terechte filmtipquote:
Je zult branden in hel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nooit afgekeken die film, ben ik nu een barbaar
apart, je moet wel een rustige zaterdagmiddag hebben voor zo'n film, maar niet afkijken kwam nooit bij me op, geweldig spel + heerlijke muziek is toch wel 14.gifquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nooit afgekeken die film, ben ik nu een barbaar
Lèon wel eens gezien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:34 schreef Splutje het volgende:
En ik hou toch stiekem wel van zoetsappige romantische films
geweldige film , soort romantiek maar van hele andere hoek, kijk hem mijn waarde splutje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nope, klinkt niet erg romantisch of heb ik de verkeerde
deze manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Lèon is een topfilm!
Jean Reno is een baas.
Oh ik las in de comments dat iemand juist de Directors Cut aanraaddequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef leeell het volgende:
[..]
geweldige film , soort romantiek maar van hele andere hoek, kijk hem mijn waarde splutje.
laat trouwens de extended edition liggen en neem de normale versie
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Amelie vond ik wel echt een kutfilm toen ik 'm een paar jaar geleden bij Frans moest kijken.
De muziek maakt wel een boel goed. Toevallig net Yann Tiersen opstaan.
Ik vergeef je namens haarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef Dastan het volgende:
Heroinjunk, als je lurkt, ik wist niet dat je het vervelend vond dat ik je foto bewerkte, bij dezen mijn excuses daarvoor. Als je wil dat ik mijn bericht met daarin de afbeelding nog bewerk moet je het zeggen.
ik vond de extra scenes het juist wat minder maken, maar kijk hem gewoon, serieusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Oh ik las in de comments dat iemand juist de Directors Cut aanraadde
Aan het downloaden in HDquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:55 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vond de extra scenes het juist wat minder maken, maar kijk hem gewoon, serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |