O, vandaar. Nou ja.. Utrecht heeft een groot kamertekort, dus het kan vrij moeilijk zijn om een kamer te vinden. Zelfs de kleine, dure kamers worden met gemak verhuurd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om naar Utrecht te gaan als Leiden het hem niet wordt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groningen
Hoe die mensen daar praten, ik zou het daar nog geen dag uithouden zonder te zijn overleden aan ernstige buikkrampen en kapotte kaken door het te veel lachen.
TEVEEL AANDACHT DIT DATquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Groningen
Hoe die mensen daar praten, ik zou het daar nog geen dag uithouden zonder te zijn overleden aan ernstige buikkrampen en kapotte kaken door het te veel lachen.
Hmm, direct op jacht volgend jaar dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, vandaar. Nou ja.. Utrecht heeft een groot kamertekort, dus het kan vrij moeilijk zijn om een kamer te vinden. Zelfs de kleine, dure kamers worden met gemak verhuurd.
Ik pas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je misschien de stad eens bezoeken.
ASW ftwquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, direct op jacht volgend jaar dan.
Maar eerste voorkeur blijft criminologie. Anders iets van sociologie
wat is er man, ga fashiondesign studeren ofzo, emogayhand.gifquote:
Ik wil wel naar open dag 4 november, maar heb die dag een SE.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef yosander het volgende:
Ga maar sociologie in Groningen doen ja.
En hier heb je fatsoenlijke kamers
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is er man, ga fashiondesign studeren ofzo, emogayhand.gif
Liefst iets met nageltjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
wat is er man, ga fashiondesign studeren ofzo, emogayhand.gif
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meer iets voor vietnamese of chinezen.
Boeiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil wel naar open dag 4 november, maar heb die dag een SE.![]()
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:10 schreef Ezell het volgende:
Eigenlijk vind ik Utrecht niet eens zo'n leuke stad. Pff, zat ik maar in Amsterdam op school. Geweldige stad, Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |