Nou ik vond het wel een leuke binnenkomer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
Het begon wel heel ongemakkelijk doordat we ons beiden voorstelden met `hallo ik ben...`, terwijl we dat al wisten. Hm. Ja.
Leuke anekdote voor op de trouwerij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik vond het wel een leuke binnenkomer.
Bij Jan ging het zo: Ik kwam aanlopen en zag hem staan en zwaai zo naar hem, ziet hij het niet. Ik loop naar hem toe en zeg: JAN IK ZWAAIDE NAAR JE?!!?! Hij helemaal verbouwereerd kijken.En sinds toen liefduuu.
Jazeker, ik kan de paal nog aanwijzen op Centraal Station waar hij tegenaan stond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuke anekdote voor op de trouwerij.
En het was iets na half 1.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jazeker, ik kan de paal nog aanwijzen op Centraal Station waar hij tegenaan stond.
Pics van jou.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Julie haters fack julie !
Was getekend,
mijn nichtje
Laten we dat maar niet doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
Eckte bazen meeten met Jordy.
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
Justin Bieberquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
"Ben jij KB van FOK!?"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
Ik snap je laatste zin niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap je laatste zin niet.
Snappie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Etsu het volgende:
En gaan met KB meeten.
Hoi, ik ben Etsu.
Mega!quote:
De laatste Breaking Bad-aflevering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef leeell het volgende:
saaie discussie, niemand iets interessanters?
die was kankervet, Gus is echt een baas, ben benieuwd wat ze gaan doen nu nu het cartel weg is.quote:
Heb je het topic hier op FOK! gelezen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef leeell het volgende:
[..]
die was kankervet, Gus is echt een baas, ben benieuwd wat ze gaan doen nu nu het cartel weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |