boedhisten tempels ben ik nog niet tegengekomen maar er staat minstens in elke wijk wel een kerkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet veel. Hoeveel boedhisten-tempels zijn er eigenlijk?
Hypocriet sp3c. Laten we nou eens gewoon man en paard noemen en vragen waar die denkbeelden nou echt voor staan. Maar ja, dat zal wel te confronterend en te 'op de man' zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:16 schreef sp3c het volgende:
niet alleen de 'rechtse' posts verdwijnen en voor verdere informatie kun je in het feedbacktopic terecht
ontopic
Er zijn een stuk of 50 kerken zo te zien voor een plaats met die omvang niet heel veel maar een stuk meer dan er moskees zijn of komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet veel. Hoeveel boedhisten-tempels zijn er eigenlijk?
En aan geslaagde oproepen tot moord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
De verguisde As-Soenna moskee, bekend van Imam Fawaz, doet zelfs aan schuldhulpverlening, computerlessen en huiswerkbegeleiding.
Je hoeft het niet persoonlijk op te vatten X-Ray, hij delete mijn posts ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hypocriet sp3c. Laten we nou eens gewoon man en paard noemen en vragen waar die denkbeelden nou echt voor staan. Maar ja, dat zal wel te confronterend en te 'op de man' zijn.
Voorbeeeeeeldig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke moskee is in staat te fungeren als een clubhuis, buurthuis, armen opvang, opleidingsinstituut. Hoe kun je hier tegen zijn als je je hersens gebruikt?
De verguisde As-Soenna moskee, bekend van Imam Fawaz, doet zelfs aan schuldhulpverlening, computerlessen en huiswerkbegeleiding.
Als je hier tegen bent, mij best, maar zeg dan eerlijk dat je een Islamofoob bent en een redelijk glimmend kopje hebt.
Random woord: sjoelbak²
Huh?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En aan geslaagde oproepen tot moord.
In de regio Haaglanden zijn de boedhisten een zeer grote gemeenschap (grootste van NL) maar vreemd genoeg worden hun gebedshuizen wel tegen gehouden waar de moskeeën uit de grond schieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er zijn een stuk of 50 kerken zo te zien voor een plaats met die omvang niet heel veel maar een stuk meer dan er moskees zijn of komenhttp://gemeentegids.dekle(...)/kerkgenootschappen/
En tja de boedistische gemeenschap zal niet zo groot zijn maar ook een dergelijke tempel zou ik geen grootse bezwaren tegen zien.
nou zijn vlasbaardje heeft bv al nergens wat mee te makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hypocriet sp3c. Laten we nou eens gewoon man en paard noemen en vragen waar die denkbeelden nou echt voor staan. Maar ja, dat zal wel te confronterend en te 'op de man' zijn.
http://vorige.nrc.nl/dossiers/moslimterreur/article1737669.ecequote:
Omdat vrijdag het middaggebed gezamelijk gedaan moet worden. De rest van alle andere gebeden kunnen zelfstandig gedaan worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niet direct hoop ik. Maar dergelijke instellingen krijgen een berg belastingvoordeel. Lijkt mij wel een af te wegen factor in deze tijden..
Zijns moslims niet in staat zelfstandig te bidden? Moet daar een speciaal gebouw voor komen? Ze kunnen wel aandragen dat ze recht tot godsdienst hebben maar niemand (helaas) verbied het ze om te bidden, daar hebben ze toch genoeg ruimte voor?
Die gulle achterban? Die giften die we daarna aftrekken van de belasting waardoor de overheid indirect meebetaald?
En je hebt het mis, dat mag, vooral met dit onderwerp. Het hier en daar neerplempen van gebouwen is simpelweg niet de normale gang van zaken, vooral wanneer het gebouw is kwestie niet gewenst is door de omgeving en de geschiedenis ons beter leert.
Allah rekent met jou af, daar heeft hij mij niet voor nodig. Maar dat vind ik voor deze discours eigenlijk niet zo relevant. Relevanter is het wel dat ik het Arabisch versta en nergens een oproep tot moord hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
http://vorige.nrc.nl/dossiers/moslimterreur/article1737669.ece
En dat weet je best. Geef nou maar gewoon toe dat je een voorstander bent van de doodstraf voor mensen die allah beledigen. Zoals ik dus.
Van wie moet dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:25 schreef rakotto het volgende:
[..]
Omdat vrijdag het middaggebed gezamelijk gedaan moet worden.
Whehehequote:
Welke van de 2.000?quote:
De God die aanbeden wordt door volgelingen van een Abrahamistische geloof.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welke van de 2.000?
Kali? Thor? Wodan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |