abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:46:56 #151
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_102846769
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Juistem. Maar ja, dan ben je een Tokkie en een potentiële Anders Breivik volgens bepaalde linkse zolderkamernerds tegenwoordig.
Ach ja..dat soort meningen doen me gelukkig weinig. Zolang ik zelf weet dat ik dit vind vanuit de overtuiging dat de mens uit moet gaan van de eigen kracht en niet van die van een grote organisatie, weet ik dat ik dat ik het juist heb.

Dan maar arrogant. ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_102846896
Georganiseerde religie. Mensen die zulke termen gebruiken hebben het niet erg begrepen.

Maar ja, net als jou ben ik ook maar arrogant.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102846919
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
Georganiseerde religie. Mensen die zo'n term gebruiken hebben het niet erg begrepen.
Oh ja dat is waar. De islam kent geen algehele voorganger DUS is het geen georganiseerde religie met vaste regels! :')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102846950
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Oh ja dat is waar. De islam kent geen algehele voorganger DUS is het geen georganiseerde religie met vaste regels! :')
Vaste regels? Een algehele voorganger? Zoals iemand anders al zei, te dom om te poepen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102847150
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vaste regels? Een algehele voorganger? Zoals iemand anders al zei, te dom om te poepen.
Dat komende uit de mond van iemand die oprecht overtuigd is dat het de realiteit is dat onzichtbare geesten zijn leven proberen te beïnvloeden :')

Maar goed, wil je beweren dat de islam geen vaste regels kent? Het is allemaal geheel vrijblijvend en het is geen georganiseerde religie?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:02:06 #156
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:04:24 #157
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102847218
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:02 schreef JortK het volgende:
Zeg nee tegen de moskee!
Zeg ja tegen de boerka?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102849680
De Zoetermeerse burger? Och de gemeente doet even rollenspel met Jan Joker de Burger. Wat avonden bij elkaar prutsen enz enz enz enz enz enz enz
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_102851881
Mikjn mooske bouwen te lasten legde haram. Jullie seghwaert mensen zijn krom.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:55:12 #161
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_102852065
Moskeeën zijn een verrijking voor elke buurt in het algemeen en stad dan wel dorp in het bijzonder. Zij vervullen een belangrijke rol bij de opvoeding van de jeugd. Een goede Moslim zal niet stelen, noch crimineel gedrag vertonen. Een goede Moslim is de beste buur die je je kan wensen. Elk suikerfeest komen wij de buren met vers suikergoed verblijden. Een gesprek met de buren zal niet langer duren dan 5 minuten en louter van oppervlakkige aard zijn. Louter. Maar het is wel voldoende voor een goede verstandshouding. :{

Random woord: pasteitje

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:56:27 #162
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_102852100
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
Georganiseerde religie. Mensen die zulke termen gebruiken hebben het niet erg begrepen.

Maar ja, net als jou ben ik ook maar arrogant.
Religies zijn georganiseerd ja. Soms met een eenlijnige structuur zoals in de Rooms-Katholieke kerk, soms door middel van allemaal clustertjes die weer hun eigen organisatie hebben. Als lid van de religie blijf je te maken hebben met een organisatie en regels.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_102852449
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Moskeeën zijn een verrijking voor elke buurt in het algemeen en stad dan wel dorp in het bijzonder. Zij vervullen een belangrijke rol bij de opvoeding van de jeugd. Een goede Moslim zal niet stelen, noch crimineel gedrag vertonen. Een goede Moslim is de beste buur die je je kan wensen. Elk suikerfeest komen wij de buren met vers suikergoed verblijden. Een gesprek met de buren zal niet langer duren dan 5 minuten en louter van oppervlakkige aard zijn. Louter. Maar het is wel voldoende voor een goede verstandshouding. :{

In theorie ja, in de praktijk is het wel anders. :')
De Republiek
pi_102852536
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef stroopdoosch het volgende:

[..]

In theorie ja, in de praktijk is het wel anders. :')
Is er op plekken waar een moskee staat in de praktijk echt zoveel gedoe met de buren of valt dat nog wel een klein beetje mee?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:09:42 #165
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102852550
De vorige moskee was ook al zo'n succes, verwachten ze een andere afloop? _O-
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:10:17 #166
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102852572
Is het niet net een beetje zo als met zigeuners, dat als je binnen een straal van 500 meter van het kamp woont, je eigenllijk nooit last hebt van inbraken, omdat ze altijd juist een stukje verderop gaan?
The End Times are wild
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:10:55 #167
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102852592
quote:

Maar die goede moslim kan ook thuis bidden, terwijl de rest van het vmbo fietsen jat en vrouwen overvalt, in groepjes natuurlijk alleen is griezelig.
pi_102852617
Zoetermeer is niet in rep en roer.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:11:45 #169
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102852619
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef LXIV het volgende:
Is het niet net een beetje zo als met zigeuners, dat als je binnen een straal van 500 meter van het kamp woont, je eigenllijk nooit last hebt van inbraken, omdat ze altijd juist een stukje verderop gaan?
Helaas, ze jatten juist de naaste omgeving leeg, makkelijker in de gaten te houden of iemand weg is af niet.
pi_102852660
quote:
Moskeeën zijn een verrijking voor elke buurt in het algemeen
Nee haatpaleizen die door wahabitische extremisten gefinancierd worden zijn een verarming voor elke buurt.
Als het een verrijking was, was niemand tegen geweest. Vreemd genoeg is iedereen altijd tegen.

Sterker nog, als ze via de speaker oproepen doen zorgt zo'n moskee voor meer haat jegens de islam dan een miljoen kut-Marokkanen zoals jij kunnen doen. Het zorgt voor een extreme vervreemding bij autochtonen die ze zeer, zeer ontvankelijk maakt voor extreem rechts.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:13:50 #171
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_102852692
Ik zou er ook geen tegenover m'n huis willen hebben als dat 't geval zou zijn. Ook geen kerk trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_102852730
ANTI MOSKEE
pi_102852733
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef du_ke het volgende:

[..]

Is er op plekken waar een moskee staat in de praktijk echt zoveel gedoe met de buren of valt dat nog wel een klein beetje mee?
Ja. Naïeve Nederlander
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:16:07 #174
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102852775
quote:
We voelen ons niet veilig. De gemeente en de politie moeten nu echt iets doen om de veiligheid in en om de moskee te verbeteren”, aldus Mohammed Boudadi, voorzitter van de moskee Al Quibla in Zoetermeer. Het spiksplinternieuwe pand van de moskee aan het Kerkenbos werd dit weekend beklad met racistische leuzen. Volgens het bestuur van de moskee is de maat vol.

Het is niet de eerste keer dat de moskee doelwit is. Zo werd in 2009 een molotovcocktail naar binnen gegooid. Deze zorgde voor grote schade. En ook het tijdelijke pand in Rokkeveen waarin de moskee zit, nu de nieuwe moskee wordt gebouwd, werd al eens door vandalen beklad.

Miloud Zizaoui, penningmeester van de moskee, is ervan overtuigd dat het geen incident en kwajongensstreek is. “Dit moet nu worden aangepakt voor er echt iets erg gebeurt want dan ben je gewoon te laat”, aldus Zizaoui. De beide heren hebben een gesprek met politie en gemeente hoe er nu verder wordt gehandeld. Volgens de bestuursleden is één ding duidelijk: er moet gehandeld worden…
Oplossing? Nog een bouwen _O_
pi_102852785
Ik snap niet waarom ze het op die locatie willen hebben, in die wijk wonen helemaal niet zo heel veel allochtonen. En er is daar genoeg parkeerplek voor de mensen die er wonen, maar je moet niet willen dat er ineens 1000 mensen op af komen, dat wordt een drama. Ik snap wel waarom de buurtbewoners klagen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:17:50 #176
13462 BansheeBoy
pi_102852838
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:10 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Maar die goede moslim kan ook thuis bidden, terwijl de rest van het vmbo fietsen jat en vrouwen overvalt, in groepjes natuurlijk alleen is griezelig.
En hoe komt dat door de moskee? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_102852877
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:13 schreef popolon het volgende:
Ik zou er ook geen tegenover m'n huis willen hebben als dat 't geval zou zijn. Ook geen kerk trouwens.
Ik heb een kerk recht tegenover m'n huis, en nog 1 op loopafstand. Heb er opzich weinig last van, behalve op zondag als iedereen met de auto naar de kerk gaat. :r
pi_102852917
Het mooiste zou zijn als alle 'gebedshuizen' met de grond gelijk gemaakt gaan worden.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:20:22 #179
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102852923
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En hoe komt dat door de moskee? :{

Niet. Dus die moskee kun je ook weglaten.
pi_102852967
quote:
Kan je me er op wijzen waar in dat filmpje het gaat over de concrete overlast voor de buurtbewoners? Ben er diagonaal doorheen gegaan maar kon niks vinden daarover.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:22:49 #181
13462 BansheeBoy
pi_102852995
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:20 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Niet. Dus die moskee kun je ook weglaten.
Dus is de hysterisch reactie van de buurt er één gebaseerd op onderbuikgevoelens. Derhalve dus ongegrond. :{

zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:25:21 #182
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102853073
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus is de hysterisch reactie van de buurt er één gebaseerd op onderbuikgevoelens. Derhalve dus ongegrond. :{

Moskee = symbool van religie. Religie is slecht. De eerste moskee was ongewenst. Deze moskee is ongewenst. Waarom zou je hem uberhaupt nog willen bouwen, afgezien van de overlast dat deze gaat veroorzaken en de kosten die wij, als belastingbetaler, niet willen betalen?
pi_102853219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:25 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Moskee = symbool van religie. Religie is slecht. De eerste moskee was ongewenst. Deze moskee is ongewenst. Waarom zou je hem uberhaupt nog willen bouwen, afgezien van de overlast dat deze gaat veroorzaken en de kosten die wij, als belastingbetaler, niet willen betalen?
is er sprake van dat de overheid deze moskee betaalt? Dat zou ik namelijk wel een schandaal vinden...

En tja waarom willen mensen gebedshuizen hebben? Vermoedelijk om hun godsdienst uit te oefenen en ze spelen vaak ook een rol van belang in het functioneren van een geloofsgemeenschap.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:32:17 #184
13462 BansheeBoy
pi_102853295
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:25 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

De moskee zelf wordt betaald door de gulle achterban, de Moslims zelf. De kosten die eruit voortvloeien voor de belastingbetaler zal netto minder zijn dan die van kerken, daar er meer kerken staan in Nederland. :{

Je hebt eerst een mening en daarna zoek je de argumenten er pas bij. Normaal gesproken is het de omgekeerde volgorde. Als ik het mis heb, neem me dan niet kwalijk. :{

pi_102853528
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kan je me er op wijzen waar in dat filmpje het gaat over de concrete overlast voor de buurtbewoners? Ben er diagonaal doorheen gegaan maar kon niks vinden daarover.
Het filmpje gaat over de donkere zijde van die moskeeën. De overlast is dan nog minder relevant. Maar jij als naïeve Nederlandse ambtenaar zal het wel weer negeren.
En straks dan 'verbijstert' zijn als naar buiten komt wat voor shit er allemaal plaatsvind daar.

1 zoektocht op google levert trouwens genoeg op, maar dat wist je vast al maar je hoopte dat ik daar niet over zou beginnen: https://www.google.com/we(...)879&biw=1024&bih=629
pi_102853550
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 08-10-2011 20:51:30 ]
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:42:41 #187
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102853585
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

is er sprake van dat de overheid deze moskee betaalt? Dat zou ik namelijk wel een schandaal vinden...

En tja waarom willen mensen gebedshuizen hebben? Vermoedelijk om hun godsdienst uit te oefenen en ze spelen vaak ook een rol van belang in het functioneren van een geloofsgemeenschap.
Niet direct hoop ik. Maar dergelijke instellingen krijgen een berg belastingvoordeel. Lijkt mij wel een af te wegen factor in deze tijden..
Zijns moslims niet in staat zelfstandig te bidden? Moet daar een speciaal gebouw voor komen? Ze kunnen wel aandragen dat ze recht tot godsdienst hebben maar niemand (helaas) verbied het ze om te bidden, daar hebben ze toch genoeg ruimte voor?

Die gulle achterban? Die giften die we daarna aftrekken van de belasting waardoor de overheid indirect meebetaald? :+
En je hebt het mis, dat mag, vooral met dit onderwerp. Het hier en daar neerplempen van gebouwen is simpelweg niet de normale gang van zaken, vooral wanneer het gebouw is kwestie niet gewenst is door de omgeving en de geschiedenis ons beter leert.
pi_102853602
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dus? Religie is inherent slecht. Ik blijf me verbazen dat linkse mensen zoals jij mee lachen met de Jomanda en Thor-bashers maar opeens wel respect tonen voor dezelfde onzin genaamd jodendom, christendom en islam. Hypocriet en selectief gedrag.
pi_102853661
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het filmpje gaat over de donkere zijde van die moskeeën. De overlast is dan nog minder relevant. Maar jij als naïeve Nederlandse ambtenaar zal het wel weer negeren.
En straks dan 'verbijstert' zijn als naar buiten komt wat voor shit er allemaal plaatsvind daar.

1 zoektocht op google levert trouwens genoeg op, maar dat wist je vast al maar je hoopte dat ik daar niet over zou beginnen: https://www.google.com/we(...)879&biw=1024&bih=629
Dubieuze financiers heb ik ook wat op tegen maar daar ging het me niet om. Het ging over de directe overlast en dan ben ik van je googlelinkje nog niet overdreven onder de indruk. Veel protesten vooraf, dit topic en wat belgische berichtjes op de eerste pagina. Niet heel indrukwekkend eigenlijk.
Lijkt mijn stelling dat het in de praktijk nog wel een heel klein beetje meevalt wel te kloppen dus.
pi_102853718
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Niet direct hoop ik. Maar dergelijke instellingen krijgen een berg belastingvoordeel. Lijkt mij wel een af te wegen factor in deze tijden..
Zijns moslims niet in staat zelfstandig te bidden? Moet daar een speciaal gebouw voor komen? Ze kunnen wel aandragen dat ze recht tot godsdienst hebben maar niemand (helaas) verbied het ze om te bidden, daar hebben ze toch genoeg ruimte voor?

Die gulle achterban? Die giften die we daarna aftrekken van de belasting waardoor de overheid indirect meebetaald? :+
En je hebt het mis, dat mag, vooral met dit onderwerp. Het hier en daar neerplempen van gebouwen is simpelweg niet de normale gang van zaken, vooral wanneer het gebouw is kwestie niet gewenst is door de omgeving en de geschiedenis ons beter leert.
De meeste moskeeën worden in Europa gefinancierd door zeer, zeer dubieuze organisaties uit het Midden-Oosten. Het is niets meer en niets minder dan zendingsdrang, religieus imperialisme. De kneuzen in de NLe politiek zijn nog te naïef om dat in te zien.
http://www.nuansa.nl/docu(...)nciering-aan-moskeen
pi_102853738
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus? Religie is inherent slecht. Ik blijf me verbazen dat linkse mensen zoals jij mee lachen met de Jomanda en Thor-bashers maar opeens wel respect tonen voor dezelfde onzin genaamd jodendom, christendom en islam. Hypocriet en selectief gedrag.
Ik heb niks met religie maar heb er ook geen moeite mee wanneer mensen een gebedsruimte willen bouwen, binnen onze wetten en regels natuurlijk. Deze komt zelfs naast een gebedsruimte van de Jehova's Getuigen zie ik net. Past wel aardig bij elkaar.
pi_102853771
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb niks met religie maar heb er ook geen moeite mee wanneer mensen een gebedsruimte willen bouwen, binnen onze wetten en regels natuurlijk. Deze komt zelfs naast een gebedsruimte van de Jehova's Getuigen zie ik net. Past wel aardig bij elkaar.
Je gelatenheid zal niet wedergetoond worden door de mensen die jij hun gang laat gaan.
pi_102853822
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je gelatenheid zal niet wedergetoond worden door de mensen die jij hun gang laat gaan.
Zolang ze binnen de wet blijven zal me dat worst zijn.
pi_102853916
De trots op clubjes zijn ook niet moeders snuggersten :')

Naar aanleiding van:

De volgende vraag

quote:
Wij hebben hierover de volgende vragen.

1. Waarom worden de burgers een dag van te voren geïnformeerd over een ingrijpende ontwikkeling in de wijk?
Terwijl de mensen worden uitgenodigd voor de 13e, meer dan een week later :D.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:54:33 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_102853946
als er minder op de man gespeeld werd zou ik dat heel leuk vinden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:55:53 #196
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102853989
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De meeste moskeeën worden in Europa gefinancierd door zeer, zeer dubieuze organisaties uit het Midden-Oosten. Het is niets meer en niets minder dan zendingsdrang, religieus imperialisme. De kneuzen in de NLe politiek zijn nog te naïef om dat in te zien.
http://www.nuansa.nl/docu(...)nciering-aan-moskeen
Dat zou mijn persoonlijk een zorg zijn, gezien "ons" verleden mbt het finacieren van allerlei oorlogen en dictaturen. Een donatie is simpelweg een normale donatie, tot bewezen is dat het geld illegaal is. Maar de religeuze uitzonderingen stoot ik mij weldergelijk aan, de voorrangsposities en belastingsvoordeeltjes bijvoorbeeld; een directe aanslag op de rechtsstaat waarbij iedereen gelijk zou zijn en gelijken hetzelfde zouden betalen.. Behalve als jij religeus bezig bent, dan ben je "speciaal" :|W

Ter voorbeeld: Snowworld (ook in zoetermeer) wil al zo'n 5 jaar lang uitbreiden maar omwonenden willen dit niet omdat dit het natuurbeeld zou verstoren

Waar natuurlijk een berg van waarheid in zit, het is namelijk een enorm groot wit ding wat van kilometers ver zichbaar boven de omgeving uitsteekt, en dan is er nog geen enkele andere vorm van overlast daar, enkel het uitzicht. Waarom is er dan zo veel haast wanneer er een moskee moet komen (die er al is in zoetermeer). :{
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:59:36 #197
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102854103
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik heb wel iets tegen religie maar tot deze hun voorrangspositie hebben verloren heb ik weinig keuze, gelukkig heb ik wel de mogelijkheid om zo ver mogelijk uit de buurt van een kerk te gaan wonen :)
En met een "religeus honk" heb ik verder weinig op tegen, hier staan er al meer van waar je nooit overlast van (zal kunnen) hebben. Alleen als je een moskee wilt bouwen met een achterban van 7000 man, in een drukke wijk heb je een succesformule tot problemen; bouw het lekker uit de buurt van mensen.. Of mogen moslims tegenwoordig ook geen auto meer rijden? >:)
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:01:06 #198
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102854155
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:55 schreef Life2.0 het volgende:
Waarom is er dan zo veel haast wanneer er een moskee moet komen (die er al is in zoetermeer). :{
We're in the race of the century to be the most tolerant human.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_102854241
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik heb wel iets tegen religie maar tot deze hun voorrangspositie hebben verloren heb ik weinig keuze, gelukkig heb ik wel de mogelijkheid om zo ver mogelijk uit de buurt van een kerk te gaan wonen :)
En met een "religeus honk" heb ik verder weinig op tegen, hier staan er al meer van waar je nooit overlast van (zal kunnen) hebben. Alleen als je een moskee wilt bouwen met een achterban van 7000 man, in een drukke wijk heb je een succesformule tot problemen; bouw het lekker uit de buurt van mensen.. Of mogen moslims tegenwoordig ook geen auto meer rijden? >:)
Tja de ellende is dat er net ergens grond beschikbaar moet zijn om zoiets te kunnen bouwen. Overigens is hier niet echt sprake van een voorrangspositie. Elke legale organisatie kan met een bouwplan aankloppen bij de gemeente en als het niet te gek is zal die meestal wel meewerken.

Oh en dat er al een moskee is.. Hoeveel kerken denk je dat er zijn in Zoetermeer?
pi_102854566
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh en dat er al een moskee is.. Hoeveel kerken denk je dat er zijn in Zoetermeer?
Niet veel. Hoeveel boedhisten-tempels zijn er eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')