foto's ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat wil ze niet, snap jij dat nou?Vroeger gingen we wel vaak samen.
[..]
Ja wees blij.
Puberteit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat wil ze niet, snap jij dat nou?Vroeger gingen we wel vaak samen.
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
Aan de andere kant zijn jullie haast identiek, dus het is eigenlijk douchen met jezelf.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
Aan de andere kant zijn jullie haast identiek, dus het is eigenlijk douchen met jezelf.
Ik ken er zo een. Ze heeft toevallig dezelfde achternaam als ik en is 2.5 jaar ouder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ook maar beter voor dat hypothetische zusje trouwens, wat zou die een ontzettend kutleven hebben met mij als broer. Die zou nu al in een inrichting zitten ofzo.
Dat ligt eraan hoe groot de douche isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef leeell het volgende:
samen douchen met iemand is trouwens echt goud
harry jekkers is een baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over de muur, over het ijzeren gordijn, omdat ze soms in het westen, soms ook in het oosten willen zijn.
die van haar is kkr groot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe groot de douche is
Ga toch weg. Maak je allemaal ruzie over wie er onder het water mag staan en wie er bibberend moet toekijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef leeell het volgende:
samen douchen met iemand is trouwens echt goud
Daarom moet je ook zo'n regendouchekop kopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Maak je allemaal ruzie over wie er onder het water mag staan en wie er bibberend moet toekijken.
heb je haar douche niet gezienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ga toch weg. Maak je allemaal ruzie over wie er onder het water mag staan en wie er bibberend moet toekijken.
Daar kan ik tegen hoor. En volgens menig sc'er sla je niet zo makkelijk mis.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dastan, ik ga je nog steeds slaan hoor de eerstvolgende keer dat we meeten. Wees maar niet bang dat ik dat ga vergeten.
deze vrouw bezit die waarheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom moet je ook zo'n regendouchekop kopen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:10 schreef Dastan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |