Ik zou gaan gillen als een meisje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
D'r zat vandaag een krekel in de trein. Hij viel op mijn hoofd en daarna op mijn been, toen sprong hij naar mijn overbuurman, daarna naar mijn buurman en toen kwam hij weer terug bij mij. Toen heb ik hem zo weggeschoten met m'n vinger en dat ging best hard dus die arme krekel zou best wel eens overleden kunnen zijn.
Tot zover mijn dierendag.
Alsof jij een hoofd hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht eerst van: Wtf valt er nu weer op mijn hoofd? Welke kutmongool gaat er nu weer met dingen gooien in de trein? Is het gewoon een krekel.
Heel apart.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof jij een hoofd hebt.Jij bent een trollbot.
KB kan bevestigen dat ik een hoofd heb, of iets wat daar voor door zou moeten gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof jij een hoofd hebt.Jij bent een trollbot.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij dezen bevestig ik dat R_R een zeer zeker echt hoofd heeft.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KB kan bevestigen dat ik een hoofd heb, of iets wat daar voor door zou moeten gaan.
Schrijf die reviewquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
500 Days of Summer
kijk nou, zo'n prachtige film omg kriebeltjes krijg ik er van omgogmgomgsdigsdgsg dasdg oee /faints.
Ok dan ziet het er zo uit:quote:
Omdat Summer een bitch is.quote:
Helemaal niet man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef leeell het volgende:
melancholieke film die inspeelt op waterige vrouwtjes, het is een aardige flick, zeker geen 8 op imdb waard.
films op tv kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat Summer een bitch is.
[..]
Helemaal niet man.![]()
Kijk hem morgen maar op tv en oordeel dan opnieuw. Hater.
Wij hebben ook zo'n kopieerruimte op mijn nieuwe stage Jan.quote:
Ik ga hem niet kijken, ik attendeer je er alleen op dat hij morgen op tv komt.quote:
Oeiiii ga ik je daar ooit betrappen met de conciërge ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n kopieerruimte op mijn nieuwe stage Jan.
[..]
ik download hem in 12 seconden, maar dat terzijde, als je ziet dat dat een 8 krijgt en The Wanderers met èèn van de beste soundtracks ooit in een film een 7.3 krijgt, dan gaat er toch echt iets misquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n kopieerruimte op mijn nieuwe stage Jan.
[..]
Ik ga hem niet kijken, ik attendeer je er alleen op dat hij morgen op tv komt.
Nee, met een stagiair uit de bovenbouw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiiii ga ik je daar ooit betrappen met de conciërge ?
Ik hou al die dingen op IMDb niet bij, boeit me allemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik download hem in 12 seconden, maar dat terzijde, als je ziet dat dat een 8 krijgt en The Wanderers met èèn van de beste soundtracks ooit in een film een 7.3 krijgt, dan gaat er toch echt iets mis
met TV bedoelde ik echt de kabel/ziggo tv, niet het schermquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet eens een media center op je tv ?je bent zoooooo 2010
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef leeell het volgende:
[..]
The Wanderers met èèn van de beste soundtracks ooit in een film
ik kan me geen beter soundtrack heugen, naast het werk van Ennio Morricone in westerns danquote:
Scorcese heeft ook heel veel goede soundtracks bij zijn films. Maar uit mijn hoofd kan er geen tippen aan The Wanderers nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan me geen beter soundtrack heugen, naast het werk van Ennio Morricone in westerns dan
kan best, maar de echte kwaliteitsfilm zul jij waarschijnlijk nooit zien, de Ennio Morricone westerns, Scorcese, The Warriors/ The Wanderers, ik bedoel, wanneer zie jij zo'n film nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou ga huilen zeg, het is maar een cijfer hoor.
Nou boehoe, ik hou helemaal niet van films.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef leeell het volgende:
[..]
kan best, maar de echte kwaliteitsfilm zul jij waarschijnlijk nooit zien, de Ennio Morricone westerns, Scorcese, The Warriors/ The Wanderers, ik bedoel, wanneer zie jij zo'n film nu
over smaak valt niet te twisten, maar de Clint Eastwoord westerns zijn gewoon pure kwaliteit met een geweldige muziek van meestal Morricone, dat gaat niet meer over mening, dat is gewoon feit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |