Ik zou gaan gillen als een meisje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
D'r zat vandaag een krekel in de trein. Hij viel op mijn hoofd en daarna op mijn been, toen sprong hij naar mijn overbuurman, daarna naar mijn buurman en toen kwam hij weer terug bij mij. Toen heb ik hem zo weggeschoten met m'n vinger en dat ging best hard dus die arme krekel zou best wel eens overleden kunnen zijn.
Tot zover mijn dierendag.
Alsof jij een hoofd hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht eerst van: Wtf valt er nu weer op mijn hoofd? Welke kutmongool gaat er nu weer met dingen gooien in de trein? Is het gewoon een krekel.
Heel apart.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof jij een hoofd hebt.Jij bent een trollbot.
KB kan bevestigen dat ik een hoofd heb, of iets wat daar voor door zou moeten gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof jij een hoofd hebt.Jij bent een trollbot.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij dezen bevestig ik dat R_R een zeer zeker echt hoofd heeft.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KB kan bevestigen dat ik een hoofd heb, of iets wat daar voor door zou moeten gaan.
Schrijf die reviewquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
500 Days of Summer
kijk nou, zo'n prachtige film omg kriebeltjes krijg ik er van omgogmgomgsdigsdgsg dasdg oee /faints.
Ok dan ziet het er zo uit:quote:
Omdat Summer een bitch is.quote:
Helemaal niet man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef leeell het volgende:
melancholieke film die inspeelt op waterige vrouwtjes, het is een aardige flick, zeker geen 8 op imdb waard.
films op tv kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat Summer een bitch is.
[..]
Helemaal niet man.![]()
Kijk hem morgen maar op tv en oordeel dan opnieuw. Hater.
Wij hebben ook zo'n kopieerruimte op mijn nieuwe stage Jan.quote:
Ik ga hem niet kijken, ik attendeer je er alleen op dat hij morgen op tv komt.quote:
Oeiiii ga ik je daar ooit betrappen met de conciërge ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n kopieerruimte op mijn nieuwe stage Jan.
[..]
ik download hem in 12 seconden, maar dat terzijde, als je ziet dat dat een 8 krijgt en The Wanderers met èèn van de beste soundtracks ooit in een film een 7.3 krijgt, dan gaat er toch echt iets misquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n kopieerruimte op mijn nieuwe stage Jan.
[..]
Ik ga hem niet kijken, ik attendeer je er alleen op dat hij morgen op tv komt.
Nee, met een stagiair uit de bovenbouw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiiii ga ik je daar ooit betrappen met de conciërge ?
Ik hou al die dingen op IMDb niet bij, boeit me allemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik download hem in 12 seconden, maar dat terzijde, als je ziet dat dat een 8 krijgt en The Wanderers met èèn van de beste soundtracks ooit in een film een 7.3 krijgt, dan gaat er toch echt iets mis
met TV bedoelde ik echt de kabel/ziggo tv, niet het schermquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet eens een media center op je tv ?je bent zoooooo 2010
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef leeell het volgende:
[..]
The Wanderers met èèn van de beste soundtracks ooit in een film
ik kan me geen beter soundtrack heugen, naast het werk van Ennio Morricone in westerns danquote:
Scorcese heeft ook heel veel goede soundtracks bij zijn films. Maar uit mijn hoofd kan er geen tippen aan The Wanderers nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan me geen beter soundtrack heugen, naast het werk van Ennio Morricone in westerns dan
kan best, maar de echte kwaliteitsfilm zul jij waarschijnlijk nooit zien, de Ennio Morricone westerns, Scorcese, The Warriors/ The Wanderers, ik bedoel, wanneer zie jij zo'n film nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou ga huilen zeg, het is maar een cijfer hoor.
Nou boehoe, ik hou helemaal niet van films.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef leeell het volgende:
[..]
kan best, maar de echte kwaliteitsfilm zul jij waarschijnlijk nooit zien, de Ennio Morricone westerns, Scorcese, The Warriors/ The Wanderers, ik bedoel, wanneer zie jij zo'n film nu
over smaak valt niet te twisten, maar de Clint Eastwoord westerns zijn gewoon pure kwaliteit met een geweldige muziek van meestal Morricone, dat gaat niet meer over mening, dat is gewoon feit.quote:
terechte filmtipquote:
Je zult branden in hel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nooit afgekeken die film, ben ik nu een barbaar
apart, je moet wel een rustige zaterdagmiddag hebben voor zo'n film, maar niet afkijken kwam nooit bij me op, geweldig spel + heerlijke muziek is toch wel 14.gifquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nooit afgekeken die film, ben ik nu een barbaar
Lèon wel eens gezien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:34 schreef Splutje het volgende:
En ik hou toch stiekem wel van zoetsappige romantische films
geweldige film , soort romantiek maar van hele andere hoek, kijk hem mijn waarde splutje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nope, klinkt niet erg romantisch of heb ik de verkeerde
deze manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Lèon is een topfilm!
Jean Reno is een baas.
Oh ik las in de comments dat iemand juist de Directors Cut aanraaddequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
geweldige film , soort romantiek maar van hele andere hoek, kijk hem mijn waarde splutje.
laat trouwens de extended edition liggen en neem de normale versie
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amelie vond ik wel echt een kutfilm toen ik 'm een paar jaar geleden bij Frans moest kijken.
De muziek maakt wel een boel goed. Toevallig net Yann Tiersen opstaan.
Ik vergeef je namens haarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Heroinjunk, als je lurkt, ik wist niet dat je het vervelend vond dat ik je foto bewerkte, bij dezen mijn excuses daarvoor. Als je wil dat ik mijn bericht met daarin de afbeelding nog bewerk moet je het zeggen.
ik vond de extra scenes het juist wat minder maken, maar kijk hem gewoon, serieusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Oh ik las in de comments dat iemand juist de Directors Cut aanraadde
Aan het downloaden in HDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vond de extra scenes het juist wat minder maken, maar kijk hem gewoon, serieus
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hoeft de foto niet te verwijderen, het gaat er meer om dat je het moeilijk vond om te begrijpen dat ik het vervelend vond dat je zoiets deed. Maar toch bedankt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, Dastan, doe maar weer moeilijk. Ga maar weer tegen de stroom in.
Geenszins een hipsterintentie hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon verdomd mooie muziek en ik zie jou nog geen piano of accordeon zo hanteren als hem.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hoeft de foto niet te verwijderen, het gaat er meer om dat je het moeilijk vond om te begrijpen dat ik het vervelend vond dat je zoiets deed. Maar toch bedankt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon verdomd mooie muziek en ik zie jou nog geen piano of accordeon zo hanteren als hem.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geenszins een hipsterintentie hier.
Hij kan goed spelen ja, maar niet zo goed componeren.
Mwah,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geenszins een hipsterintentie hier.
Hij kan goed spelen ja, maar niet zo goed componeren.
sjalalalalalaaaa sjalalalalala sjalalala sjalalaaa its not the way you smile that touched my heartttttquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dezen allemaal. Ik dacht dat we dat hoofdstuk wel afgesloten hadden.
welke a-technisch individu gebruikt dat nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Photobucket is soms echt een kutsite.
Ik had het.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
welke a-technisch individu gebruikt dat nou_!!!!!
Ik vind het handig omdat ik daar al mijn foto's op heb staan van vroeger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
welke a-technisch individu gebruikt dat nou_!!!!!
ga samenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
STOM ZUSJE IS AL EEN KWARTIER BOVEN EN GAAT NU PAS DOUCHEN EN ZE WIST DONDERSGOED DAT IK OOK NOG MOET DOUCHEN. /rage
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een genot toch om geen zusje te hebben.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat wil ze niet, snap jij dat nou?quote:
Ja wees blij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een genot toch om een zusje te zijn.
foto's ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat wil ze niet, snap jij dat nou?Vroeger gingen we wel vaak samen.
[..]
Ja wees blij.
Puberteit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat wil ze niet, snap jij dat nou?Vroeger gingen we wel vaak samen.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
Aan de andere kant zijn jullie haast identiek, dus het is eigenlijk douchen met jezelf.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
Aan de andere kant zijn jullie haast identiek, dus het is eigenlijk douchen met jezelf.
Ik ken er zo een. Ze heeft toevallig dezelfde achternaam als ik en is 2.5 jaar ouder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook maar beter voor dat hypothetische zusje trouwens, wat zou die een ontzettend kutleven hebben met mij als broer. Die zou nu al in een inrichting zitten ofzo.
Dat ligt eraan hoe groot de douche isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef leeell het volgende:
samen douchen met iemand is trouwens echt goud
harry jekkers is een baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over de muur, over het ijzeren gordijn, omdat ze soms in het westen, soms ook in het oosten willen zijn.
die van haar is kkr groot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe groot de douche is
Ga toch weg. Maak je allemaal ruzie over wie er onder het water mag staan en wie er bibberend moet toekijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef leeell het volgende:
samen douchen met iemand is trouwens echt goud
Daarom moet je ook zo'n regendouchekop kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Maak je allemaal ruzie over wie er onder het water mag staan en wie er bibberend moet toekijken.
heb je haar douche niet gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Maak je allemaal ruzie over wie er onder het water mag staan en wie er bibberend moet toekijken.
Daar kan ik tegen hoor. En volgens menig sc'er sla je niet zo makkelijk mis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, ik ga je nog steeds slaan hoor de eerstvolgende keer dat we meeten. Wees maar niet bang dat ik dat ga vergeten.
deze vrouw bezit die waarheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zo'n regendouchekop kopen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als meisjes en jongens die samen gaan winkelen. Dat is toch niet praktisch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je eruit ziet. Volgende keer geen hand bij ontmoeting maar een stomp in ya face.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar kan ik tegen hoor. En volgens menig sc'er sla je niet zo makkelijk mis.
O, ik las regenboog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Heroinjunk het volgende:
Dastan hoe de fuck kom jij nou weer bij een regenboogdouche
je door een meisje laten slaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je eruit ziet. Volgende keer geen hand bij ontmoeting maar een stomp in ya face.
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet toch hoe je eruit ziet. Volgende keer geen hand bij ontmoeting maar een stomp in ya face.
Ja, toen ik mezelf voorstelde WEETJENOG.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Trouwens impliceren dat je me een hand hebt gegeven de vorige keer.
Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Kutstudent het volgende:
Dat is gewoon een standaard douchekop?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zou nu heeeeeel veel kunnen zeggen leeell.
O, toen ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, toen ik mezelf voorstelde WEETJENOG.
'Hoi, ik ben die ene van het internet.'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, toen ik mezelf voorstelde WEETJENOG.
Ze heeft je piemol toch wel een hand gegeven?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja zeg.![]()
Trouwens impliceren dat je me een hand hebt gegeven de vorige keer.
En Dastan toen zo van: 'Jeetje jeetje.'quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
'Hoi, ik ben die ene van het internet.'
Ho wacht, nu haal ik toch wat dingen door elkaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Dastan toen zo van: 'Jeetje jeetje.'
Ja ik ben jeetje jeetje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ho wacht, nu haal ik toch wat dingen door elkaar.
Nou ik vond het wel een leuke binnenkomer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
Het begon wel heel ongemakkelijk doordat we ons beiden voorstelden met `hallo ik ben...`, terwijl we dat al wisten. Hm. Ja.
Leuke anekdote voor op de trouwerij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel een leuke binnenkomer.
Bij Jan ging het zo: Ik kwam aanlopen en zag hem staan en zwaai zo naar hem, ziet hij het niet. Ik loop naar hem toe en zeg: JAN IK ZWAAIDE NAAR JE?!!?! Hij helemaal verbouwereerd kijken.En sinds toen liefduuu.
Jazeker, ik kan de paal nog aanwijzen op Centraal Station waar hij tegenaan stond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuke anekdote voor op de trouwerij.
En het was iets na half 1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jazeker, ik kan de paal nog aanwijzen op Centraal Station waar hij tegenaan stond.
Pics van jou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Julie haters fack julie !
Was getekend,
mijn nichtje
Laten we dat maar niet doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen meeten met Jordy.
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
Justin Bieberquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
"Ben jij KB van FOK!?"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
Ik snap je laatste zin niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet.
Snappie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
Mega!quote:
De laatste Breaking Bad-aflevering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef leeell het volgende:
saaie discussie, niemand iets interessanters?
die was kankervet, Gus is echt een baas, ben benieuwd wat ze gaan doen nu nu het cartel weg is.quote:
Heb je het topic hier op FOK! gelezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef leeell het volgende:
[..]
die was kankervet, Gus is echt een baas, ben benieuwd wat ze gaan doen nu nu het cartel weg is.
ja alleen de laatste niet gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef Dastan het volgende:
Trouwens, leeell, volgens mij loop je achter dan hoor.
Housequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
ik ga eerst de eerste aflevering van nieuwe seizoen house kijken van gister
yipquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
Is er gisteren weer een nieuw seizoen gestart?
terechte constateringquote:
Ja, stond op Facebook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
Is er gisteren weer een nieuw seizoen gestart?
Housequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
Voor mijn gevoel is het vorige seizoen van House nog maar net geëindigd.
picsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knakergroot beest in de badkameromfg.
Gisteravond een grote spin in de douche, ik dacht: ik douche morgenochtend wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knakergroot beest in de badkameromfg.
Beter vermoord je dat ding gewoon, anders ga je jezelf de volgende dag afvragen waar dat ding dan naartoe is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gisteravond een grote spin in de douche, ik dacht: ik douche morgenochtend wel.
WTFquote:
ohjijquote:
eh manquote:
Hoe moet ik zoiets nou vermoorden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter vermoord je dat ding gewoon, anders ga je jezelf de volgende dag afvragen waar dat ding dan naartoe is.
quote:
Dat niet weten.quote:
Ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar hoef je niet eens voor in Utrecht te zitten. Belachelijk moeilijk en duur.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:00 schreef Etsu het volgende:
Mensen die in Utrecht studeren: is een kamer vinden moeilijk?
Die kan zo op een tegeltje.quote:
quote:
Bah.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat niet weten.Lever je lul ook maar meteen in dan.
Desnoods met je handen, man.
Groningenquote:
Spreek genoeg mensen die uit R'dam komenquote:
Bash op Sander. Wat mankeert je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Groningen.Alles wat hoger dan Utrecht ligt.
red je niet eens manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Universiteit Leiden hè.
Hogeschool Leiden
Moet je misschien de stad eens bezoekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groningen
Hoe die mensen daar praten, ik zou het daar nog geen dag uithouden zonder te zijn overleden aan ernstige buikkrampen en kapotte kaken door het te veel lachen.
O, vandaar. Nou ja.. Utrecht heeft een groot kamertekort, dus het kan vrij moeilijk zijn om een kamer te vinden. Zelfs de kleine, dure kamers worden met gemak verhuurd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om naar Utrecht te gaan als Leiden het hem niet wordt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groningen
Hoe die mensen daar praten, ik zou het daar nog geen dag uithouden zonder te zijn overleden aan ernstige buikkrampen en kapotte kaken door het te veel lachen.
TEVEEL AANDACHT DIT DATquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groningen
Hmm, direct op jacht volgend jaar dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, vandaar. Nou ja.. Utrecht heeft een groot kamertekort, dus het kan vrij moeilijk zijn om een kamer te vinden. Zelfs de kleine, dure kamers worden met gemak verhuurd.
Ik pas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je misschien de stad eens bezoeken.
ASW ftwquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, direct op jacht volgend jaar dan.
Maar eerste voorkeur blijft criminologie. Anders iets van sociologie
wat is er man, ga fashiondesign studeren ofzo, emogayhand.gifquote:
Ik wil wel naar open dag 4 november, maar heb die dag een SE.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
Ga maar sociologie in Groningen doen ja.
En hier heb je fatsoenlijke kamers
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is er man, ga fashiondesign studeren ofzo, emogayhand.gif
Liefst iets met nageltjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is er man, ga fashiondesign studeren ofzo, emogayhand.gif
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meer iets voor vietnamese of chinezen.
Boeiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil wel naar open dag 4 november, maar heb die dag een SE.![]()
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk vind ik Utrecht niet eens zo'n leuke stad. Pff, zat ik maar in Amsterdam op school. Geweldige stad, Amsterdam.
Kan ze beter ongemerkt de slet uithangen, in Amsterdam.quote:
Ik weet niet precies waarom, maar ik heb gewoon totaal niks met Utrecht.quote:
Aight. Ik heb die dag alleen (extra gelegenheid voor) nabespreking van practica. Grote kans dat ik vrij ben dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's waar. Gewoon alles laten stikken, zolang ik jou maar kan meeten.
Ik ben geboren in Utrecht. Dus ik ben een rasechte Utrechtenaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarom, maar ik heb gewoon totaal niks met Utrecht.Maar ja, Utrecht is nog altijd beter dan Zwolle, Ede of Tilburg. Ook lekker "dichtbij" voor mij...
Ik dacht dat je een tentamen had, die dag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Aight. Ik heb die dag alleen (extra gelegenheid voor) nabespreking van practica. Grote kans dat ik vrij ben dus
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan ze beter ongemerkt de slet uithangen, in Amsterdam.
Nee toch niet, ligt eraan in welk practicagroepje je zit. En ik heb 'm dan al gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tentamen had, die dag.
Ik heb niet echt op de stad gelet bij het kiezen van een school, hoewel ik de andere steden wel erg ver vond. Maar ja, ik vond de HU het beste bij mij passen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Utrecht. Dus ik ben een rasechte Utrechtenaar.![]()
Ik weet niet eens of Leiden leuk isHeb dat meer gekozen omdat ik niet naar Rotterdam wil en Amsterdam stom is, dus blijft Leiden over.
Bwuhhh, stad kiezen
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben JanPiraat, de vrouwelijk kant dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |