quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hoeft de foto niet te verwijderen, het gaat er meer om dat je het moeilijk vond om te begrijpen dat ik het vervelend vond dat je zoiets deed. Maar toch bedankt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, Dastan, doe maar weer moeilijk. Ga maar weer tegen de stroom in.
Geenszins een hipsterintentie hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon verdomd mooie muziek en ik zie jou nog geen piano of accordeon zo hanteren als hem.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hoeft de foto niet te verwijderen, het gaat er meer om dat je het moeilijk vond om te begrijpen dat ik het vervelend vond dat je zoiets deed. Maar toch bedankt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon verdomd mooie muziek en ik zie jou nog geen piano of accordeon zo hanteren als hem.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geenszins een hipsterintentie hier.
Hij kan goed spelen ja, maar niet zo goed componeren.
Mwah,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geenszins een hipsterintentie hier.
Hij kan goed spelen ja, maar niet zo goed componeren.
sjalalalalalaaaa sjalalalalala sjalalala sjalalaaa its not the way you smile that touched my heartttttquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dezen allemaal. Ik dacht dat we dat hoofdstuk wel afgesloten hadden.
welke a-technisch individu gebruikt dat nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Photobucket is soms echt een kutsite.
Ik had het.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
welke a-technisch individu gebruikt dat nou_!!!!!
Ik vind het handig omdat ik daar al mijn foto's op heb staan van vroeger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
welke a-technisch individu gebruikt dat nou_!!!!!
ga samenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
STOM ZUSJE IS AL EEN KWARTIER BOVEN EN GAAT NU PAS DOUCHEN EN ZE WIST DONDERSGOED DAT IK OOK NOG MOET DOUCHEN. /rage
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een genot toch om geen zusje te hebben.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat wil ze niet, snap jij dat nou?quote:
Ja wees blij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een genot toch om een zusje te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |