Ik zou gaan gillen als een meisje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
D'r zat vandaag een krekel in de trein. Hij viel op mijn hoofd en daarna op mijn been, toen sprong hij naar mijn overbuurman, daarna naar mijn buurman en toen kwam hij weer terug bij mij. Toen heb ik hem zo weggeschoten met m'n vinger en dat ging best hard dus die arme krekel zou best wel eens overleden kunnen zijn.
Tot zover mijn dierendag.
Alsof jij een hoofd hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht eerst van: Wtf valt er nu weer op mijn hoofd? Welke kutmongool gaat er nu weer met dingen gooien in de trein? Is het gewoon een krekel.
Heel apart.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof jij een hoofd hebt.Jij bent een trollbot.
KB kan bevestigen dat ik een hoofd heb, of iets wat daar voor door zou moeten gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof jij een hoofd hebt.Jij bent een trollbot.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij dezen bevestig ik dat R_R een zeer zeker echt hoofd heeft.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KB kan bevestigen dat ik een hoofd heb, of iets wat daar voor door zou moeten gaan.
Schrijf die reviewquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
500 Days of Summer
kijk nou, zo'n prachtige film omg kriebeltjes krijg ik er van omgogmgomgsdigsdgsg dasdg oee /faints.
Ok dan ziet het er zo uit:quote:
Omdat Summer een bitch is.quote:
Helemaal niet man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef leeell het volgende:
melancholieke film die inspeelt op waterige vrouwtjes, het is een aardige flick, zeker geen 8 op imdb waard.
films op tv kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat Summer een bitch is.
[..]
Helemaal niet man.![]()
Kijk hem morgen maar op tv en oordeel dan opnieuw. Hater.
Wij hebben ook zo'n kopieerruimte op mijn nieuwe stage Jan.quote:
Ik ga hem niet kijken, ik attendeer je er alleen op dat hij morgen op tv komt.quote:
Oeiiii ga ik je daar ooit betrappen met de conciërge ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n kopieerruimte op mijn nieuwe stage Jan.
[..]
ik download hem in 12 seconden, maar dat terzijde, als je ziet dat dat een 8 krijgt en The Wanderers met èèn van de beste soundtracks ooit in een film een 7.3 krijgt, dan gaat er toch echt iets misquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n kopieerruimte op mijn nieuwe stage Jan.
[..]
Ik ga hem niet kijken, ik attendeer je er alleen op dat hij morgen op tv komt.
Nee, met een stagiair uit de bovenbouw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiiii ga ik je daar ooit betrappen met de conciërge ?
Ik hou al die dingen op IMDb niet bij, boeit me allemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik download hem in 12 seconden, maar dat terzijde, als je ziet dat dat een 8 krijgt en The Wanderers met èèn van de beste soundtracks ooit in een film een 7.3 krijgt, dan gaat er toch echt iets mis
met TV bedoelde ik echt de kabel/ziggo tv, niet het schermquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Niet eens een media center op je tv ?je bent zoooooo 2010
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef leeell het volgende:
[..]
The Wanderers met èèn van de beste soundtracks ooit in een film
ik kan me geen beter soundtrack heugen, naast het werk van Ennio Morricone in westerns danquote:
Scorcese heeft ook heel veel goede soundtracks bij zijn films. Maar uit mijn hoofd kan er geen tippen aan The Wanderers nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kan me geen beter soundtrack heugen, naast het werk van Ennio Morricone in westerns dan
kan best, maar de echte kwaliteitsfilm zul jij waarschijnlijk nooit zien, de Ennio Morricone westerns, Scorcese, The Warriors/ The Wanderers, ik bedoel, wanneer zie jij zo'n film nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou ga huilen zeg, het is maar een cijfer hoor.
Nou boehoe, ik hou helemaal niet van films.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef leeell het volgende:
[..]
kan best, maar de echte kwaliteitsfilm zul jij waarschijnlijk nooit zien, de Ennio Morricone westerns, Scorcese, The Warriors/ The Wanderers, ik bedoel, wanneer zie jij zo'n film nu
over smaak valt niet te twisten, maar de Clint Eastwoord westerns zijn gewoon pure kwaliteit met een geweldige muziek van meestal Morricone, dat gaat niet meer over mening, dat is gewoon feit.quote:
terechte filmtipquote:
Je zult branden in hel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nooit afgekeken die film, ben ik nu een barbaar
apart, je moet wel een rustige zaterdagmiddag hebben voor zo'n film, maar niet afkijken kwam nooit bij me op, geweldig spel + heerlijke muziek is toch wel 14.gifquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nooit afgekeken die film, ben ik nu een barbaar
Lèon wel eens gezien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:34 schreef Splutje het volgende:
En ik hou toch stiekem wel van zoetsappige romantische films
geweldige film , soort romantiek maar van hele andere hoek, kijk hem mijn waarde splutje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nope, klinkt niet erg romantisch of heb ik de verkeerde
deze manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Lèon is een topfilm!
Jean Reno is een baas.
Oh ik las in de comments dat iemand juist de Directors Cut aanraaddequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
geweldige film , soort romantiek maar van hele andere hoek, kijk hem mijn waarde splutje.
laat trouwens de extended edition liggen en neem de normale versie
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amelie vond ik wel echt een kutfilm toen ik 'm een paar jaar geleden bij Frans moest kijken.
De muziek maakt wel een boel goed. Toevallig net Yann Tiersen opstaan.
Ik vergeef je namens haarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Heroinjunk, als je lurkt, ik wist niet dat je het vervelend vond dat ik je foto bewerkte, bij dezen mijn excuses daarvoor. Als je wil dat ik mijn bericht met daarin de afbeelding nog bewerk moet je het zeggen.
ik vond de extra scenes het juist wat minder maken, maar kijk hem gewoon, serieusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Oh ik las in de comments dat iemand juist de Directors Cut aanraadde
Aan het downloaden in HDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vond de extra scenes het juist wat minder maken, maar kijk hem gewoon, serieus
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hoeft de foto niet te verwijderen, het gaat er meer om dat je het moeilijk vond om te begrijpen dat ik het vervelend vond dat je zoiets deed. Maar toch bedankt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, Dastan, doe maar weer moeilijk. Ga maar weer tegen de stroom in.
Geenszins een hipsterintentie hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon verdomd mooie muziek en ik zie jou nog geen piano of accordeon zo hanteren als hem.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hoeft de foto niet te verwijderen, het gaat er meer om dat je het moeilijk vond om te begrijpen dat ik het vervelend vond dat je zoiets deed. Maar toch bedankt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon verdomd mooie muziek en ik zie jou nog geen piano of accordeon zo hanteren als hem.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geenszins een hipsterintentie hier.
Hij kan goed spelen ja, maar niet zo goed componeren.
Mwah,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geenszins een hipsterintentie hier.
Hij kan goed spelen ja, maar niet zo goed componeren.
sjalalalalalaaaa sjalalalalala sjalalala sjalalaaa its not the way you smile that touched my heartttttquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dezen allemaal. Ik dacht dat we dat hoofdstuk wel afgesloten hadden.
welke a-technisch individu gebruikt dat nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Photobucket is soms echt een kutsite.
Ik had het.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
welke a-technisch individu gebruikt dat nou_!!!!!
Ik vind het handig omdat ik daar al mijn foto's op heb staan van vroeger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
welke a-technisch individu gebruikt dat nou_!!!!!
ga samenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
STOM ZUSJE IS AL EEN KWARTIER BOVEN EN GAAT NU PAS DOUCHEN EN ZE WIST DONDERSGOED DAT IK OOK NOG MOET DOUCHEN. /rage
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een genot toch om geen zusje te hebben.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat wil ze niet, snap jij dat nou?quote:
Ja wees blij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een genot toch om een zusje te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |