quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meer iets voor vietnamese of chinezen.
Boeiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil wel naar open dag 4 november, maar heb die dag een SE.![]()
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk vind ik Utrecht niet eens zo'n leuke stad. Pff, zat ik maar in Amsterdam op school. Geweldige stad, Amsterdam.
Kan ze beter ongemerkt de slet uithangen, in Amsterdam.quote:
Ik weet niet precies waarom, maar ik heb gewoon totaal niks met Utrecht.quote:
Aight. Ik heb die dag alleen (extra gelegenheid voor) nabespreking van practica. Grote kans dat ik vrij ben dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's waar. Gewoon alles laten stikken, zolang ik jou maar kan meeten.
Ik ben geboren in Utrecht. Dus ik ben een rasechte Utrechtenaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waarom, maar ik heb gewoon totaal niks met Utrecht.Maar ja, Utrecht is nog altijd beter dan Zwolle, Ede of Tilburg. Ook lekker "dichtbij" voor mij...
Ik dacht dat je een tentamen had, die dag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Aight. Ik heb die dag alleen (extra gelegenheid voor) nabespreking van practica. Grote kans dat ik vrij ben dus
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan ze beter ongemerkt de slet uithangen, in Amsterdam.
Nee toch niet, ligt eraan in welk practicagroepje je zit. En ik heb 'm dan al gehadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een tentamen had, die dag.
Ik heb niet echt op de stad gelet bij het kiezen van een school, hoewel ik de andere steden wel erg ver vond. Maar ja, ik vond de HU het beste bij mij passen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Utrecht. Dus ik ben een rasechte Utrechtenaar.![]()
Ik weet niet eens of Leiden leuk isHeb dat meer gekozen omdat ik niet naar Rotterdam wil en Amsterdam stom is, dus blijft Leiden over.
Bwuhhh, stad kiezen
Ah, vandaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben JanPiraat, de vrouwelijk kant dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |