abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102824031
quote:
De gemeente Zoetermeer stuit op felle weerstand van omwonenden van de Roggeakker in Seghwaert. Er liggen plannen klaar om hier binnen korte tijd een moskee te laten verijzen, maar buurtbewoners zien dit absoluut niet zitten. Ook Trots Zoetermeer en Lijst Hilbrand Nawijn zetten hun vraagtekens bij de plannen van de gemeente.

Gisteravond organiseerde de gemeente Zoetermeer in het Wapen van Zoetermeer een bijeenkomst voor bewoners uit de wijk Seghwaert. Niet vanwege de plannen die er zijn om een moskee te bouwen, maar om het WOP (Wijk Ontwikkelings Plan) te presenteren. Toch was er voor de aanwezige bewoners van de wijk maar één gespreksonderwerp: de moskee.
De WOP-presentatie werd ingeleid door wethouder Hans Haring (D66), maar hij had zichtbaar moeite met het zijn inleiding. Om de haverklap werd hij onderbroken door boze en verontwaardigde buurtbewoners. Dit omdat de gemeente de dag ervoor een ongeadresseerde brief aan de bewoners van Seghwaert heeft gestuurd over de komst van de moskee.
De verontwaardiging zit hem volgens de meeste buurtbewoners in de in hun ogen slechte communicatie van de gemeente. Bovendien zien veel buurtbewoners het simpelweg niet zitten dat er in de buurt een moskee komt. De redenen hiervoor lopen uiteen.
Zo is de angst voor een verkeerschaos groot. De gemeenschap die de moskee zou moeten gaan bekostigen heeft zo’n 7000 leden en dit is volgens veel bewoners een te groot aantal om in de wijk te laten parkeren. Verder is men bang dat er een hoop groen verloren gaat, of dat het straatbeeld van de wijk verstoord wordt.
Ook op het internet is de discussie in volle gang. Ruim 100 mensen hebben al bezwaar aangetekend in een online petitie met de naam ‘Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte.’

Aankomende donderdag 13 oktober is er in het gemeentehuis een informatieavond, georganiseerd door de gemeente, voor bewoners waarin zij volop vragen kunnen stellen over de bouw van de gebedsruimte.
Bron

:N
pi_102824060
O nee, alweer een moskee!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:05:26 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_102828897
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Bron

:N
Nee wat?
Nee, de gemeente heeft slecht gecommuniceerd?
Nee, er mag geen nieuwe moskee komen, uit principe?
Nee, een moskee op die plek is geen goed idee, dat past niet in de wijk?
Nee wat?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:06:39 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_102828962
De petitie heet "geen draagkracht voor nieuwe gebedsruimte". En er is een gemeenschap van 7000 man die de moskee gaat bekostigen.

Denken die petitiemakers niet na? :').
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:07:24 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102828993
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee wat?
Nee, de gemeente heeft slecht gecommuniceerd?
Nee, er mag geen nieuwe moskee komen, uit principe?
Nee, een moskee op die plek is geen goed idee, dat past niet in de wijk?
Nee wat?
Ja, het discussiepunt ontgaat mij ook.

NU ben ik geen voorstander van massa-immigratie uit de derde-wereld, om verschillende redenen. Maar als je dan toch daartoe besluit moet je ook de consequenties aanvaarden, dus ook dat die mensen een moskee willen.
The End Times are wild
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:09:23 #6
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_102829079
Dat van minder groen slaat nergens op. Als de moskee voor een modern uiterlijk gaat, dan zal het ook niets uitmaken. Wat wel uitmaakt is of zij een parkeerplaats gaan bouwen of niet om geen overlast te veroorzaken.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:11:55 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_102829221
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef rakotto het volgende:
Dat van minder groen slaat nergens op. Als de moskee voor een modern uiterlijk gaat, dan zal het ook niets uitmaken. Wat wel uitmaakt is of zij een parkeerplaats gaan bouwen of niet om geen overlast te veroorzaken.
Parkeren alleen is natuurlijk niet de enige overlast, je moet ook nog heen en weer.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:15:39 #8
137562 rakotto
pi_102829445
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Parkeren alleen is natuurlijk niet de enige overlast, je moet ook nog heen en weer.
Klopt, maar dat zal dan alleen op Vrijdag gebeuren om 12 of 1 uur 's middags en om 2 uur of 3 uur 's middags. En op de offerfeest en suikerfeest om 9 á 10 uur 's ochtends. Dus niet echt tijdens spitsuren.
pi_102829979
Gadverdamme, al dat geblèr van die minaretten, geschreeuw en overlast van moslimjongeren bij zo'n moskee. Ik moet er niet aan denken als zo'n ding bij mij in de buurt komt staan. :r
De Republiek
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:31:20 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102830313
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:25 schreef stroopdoosch het volgende:
Gadverdamme, al dat geblèr van die minaretten, geschreeuw en overlast van moslimjongeren bij zo'n moskee. Ik moet er niet aan denken als zo'n ding bij mij in de buurt komt staan. :r
Maar wat wil je dan? Moslims hun recht op een gebedsruimte ontzeggen of vind je het wel goed, als hij maar niet in jouw achtertuin staat?
The End Times are wild
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:01:36 #11
137562 rakotto
pi_102831553
quote:
Dat geschreeuw van Moslimsjongeren op een vrijdag kan ik snappen, maar dat geblér van die minaretten niet. Sinds wanneer wordt er in Nederland daar gebruik van gemaakt? Volgens mij komt er geen geluid van binnen naar buiten. :P

Maar anders krijg je hetzelfde geval als wat er in Frankrijk gebeurde, er wordt massaal op straat gebeden.
pi_102832043
quote:
Zolang als het geblèr de wettelijke norm van geluidsoverlast niet overstijgt is er niks mis mee. :)

En als dit geblèr zich voordoet binnen de geldende normen van tijdstip van overlast ook niet.

Je leert net zo goed daarmee leven als elk ander soort geluidoverlast (zolang je maar niet 'uptight' bent, want als je dat wel bent kan je helemaaaaaaaaaaaal niks hebben).
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_102832145
Geblèr van de minaretten?

Duidelijk nooit een NL moskee gezien dus
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102832446
yup.... ik hoor hier in Helmond geen geblèr....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_102832504
Gelukkig zijn we met belangrijke dingen bezig in dit land
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 08:55:21 #16
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_102836468
Zoetermeer. :')
Carpe Libertatem
pi_102836527
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan? Moslims hun recht op een gebedsruimte ontzeggen of vind je het wel goed, als hij maar niet in jouw achtertuin staat?
De Nimby gedachte is natuurlijk bij veel mensen van toepassing en niet alleen als het gaat om de bouw van een moskee. Men wil al heel lang radio actief afval hier in Drenthe (ondergronds) opslaan en heel vreemd, maar daar was (van links tot rechts) ook heel veel verzet tegen, ondanks dat we allemaal weten dat die troep ergens gedumpt moet worden.

Alles wat (mogelijk) overlast veroorzaakt roept verzet op van de mensen die daar in de buurt wonen. Als men besluit om in jouw "achtertuin" een asielzoekerscentrum te bouwen, dan kun je er donder op zeggen dat jouw buurt zich ook gaat verzetten.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:13:51 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_102836574
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:01 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dat geschreeuw van Moslimsjongeren op een vrijdag kan ik snappen, maar dat geblér van die minaretten niet. Sinds wanneer wordt er in Nederland daar gebruik van gemaakt? Volgens mij komt er geen geluid van binnen naar buiten. :P

Kijk, zoveel moskeeën zijn er nu in Nederland. Mensen weten niet eens dat er geen oproep tot gebed mag worden gehouden vanaf de minaret maar men is wel doodsbang dát het zo is. :').
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:24:49 #19
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_102836660
Kunnen we Zoetermeer niet gewoon verbieden?
Carpe Libertatem
pi_102836671
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 09:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen we Zoetermeer niet gewoon verbieden?
Ja hoor...hek er omheen en een tuigdorp van maken.
pi_102838196
Ten eerste, moskeeën maken WEL lawaai, ook hier in Nederland. Of ik moet psychotisch zijn en deze geluiden mijzelf inbeelden. Ik liep laatst door de stad, en was opeens omringd door gebedskreunen. En dat was zeker niet zachtjes, maar op een volume dat 10x zo hoog was als de muziek die soms op straat uit luidsprekers klinkt. Die moskee stond ook nog eens 100 meter verderop. Ook zijn er al filmpjes gemaakt van andere moskeeën waar dit zo is, en het is ook eens bij Netwerk geweest:

Ten tweede, zelfs al is dit bij sommige moskeeën nog niet het geval, het is bijzonder naïef om te denken dat de vrijheid om de luidsprekers te gebruiken niet geëist zal worden wanneer de gemeenschap groter en assertiever wordt en hier dus meer steun voor bestaat. Doen alsof dit niet zo is, is onoprecht. Net als wanneer christenen je uit zouden maken voor racist of christenfoob wannneer je je zorgen maakt over kerkklokken in kerken.

Ten derde, de argumenten van bewoners over gebrek aan groen, problemen met parkeerruimte, enz. zijn waarschijnlijk smoesjes, omdat hun echte zorgen weggezet worden als islamofobie/bekrompenheid. Dan maar aankomen met parkeerproblemen enz, whatever works om dit tegen te houden.

Een islamitische gemeenschap die ondanks deze tegenstand, tóch doorzet met deze moskee, toont niet bepaald goede wil. Ik weet dat niet de gehele gemeenschap deze moskee bouwt, maar waar zijn die 7000 man die luisteren naar de bezwaren van autochtonen? Die zien dat er tegenstand is en hun goede wil tonen door hun steun voor deze moskee op te zeggen?

De islam is een politieke beweging en cultuur die niet alleen haaks staat op onze eigen cultuur, maar die het ook vijandig gezind is. Ook al is het nu te politiek incorrect om dit te benoemen, het bestuur dat deze moskee goedgekeurd heeft dient eraan herinnerd te worden dat deze politieke correctheid ooit opklaart, en dat zij wel degelijk verantwoordelijk is.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2030rd op 08-10-2011 11:50:41 ]
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:33:28 #22
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_102838329
Nee, niet een moskee die vrijdag wat takkeherrie maakt met een filmpje van de EO die rechten heeft om op zondag kankerherrie te maken met elke bedenkbare herrie.

Rot gewoon op met je religie en hou het lekker voor jezelf.
Carpe Libertatem
pi_102838646
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, niet een moskee die vrijdag wat takkeherrie maakt met een filmpje van de EO die rechten heeft om op zondag kankerherrie te maken met elke bedenkbare herrie.

Rot gewoon op met je religie en hou het lekker voor jezelf.
Dat is de bedoeling van een moskee :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_102838710
Laat die mensen gewoon lekker een moskee bouwen. Wat de neuk maakt dat nou uit?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102838813
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
Laat die mensen gewoon lekker een moskee bouwen. Wat de neuk maakt dat nou uit?
Als het niet uitmaakt, waarom dan niet gewoon afzien van het bouwen? Laat de mensen het gewoon tegenhouden, wat maakt jou dat nou uit?
pi_102838926
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 08-10-2011 17:05:21 ]
pi_102839730
Onzin natuurlijk. Als mensen hun geloof uit willen oefenen moeten ze dat maar lekker achter gesloten deuren thuis doen. Ik kan het heel goed begrijpen dat je geen moskee (of kerk) in je buurt wilt alleen maar omdat simpele personen het nodig vinden om in metafysische larie te geloven.
Conscience do cost.
pi_102840112
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:26 schreef 2030rd het volgende:
Ten eerste, moskeeën maken WEL lawaai, ook hier in Nederland. Of ik moet psychotisch zijn en deze geluiden mijzelf inbeelden. Ik liep laatst door de stad, en was opeens omringd door gebedskreunen. En dat was zeker niet zachtjes, maar op een volume dat 10x zo hoog was als de muziek die soms op straat uit luidsprekers klinkt. Die moskee stond ook nog eens 100 meter verderop. Ook zijn er al filmpjes gemaakt van andere moskeeën waar dit zo is, en het is ook eens bij Netwerk geweest.
Verreweg de meeste moskeeën maken geen lawaai als in omroep tot het gebed wat buiten hoorbaar is. Dat weet jij ook wel. Jij duidt uitzonderingen op deze norm aan zoals het filmpje wat je post. Dat mag, maar het is niet eerlijk dat te behandelen alsof dat de standaardprocedure is. En eerlijk blijven we wel natuurlijk he.

quote:
Ten tweede, zelfs al is dit bij sommige moskeeën nog niet het geval, het is bijzonder naïef om te denken dat de vrijheid om de luidsprekers te gebruiken niet geëist zal worden wanneer de gemeenschap groter en assertiever wordt en hier dus meer steun voor bestaat. Doen alsof dit niet zo is, is onoprecht.
Kan je dit middels cijfers hard maken? Laten we zeggen dat er landelijk 500 gebedshuizen voor Moslims zijn. Dan zou op zijn minst 50% daarvoor zich hard hebben gemaakt om de luidsprekers vrij te mogen gebruiken dat het ook buiten hoorbaar is. Ik wacht dus je aanname even af totdat je dit statistisch en feitelijk kan onderbouwen. Bijvoorbeeld hoeveel aanvragen bij de gemeente er zijn gedaan om de omroep tot gebed buiten hoorbaar te mogen maken. Of dat in de lokale politiek dat politiek gezien gevraagd is van een partij waar Moslims op stemmen en het dus een politiek speerpunt is geworden. Er zijn genoeg Moskeeën die door de jaren heen groter zijn geworden qua aantal door een groeiende gemeenschap in de desbetreffende plaats. Je zou dus genoeg voor handen hebben om hier bewijzen uit te halen voor je stelling.

Ik geloof het tegenovergestelde namelijk van wat je hier zegt. Moslims in Nederland geven geen reet erom of hun gebedsomroep buiten hoorbaar is of niet. In de Moskee met een microfoon en speakertje is genoeg.

quote:
Ten derde, de argumenten van bewoners over gebrek aan groen, problemen met parkeerruimte, enz. zijn waarschijnlijk smoesjes, omdat hun echte zorgen weggezet worden als islamofobie/bekrompenheid. Dan maar aankomen met parkeerproblemen enz, whatever works om dit tegen te houden.
Dat zal wellicht meespelen. Maar vooral de zorgen wat parkeerproblemen zijn legitiem. Je wilt niet dat elke vrijdagmiddag middag je woonwijk overspoelt wordt met 400/500 extra auto's. Ook het aangezicht van het gebedshuis en of het bij de wijk past is legitiem in mijn ogen. Aan die Moslims om hierin naar hun te luisteren en dit mee te nemen in het besluit van hoe de Moskee eruit gaat zien.

quote:
Een islamitische gemeenschap die ondanks deze tegenstand, tóch doorzet met deze moskee, toont niet bepaald goede wil. Ik weet dat niet de gehele gemeenschap deze moskee bouwt, maar waar zijn die 7000 man die luisteren naar de bezwaren van autochtonen? Die zien dat er tegenstand is en hun goede wil tonen door hun steun voor deze moskee op te zeggen?
Je gaat iets te snel. Wie zegt dat die Moskee niet met deze medebewoners in gesprek gaat?
Ze zijn nu nog maar bij het begin en dus is dat gesprek nog niet geweest, als het plaatsvindt.
Daarnaast is het totaal afzien van het gebedshuis om de genoemde redenen een andere zaak en niet wensbaar. Dan kan je namelijk nergens meer een gebedshuis bouwen aangezien de komst daarvan altijd gepaard gaat met tegenwil van mensen uit de buurt. Of dat de meerderheid van de bewoners daar tegen zijn moet nog maar blijken trouwens. Want de mensen die ertegen zijn komen op zo'n meeting af en zijn diegenen die het lawaai maken over het probleem terwijl de mensen die er niet veel tegen hebben, of niets laten niets laten horen. Niet op die meeting noch in de media.

quote:
De islam is een politieke beweging en cultuur die niet alleen haaks staat op onze eigen cultuur, maar die het ook vijandig gezind is.
Je begint weer je EIGEN Islam visie te promoten als ongelovige. Voor 99% van de Nederlandse Moslims is de Islam geen politieke beweging. 99% van de Nederlandse Moslims hebben geen enkel probleem met de Nederlandse staat ansich noch beschouwen ze Nederlanders als volk als de grote vijand. Of zijn erop uit hen onderdanig aan hun eisen te maken. En dit allemaal vanuit hun visie en beleving van de Islam.

Je herhaalde riedel in deze komt dus vooral uit je eigen tunnelvisie om geen onderscheidt te maken wat jij meent dat Islam is en wat Moslims in Nederland menen dat Islam is. Het zou je sieren volgende keer als jij meent dat dit Islam is wel eerlijk te blijven en te benoemen in dezelfde paragraaf dat Nederlandse Moslims echter jouw visie niet delen over de Islam. Tenzij jij meent dat dat niet zo is en dan zie ik daar graag bewijs voor. Als je dan verwijst dat Nederlandse Moslims jouw aangedragen visies op de Islam niet delen zien we ook gelijk de relevantie van je betogen over de Islam wat de situatie in Nederland betreft met Moslims: 0.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aloulou op 08-10-2011 12:43:35 ]
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_102840295
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:06 schreef Dagonet het volgende:
De petitie heet "geen draagkracht voor nieuwe gebedsruimte". En er is een gemeenschap van 7000 man die de moskee gaat bekostigen.

Denken die petitiemakers niet na? :').
En met wel 100 ondertekenaars voor een online petitietje. Grootschalig protest hoor :')
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_102840565
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

En met wel 100 ondertekenaars voor een online petitietje. Grootschalig protest hoor :')
Echt Nederlansch protest.
pi_102840655
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:52 schreef 2030rd het volgende:

[..]

Als het niet uitmaakt, waarom dan niet gewoon afzien van het bouwen? Laat de mensen het gewoon tegenhouden, wat maakt jou dat nou uit?
7000 en 100, dan maakt het een beetje uit :').
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_102840787
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 12:56 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

7000 en 100, dan maakt het een beetje uit :').
Ach dat soort types gunt mensen geen gebedshuis. Ik heb niets met het geloof maar ik zou niet weten waarom een gemeente niet zou meewerken aan een kerk, tempel, moskee of synagoge anders dan op basis van rationele argumenten. En die zijn er niet echt zo te zien.
pi_102840800
quote:
Gast, als plannen per definitie zouden worden afgeblazen als een handjevol buurtbewoners in het verweer komt, dan zou er in Nederland geen enkel project meer van de grond komen. Er zijn altijd tegenstanders. AL-TIJD.
pi_102840835
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 21:35 schreef admiraal_anaal het volgende:

[...]Lijst Hilbrand Nawijn[...]

Dat die man nog in de politiek zit. :o En nog stemmen krijgt ook.
pi_102841181
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gast, als plannen per definitie zouden worden afgeblazen als een handjevol buurtbewoners in het verweer komt, dan zou er in Nederland geen enkel project meer van de grond komen. Er zijn altijd tegenstanders. AL-TIJD.
Het hoeft niet per definitie, alleen maar als het moslims gaat :').
pi_102841568
Haha vd week had een maatje van mij al bericht dat hij de tyfus erin had dat de gemeente een brief had gestuurd waarin ze aankondigden een moskee om de hoek te gaan bouwen. Dat is deze dus.

Hij is echt ziek nu.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102841598
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja ik wil ze hun 'recht' op een 'gebedsruimte' ontzeggen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102841635
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 09:13 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Kijk, zoveel moskeeën zijn er nu in Nederland. Mensen weten niet eens dat er geen oproep tot gebed mag worden gehouden vanaf de minaret maar men is wel doodsbang dát het zo is. :').
Je liegt:
Waarom doe je dat?
pi_102841752
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Haha vd week had een maatje van mij al bericht dat hij de tyfus erin had dat de gemeente een brief had gestuurd waarin ze aankondigden een moskee om de hoek te gaan bouwen. Dat is deze dus.

Hij is echt ziek nu.
Kut voor die vriend van je.
pi_102841790
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:33 schreef Monidique het volgende:

[..]

Kut voor die vriend van je.
Haha idd. Hij ziet zijn huis al in waarde kelderen en irriteert zich nu al aan de komende scharen theedoeken, mannen met baarden in een jurk en dat soort ellende _O-
pi_102841827
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waarom ga jij er niet naast wonen? O+
Omdat ik links ben. Ik vertel anderen dat zij zich moeten aanpassen, terwijl ik zelf in een blanke buurt ga wonen.
pi_102841831
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Haha idd. Hij ziet zijn huis al in waarde kelderen en irriteert zich nu al aan de komende scharen theedoeken, mannen met baarden in een jurk en dat soort ellende _O-
In waarde kelderen zelfs? Als dat aantoonbaar is kan hij gewoon planschade claimen bij de gemeente :). Maar goed hij zal daarvoor wel te vol zitten met opgekropte woede, Den Haag ontvluchten om van de buitenlanders af te zijn bouwen ze een moskee om de hoek _O-
pi_102841981
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat ik links ben. Ik vertel anderen dat zij zich moeten aanpassen, terwijl ik zelf in een blanke buurt ga wonen.
Exact! Net zoals Wouter Bos met z'n blanke school!
pi_102842002
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

In waarde kelderen zelfs? Als dat aantoonbaar is kan hij gewoon planschade claimen bij de gemeente :). Maar goed hij zal daarvoor wel te vol zitten met opgekropte woede, Den Haag ontvluchten om van de buitenlanders af te zijn bouwen ze een moskee om de hoek _O-
Nee hij woonde altijd al in Zoetermeer. Hij baalt er wel stevig van ja.

pi_102842024
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee hij woonde altijd al in Zoetermeer. Hij baalt er wel stevig van ja.

Maar goed, dat soort problemen heb je niet in Meppel he?
Hier zit hemelsbreed 100 meter verderop een moskee. Maar eigenlijk geen last van. Is niet gek groot, alleen een enkele keer wat verkeersoverlast.
pi_102842026
Ah, de Drenthe-obsessie.
pi_102842040
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Hij is echt ziek nu.
Lastig voor hem man.
pi_102842060
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is vijf voor twaalf mensen!!!!!
pi_102842070
Zeg mensen leg mij eens uit wat er nu zo mooi is aan een gebouw waarin men 1 vd 2.000 onbewezen godjes gaat verheiligen? En waarom het xenofobisch is daar tegen te zijn?

Is het ook xenofobisch tegen een Scientology-gebouw te zijn? Of een Satans-kerk?
pi_102842084
Wie heeft het over xenofobie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')