quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
Ja, dat ben ik wel met je eens: mijn post was grof en op het randje.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Zo'n post is wel erg grof. En niet echt veel nuance. Zoals ik al zei, op het randje, en dan kan je er donder op zeggen dat je anderen tegen je in het harnas jaagt. Dan moet je je afvragen of je post wel zin heeft op een discussieforum, als je iedereen met een andere mening door je bewoordingen alleen maar opfokt. Mijn advies is dan, wat minder is een beter idee, want zonder dat je groepen als laffe honden wegzet, zet je de zaak minder op scherp. Dat maakt het voor iedereen een fijne discussie.
Lol. Zelf de tent uitlokken met telkens offtopic te gaan en nu hopen dat een mod de boel verwijderd omdat je steeds de zaak terug op je neus krijgt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef Monidique het volgende:
Zoetermeer in rep en roer om komende moskee
Moet dit nou allemaal?
Dat is nieuws?quote:
Extreem hypocriet ja. Maar ach, dat is niets nieuws voor hem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Zelf de tent uitlokken met telkens offtopic te gaan en nu hopen dat een mod de boel verwijderd omdat je steeds de zaak terug op je neus krijgt.
en aan het einde krijgen ze het nog voor elkaar ook . en komen dan om het nog even aan te dikken met een opmerking .. wat een haatquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Zelf de tent uitlokken met telkens offtopic te gaan en nu hopen dat een mod de boel verwijderd omdat je steeds de zaak terug op je neus krijgt.
Vond jij het niet zielig om je te bemoeien met zaken die je niet aangaan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:57 schreef C_N het volgende:
[..]
en aan het einde krijgen ze het nog voor elkaar ook . en komen dan om het nog even aan te dikken met een opmerking .. wat een haat
wat een zieke geest
Je bedoeld dat rechtse geroetoeter wat hij zelf 3x erger doet met zijn linkse geroeptoeter?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:49 schreef Frutsel het volgende:
Bepaalde zaken mogen direct worden verwijderd ja.
hmm... in dit geval denk ik dat het lastig wordt omdat in 3voud te overtreffenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bedoeld dat rechtse geroetoeter wat hij zelf 3x erger doet met zijn linkse geroeptoeter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |