Ik zou gaan gillen als een meisje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
D'r zat vandaag een krekel in de trein. Hij viel op mijn hoofd en daarna op mijn been, toen sprong hij naar mijn overbuurman, daarna naar mijn buurman en toen kwam hij weer terug bij mij. Toen heb ik hem zo weggeschoten met m'n vinger en dat ging best hard dus die arme krekel zou best wel eens overleden kunnen zijn.
Tot zover mijn dierendag.
Alsof jij een hoofd hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik dacht eerst van: Wtf valt er nu weer op mijn hoofd? Welke kutmongool gaat er nu weer met dingen gooien in de trein? Is het gewoon een krekel.
Heel apart.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof jij een hoofd hebt.Jij bent een trollbot.
KB kan bevestigen dat ik een hoofd heb, of iets wat daar voor door zou moeten gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof jij een hoofd hebt.Jij bent een trollbot.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bij dezen bevestig ik dat R_R een zeer zeker echt hoofd heeft.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
KB kan bevestigen dat ik een hoofd heb, of iets wat daar voor door zou moeten gaan.
Schrijf die reviewquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
500 Days of Summer
kijk nou, zo'n prachtige film omg kriebeltjes krijg ik er van omgogmgomgsdigsdgsg dasdg oee /faints.
Ok dan ziet het er zo uit:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |