geweldige film , soort romantiek maar van hele andere hoek, kijk hem mijn waarde splutje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nope, klinkt niet erg romantisch of heb ik de verkeerde
deze manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Lèon is een topfilm!
Jean Reno is een baas.
Oh ik las in de comments dat iemand juist de Directors Cut aanraaddequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
geweldige film , soort romantiek maar van hele andere hoek, kijk hem mijn waarde splutje.
laat trouwens de extended edition liggen en neem de normale versie
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amelie vond ik wel echt een kutfilm toen ik 'm een paar jaar geleden bij Frans moest kijken.
De muziek maakt wel een boel goed. Toevallig net Yann Tiersen opstaan.
Ik vergeef je namens haarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Heroinjunk, als je lurkt, ik wist niet dat je het vervelend vond dat ik je foto bewerkte, bij dezen mijn excuses daarvoor. Als je wil dat ik mijn bericht met daarin de afbeelding nog bewerk moet je het zeggen.
ik vond de extra scenes het juist wat minder maken, maar kijk hem gewoon, serieusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Oh ik las in de comments dat iemand juist de Directors Cut aanraadde
Aan het downloaden in HDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vond de extra scenes het juist wat minder maken, maar kijk hem gewoon, serieus
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hoeft de foto niet te verwijderen, het gaat er meer om dat je het moeilijk vond om te begrijpen dat ik het vervelend vond dat je zoiets deed. Maar toch bedankt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, Dastan, doe maar weer moeilijk. Ga maar weer tegen de stroom in.
Geenszins een hipsterintentie hier.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon verdomd mooie muziek en ik zie jou nog geen piano of accordeon zo hanteren als hem.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Je hoeft de foto niet te verwijderen, het gaat er meer om dat je het moeilijk vond om te begrijpen dat ik het vervelend vond dat je zoiets deed. Maar toch bedankt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon verdomd mooie muziek en ik zie jou nog geen piano of accordeon zo hanteren als hem.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geenszins een hipsterintentie hier.
Hij kan goed spelen ja, maar niet zo goed componeren.
Mwah,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Geenszins een hipsterintentie hier.
Hij kan goed spelen ja, maar niet zo goed componeren.
sjalalalalalaaaa sjalalalalala sjalalala sjalalaaa its not the way you smile that touched my heartttttquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef Kutstudent het volgende:
Wat is dezen allemaal. Ik dacht dat we dat hoofdstuk wel afgesloten hadden.
welke a-technisch individu gebruikt dat nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Photobucket is soms echt een kutsite.
Ik had het.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
welke a-technisch individu gebruikt dat nou_!!!!!
Ik vind het handig omdat ik daar al mijn foto's op heb staan van vroeger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
welke a-technisch individu gebruikt dat nou_!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |