguit vertragen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:00:36 #122
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845621
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je bezwaren kunt indienen tot je een ons weegt, maar dat als de gemeente voorstander is van de bouw, je het wel kunt schudden.

Je kunt het proces hooguit vertragen.
Vertragen is ook al prettig, denk ik zo.
pi_102845684
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ja maar Koos heeft helaas wel gelijk. De gemeente drukt het toch door, zelf als keer op keer weer blijkt dat het door extremistische organisaties gefinancierd wordt.
pi_102845829
Zulke fijne mensen toch http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1113005 O+

Vanaf 8:45

Verrijking! O+

En dan die wout :(
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:08:42 #125
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845845
wet Bibob?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:09:31 #126
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_102845863
quote:
Ik lieg niet, dat houdt in dat ik op de hoogte zou zijn van het feit dat er toch zeker tien moskeeën zijn waar wel wordt opgeroepen. Dat was ik niet.

Ik ben dus hooguit abuis.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_102845902
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En daarin zijn de mogelijkheden toch wel wat beperkt de afgelopen jaren om die vertragingen juist te voorkomen waar het gaat om wegen en dergelijke :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_102845911
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:09 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik lieg niet, dat houdt in dat ik op de hoogte zou zijn van het feit dat er toch zeker tien moskeeën zijn waar wel wordt opgeroepen. Dat was ik niet.

Ik ben dus hooguit abuis.
Beweer dan niet stellig dingen als je het niet weet.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:13:18 #129
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

En daarin zijn de mogelijkheden toch wel wat beperkt de afgelopen jaren om die vertragingen juist te voorkomen waar het gaat om wegen en dergelijke :P
Een moslimweg :o?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:13:58 #130
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_102845977
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Beweer dan niet stellig dingen als je het niet weet.
Ik zal het onthouden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_102846006
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef 2030rd het volgende:
Het is wereldwijd de standaardprocedure dat moskeeën oproepen tot het gebed. Het is onoprecht om dit te ontkennen, en te doen alsof mensen die hiervoor vrezen islamofobe angsthazen zijn. Wees eerlijk.
Je houdt je van de domme hier. Jij weet dat een omroep tot het gebed kan variëren van door een microfoontje wat zeggen en dat alleen de Moskeebezoeker binnen het hoort tot de hele stad ermee wakker schreeuwen, zoals in het buitenland. Maar wij wonen in Nederland dus wat ze ergens anders doen is irrelevant. Dat laatste in Nederland niet het geval. Het eerste wel; omroepen zodat alleen de moskeebezoekers het horen. Daarmee houdt het eigenlijk al op.
Tenzij jij mij kan aanwijzen dat een aanzienlijk deel van de gebedshuizen in Nederland weldegelijk ook buiten hun omroep tot het gebed laat horen. Kom maar met bewijs om je angsten feitelijk gezien te onderbouwen.

quote:
Kun je dit middels cijfers hardmaken? Ik kan zelf alleen maar wijzen naar honderdduizenden moskeeën wereldwijd die wél gewoon oproepen tot het gebed. Dat is nou eenmaal de standaardprocedure, net zoals kerken kerkklokken gebruiken.
Je gaat niet op mijn vraag in. Ten eerste.

Ten tweede ga je het weer wereldwijd trekken. Wij wonen in Nederland. Nederlandse Moslims dienen zich gewoon aan de wet hier te houden. Willen ze het gebed vijfmaal daags in de publieke ruimte ook omroepen dmv speakers dan dienen ze daarvoor bij de gemeente te zijn of politiek gezien proberen de wet aan te passen. Meetbaar dus voor je of men daar echt behoefte aan heeft door dit soort aanvragen en/of politieke partijpunten na te gaan. Ik zou zeggen onderbouw je argument en laat ons cijfers zien dus. Jij deed een aanname immers om iets te beweren.
Bij het uitblijven van steekhoudende cijfers neem ik aan dat het iets is wat niet tot nauwelijks speelt onder Nederlandse Moslims.

quote:
Het is wereldwijd de standaardprocedure dat moskeeën oproepen tot het gebed. Het is onoprecht om dit te ontkennen, en te doen alsof mensen die hiervoor vrezen islamofobe angsthazen zijn. Wees eerlijk.
Verreweg de meeste moslims in Nederland zijn Soenitisch. Dat houdt in dat zij de Soenitische islam aanhangen. Mag ik dan gewoon vertellen wat de Soenitische islam inhoudt, en erop wijzen dat dit een erg groot probleem kan gaan vormen? Je probeert wederom legitieme en logische bezwaren af te doen als zijnde islamofobie, of als slechts mijn visie. Nee, dit is de standaard wereldwijd. Het is onnozel om te denken dat het in Nederland opeens een heel andere islam is.[/quote]

Nee, je projecteert jouw visie van de soennitische Islam op Moslims in Nederland die in de praktijk een andere invulling aan hun soennitische Islam geven. Daarnaast moet je eerst proberen hard te maken dat de soennitische Moslims in Nederland uberhaupt de soennitische leer volgen in alle facetten. Want net zoals de rooms katholieken rooms-katholiek zijn wil dat niet perse zeggen dat zij tot op de puntjes de leer van de rooms-katholieke kern volgen. Meestal is het niet zo zwart-wit, maar aan ook deze nuance ga jij compleet voorbij.

De praktijk wijst nu uit dat een aanzienlijk deel van de in Nederland woonachtige Moslims (waarvan het grote deel zich tot de soennitische stroming rekent) problemen met zich meebrengen die jij aankaart: vijandigheid tegen Nederland en ongelovigen, politiek-ideologisch bedreven op omverwerping van de democratisch-Nederlandse staat etc etc. Zodoende vraag ik je nogmaals om in alle eerlijk bij je betogen de vermelden dat de Nederlandse Moslims jouw visie van de soennitische Islam blijkbaar niet delen en in de praktijk brengen. Anders maak je je schuldig aan een onrealistisch beeld weergeven en angst aanjagen tegenover een minderheid in Nederland. En omdat vooral die angst onrealistisch is is dat kwalijk.

quote:
De islam is niet hetzelfde als alle moslims.
Het zou je sieren gewoon eerlijk te zijn over wat de islam inhoudt, ipv de aandacht af proberen te lijden door iets te zeggen over "de meeste moslims" en dan te doen alsof wat ik beweer over de islam voortkomt uit tunnelvisie.
Ik heb je eerder uitgenodigd te discussieren over Islam in het subtopic Filosofie en Levensbeschouwing. Onderaan een Islam topic. Dan kunnen we uitgebreid discussieren over soennitische Islam. Want je slaat nogal wat stappen over en lijkt alleen maar in zwart-wit te kunnen denken. En als iets wel niet zo is is dat de soennitische Islam, bronnen en interpretatie daarvan wat het politieke bestel betreft conform de huidige tijd en geest. Vraag maar aan een schriftgeleerde aan het Islam instituut in de wereld, Al Azhar te Cairo, of een soenniet ongelovigen mag afmaken in Nederland en/of erop uit is hen onder de knie te krijgen. Ik kan je garanderen dat je antwoord niet overeenkomt met de visie die jij nu deelt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:16:04 #132
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_102846030
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zulke fijne mensen toch http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1113005 O+

Vanaf 8:45

Verrijking! O+

En dan die wout :(
Er zullen maar weinig mensen zijn die dat gedrag goedkeuren.
Verder staat dat clubje radicalen natuurlijk helemaal los van de discussie om een moskee te bouwen in een wijk.
pi_102846044
quote:
Je houdt je van de domme hier. Jij weet dat een omroep tot het gebed kan variëren van door een microfoontje wat zeggen en dat alleen de Moskeebezoeker binnen het hoort tot de hele stad ermee wakker schreeuwen, zoals in het buitenland. Maar wij wonen in Nederland dus wat ze ergens anders doen is irrelevant. Dat laatste in Nederland niet het geval. Het eerste wel; omroepen zodat alleen de moskeebezoekers het horen. Daarmee houdt het eigenlijk al op.
Tenzij jij mij kan aanwijzen dat een aanzienlijk deel van de gebedshuizen in Nederland weldegelijk ook buiten hun omroep tot het gebed laat horen. Kom maar met bewijs om je angsten feitelijk gezien te onderbouwen.

[..]

Je gaat niet op mijn vraag in. Ten eerste.

Ten tweede ga je het weer wereldwijd trekken. Wij wonen in Nederland. Nederlandse Moslims dienen zich gewoon aan de wet hier te houden. Willen ze het gebed vijfmaal daags in de publieke ruimte ook omroepen dmv speakers dan dienen ze daarvoor bij de gemeente te zijn of politiek gezien proberen de wet aan te passen. Meetbaar dus voor je of men daar echt behoefte aan heeft door dit soort aanvragen en/of politieke partijpunten na te gaan. Ik zou zeggen onderbouw je argument en laat ons cijfers zien dus. Jij deed een aanname immers om iets te beweren.
Bij het uitblijven van steekhoudende cijfers neem ik aan dat het iets is wat niet tot nauwelijks speelt onder Nederlandse Moslims.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:15 schreef Aloulou het volgende:
Verreweg de meeste moslims in Nederland zijn Soenitisch. Dat houdt in dat zij de Soenitische islam aanhangen. Mag ik dan gewoon vertellen wat de Soenitische islam inhoudt, en erop wijzen dat dit een erg groot probleem kan gaan vormen? Je probeert wederom legitieme en logische bezwaren af te doen als zijnde islamofobie, of als slechts mijn visie. Nee, dit is de standaard wereldwijd. Het is onnozel om te denken dat het in Nederland opeens een heel andere islam is.
Nee, je projecteert jouw visie van de soennitische Islam op Moslims in Nederland die in de praktijk een andere invulling aan hun soennitische Islam geven. Daarnaast moet je eerst proberen hard te maken dat de soennitische Moslims in Nederland uberhaupt de soennitische leer volgen in alle facetten. Want net zoals de rooms katholieken rooms-katholiek zijn wil dat niet perse zeggen dat zij tot op de puntjes de leer van de rooms-katholieke kern volgen. Meestal is het niet zo zwart-wit, maar aan ook deze nuance ga jij compleet voorbij.

De praktijk wijst nu uit dat een aanzienlijk deel van de in Nederland woonachtige Moslims (waarvan het grote deel zich tot de soennitische stroming rekent) problemen met zich meebrengen die jij aankaart: vijandigheid tegen Nederland en ongelovigen, politiek-ideologisch bedreven op omverwerping van de democratisch-Nederlandse staat etc etc. Zodoende vraag ik je nogmaals om in alle eerlijk bij je betogen de vermelden dat de Nederlandse Moslims jouw visie van de soennitische Islam blijkbaar niet delen en in de praktijk brengen. Anders maak je je schuldig aan een onrealistisch beeld weergeven en angst aanjagen tegenover een minderheid in Nederland. En omdat vooral die angst onrealistisch is is dat kwalijk.

[..]

Ik heb je eerder uitgenodigd te discussieren over Islam in het subtopic Filosofie en Levensbeschouwing. Onderaan een Islam topic. Dan kunnen we uitgebreid discussieren over soennitische Islam. Want je slaat nogal wat stappen over en lijkt alleen maar in zwart-wit te kunnen denken. En als iets wel niet zo is is dat de soennitische Islam, bronnen en interpretatie daarvan wat het politieke bestel betreft conform de huidige tijd en geest. Vraag maar aan een schriftgeleerde aan het Islam instituut in de wereld, Al Azhar te Cairo, of een soenniet ongelovigen mag afmaken in Nederland en/of erop uit is hen onder de knie te krijgen. Ik kan je garanderen dat je antwoord niet overeenkomt met de visie die jij nu deelt.
[/quote]
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:17:10 #134
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_102846059
Je kunt dat ding niet tegenhouden maar wel hoe het er uit gaat zien

dus niet herkenbaar als moskee en parkeerruimte onder de moskee
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_102846184
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Een moslimweg :o?
Dat is de enige moslim die x-ray wel kan waarderen denk ik :P.

maar de procedure is veelal gelijk :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_102846245
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:16 schreef betyar het volgende:

[..]

Er zullen maar weinig mensen zijn die dat gedrag goedkeuren.
Verder staat dat clubje radicalen natuurlijk helemaal los van de discussie om een moskee te bouwen in een wijk.
Komt uit dezelfde hoek. Je moet niet raar opkijken als je de islam faciliteert en alle vrijheid geeft dat dit eruit voorkomt. Dat is nml. een wet van meden en perzen, kijk maar naar IEDER islamitisch land.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:29:07 #137
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_102846344
Ik ben tegen. Niet omdat het een moskee is maar omdat het een religieus gebouw is. Ik zou ook tegen een kerk of een synagoge zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:29:32 #138
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_102846352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Komt uit dezelfde hoek. Je moet niet raar opkijken als je de islam faciliteert en alle vrijheid geeft dat dit eruit voorkomt. Dat is nml. een wet van meden en perzen, kijk maar naar IEDER islamitisch land.
Complete onzin, heb je daar bronnen voor? Verwijzen naar een islamitisch land is hetzelfde als wijzen naar een afgesloten stam in Afrika.
De vrijheid die christenen hebben in die zogenaamde wet van je, heb je ook zo'n last van, die christen-extremisten in bible-belt.
pi_102846402
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:29 schreef betyar het volgende:

[..]

Complete onzin, heb je daar bronnen voor? Verwijzen naar een islamitisch land is hetzelfde als wijzen naar een afgesloten stam in Afrika.
De vrijheid die christenen hebben in die zogenaamde wet van je, heb je ook zo'n last van, die christen-extremisten in bible-belt.
Christen mogen van mij ook liever vandaag dan morgen oprotten. Man we komen net uit anderhalf millennium religieuze onderdrukking en achterlijkheid. Dan moeten we dus niet versie 3 van het onzingedachtengoed van die schizofrene wanabe kindermoordenaar uit het land van Judea gaan zitten verwelkomen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:32:57 #140
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_102846417
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Christen mogen van mij ook liever vandaag dan morgen oprotten. Man we komen net uit anderhalf millennium religieuze onderdrukking en achterlijkheid. Dan moeten we dus niet versie 3 van het onzingedachtengoed van die schizofrene wanabe kindermoordenaar uit het land van Judea gaan zitten verwelkomen.
Voor de duidelijkheid, Mohammed kwam volgens jou uit Judea?
pi_102846467
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, Mohammed kwam volgens jou uit Judea?
Mohammed was niet de stichter van die onzin. Dat was nummer 3.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:35:36 #142
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_102846483
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mohammed was niet de stichter van die onzin. Dat was nummer 3.
Oh excuus..dus we hebben het over?
pi_102846520
Judea strekt zich uit tot Mekka tegenwoordig
pi_102846534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Abraham natuurlijk.
pi_102846541
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Abrahamitisce religies denk ik dan
pi_102846603
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:37 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Abrahamitisce religies denk ik dan
De kanker der mensheid...

zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:40:52 #147
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_102846622
Oh Abraham, juist ja.

Anyway, ik ben zelf op m'n eigen manier gelovig maar ben geen voorstander van georganiseerde religies. Christendom, Islam, Jodendom en alle anderen zijn slechts bedoeld om hun volgers dom en meegaand te houden.

Elk gebouw dat meewerkt aan dat doel is er voor mij één te veel.
pi_102846649
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De kanker der mensheid...

[ afbeelding ]
Je plaatje doet het niet
pi_102846700
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:42 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Je plaatje doet het niet
Nu dan?
pi_102846723
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:40 schreef Strani het volgende:
Oh Abraham, juist ja.

Anyway, ik ben zelf op m'n eigen manier gelovig maar ben geen voorstander van georganiseerde religies. Christendom, Islam, Jodendom en alle anderen zijn slechts bedoeld om hun volgers dom en meegaand te houden.

Elk gebouw dat meewerkt aan dat doel is er voor mij één te veel.
Juistem. Maar ja, dan ben je een Tokkie en een potentiële Anders Breivik volgens bepaalde linkse zolderkamernerds tegenwoordig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')